Nowa strona WWW UPC |
Autor |
Wiadomość |
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-12-2005, 23:36 Nowa strona WWW UPC
|
|
|
Nasz kochany operator zmienił stronę główna www.upc.pl oraz pomoc.upc.pl.
Jak oceniacie zmiany ja niestety mam delikatnie mówiąc mieszane uczucia.
Za dwa największe minusy uznaję zmiany
1. Komunikaty jako jedna z potstron w dodatkowej ramce i ukazuja sie po kliknięciu na nazwę miasta. ( http://www.upc.pl/index.php?PageID=2037 )
2. "Zgubilem" w telewizorze jakiś kanał co powie UPC ?
Cytat: | Wykaz programów możecie Państwo sprawdzić na:
* dzwoniąc pod numer Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta (9480) lub,
* wysyłając e-mail z nazwą miasta i dzielnicy na adres info.upc@upc.com.pl |
( http://www.upc.pl/index.php?PageID=2023#a2 )
A do wczoraj był na www.
dodano 5.12.2005:
Otrzymałem maila ze spis kanałów i ich częstotliwościami dla Warszawy |
Ostatnio zmieniony przez Michal 05-12-2005, 17:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mizuk
plus master
Dołączył: 06 Mar 2005 Posty: 378 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2005, 00:17
|
|
|
No jest parę nowości, do których trzeba(?) przywyknąć. Może chodziło w zamiarze o profesjonalizm i uniwersalizm w jednym. Trzeba przyznać, że jak na razie nie za bardzo się to udało. Trzeba się sporo naklikać aby odnaleźć stare pojęcia, w nowym formacie. Mnie rozbawiło podejście BOKu do tematu eksploatacji sygnału TV, bowiem zgłosiłem zamiar rezygnacji z pakietu HBO, oczywiście zgodnie z procedurą, ale i tak załatwiono mnie odmownie. Po pierwsze nadal najlepiej zrobić to formalistycznie osobiście, po drugie jeśli mailem, to koniecznie ze zeskanowanym własnoręcznym podpisem.... , po trzecie
rezygnacja np. z powodu niezadowolenia z oferty programowej lub z przyczyn ekonomicznych nie jest wg UPC wystarczającym powodem do rozwiązania umowy(!???).
Nowa graficzna szata, ale stare problemy bez zmian. |
_________________
|
|
|
|
|
Majkel_rs4
light master
Dołączył: 11 Gru 2004 Posty: 67 Skąd: Kraków, PBW
|
Wysłany: 02-12-2005, 20:13
|
|
|
Mnie osobiście najbardziej "bawi" punkt drugi. Wysyłam już któryś mail z zapytaniem i nic |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2005, 20:32
|
|
|
Majkel_rs4, odpowiedz UPC to ostatnio 3-4dni |
|
|
|
|
netkrak
classic master
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 190 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 03-12-2005, 00:14
|
|
|
troche balaganu jest na tej stronie - brakuje na pierwszej stronie skrotu do najczesciej uzywanych stron - np. zeby znalezc rachunki on-line trzeba przejsc do 'obsluga klienta', potem kliknac 'jak czytac rachunek' i dopiero pojawi sie link do rachunkow on-line ... troche sie naklikalem, zanim wpadlem na to, ze haslo 'jak czytac rachunek' kryje dostep do moich faktur ... |
|
|
|
|
Majkel_rs4
light master
Dołączył: 11 Gru 2004 Posty: 67 Skąd: Kraków, PBW
|
Wysłany: 03-12-2005, 12:22
|
|
|
MrY napisał/a: | Majkel_rs4, odpowiedz UPC to ostatnio 3-4dni |
Rozumiem, zostawię to może bez komentarza... |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-12-2005, 14:40
|
|
|
A ja ze swojej strony dodam, że już wszystkie linki na stronie chelloPL zostały uaktualnione. Gdybym w którymś miejscu przeoczył, to bardzo proszę o informację.
Jacek |
|
|
|
|
|