Problem z telefonem a w zasadzie jego brak ;) |
Autor |
Wiadomość |
Neo10
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 707 Skąd: wawa
|
Wysłany: 24-12-2012, 23:17 Problem z telefonem a w zasadzie jego brak ;)
|
|
|
Od jakiś 2 tygodni nie mam telefonu
Objawy to w chwili dzwonienia do mnie telefon zajęty a gdy ja chce zadzwonić nie ma sygnału
Na modemie ikona Tel 1 i Link mrygają nonstop (nawet po restarcie modemu gdy odłącze przed restartem kabel telefoniczny diody po włączeniu non stop mrygają)
Status telefonu w modemie:
Telephony DHCP Completed
Telephony TFTP Completed
Telephony Provisioning State Pass
Telephony Line 1 Registration State Disconnected
Administrative Status Up Down
Operational Status Down Down
Hook Status On Hook On Hook
Ring Status Off
Czy jest to wina modemu czy popsutego aparatu telefonicznego czy może awarii upc |
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 25-12-2012, 10:25
|
|
|
Kwestie aparatu można wykluczyć podlaczajac inny. Najpewniej to coś z linią / modemem. Zgłoś. |
_________________
|
|
|
|
|
Neo10
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 707 Skąd: wawa
|
Wysłany: 16-01-2013, 15:38
|
|
|
Po 2 wymianach modemów telefon działa ale dziwnie
po podniesieniu aparatu mamy przez 2 3 sekundy sygnał przerywany potem stały i da się dzwonić i odbierać ale chyba coś jest z tym nie tak?
Status z modemu:
Telephony-DHCP: Completed
Telephony-Security: Disabled
Telephony-TFTP: Completed
Telephony-Reg with Call Server: L1: Operational
Telephony-Reg with Call Server: L2: Disabled
Telephony-Reg Complete: Pass With Warnings
Voice Line State
Line Hook Status Endpoint State
1 ONHOOK Ready
2 N/A Down
Dane z upstream i downstream
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -2.8 dBmV 36.8 dB
Channel 2: 1.2 dBmV 37.9 dB
Channel 3: 1.0 dBmV 37.9 dB
Channel 4: 0.5 dBmV 37.8 dB
Channel 5: -0.1 dBmV 37.9 dB
Channel 6: -1.2 dBmV 37.7 dB
Channel 7: -1.1 dBmV 37.5 dB
Channel 8: -1.8 dBmV 37.3 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 41.0 dBmV
Channel 2: 41.2 dBmV
Channel 3: 39.7 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Mam się czym przejmować? ;] |
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 16-01-2013, 15:45
|
|
|
Neo10 napisał/a: | mamy przez 2 3 sekundy sygnał przerywany potem stały i da się dzwonić i odbierać ale chyba coś jest z tym nie tak? |
Też takie coś mam. |
_________________
|
|
|
|
|
marcinosr [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2013, 16:27
|
|
|
dzwoń na dział techniczny jak dla mnie to masz zbyt niski upstream....jeden kanał wogóle nie zamknięty.... ja mam podobnie od 2 dni....i nawet net chodzi w kratkę raz jest raz nie ma... |
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-01-2013, 19:10
|
|
|
to co wiem to w szczecinie maja problem z kanalami upstremowymi. na bukowym jak i w centrum miasta routery chodza na 2 lub 1 upstreamie wiec problem nie maly. w warszawie moze tez maja awarie z tym zwiazana wiec dzial techniczy i czekaj na technika. u mnie 2 wizyta technika zwiazana z internetem i modemem |
|
|
|
|
marcinosr [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2013, 19:41
|
|
|
beny8989, no u mnie od 2 dni wygląda to tak:
Upstream Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 Locked QAM64 3 2560 Ksym/sec 40.5 dBmV
2 Locked QAM64 2 2560 Ksym/sec 40.0 dBmV
3 Locked QAM64 1 2560 Ksym/sec 39.2 dBmV
4 Locked QAM64 4 2560 Ksym/sec 40.5 dBmV
czasami spada poniżej 37 a net działa tylko dzięki temu że mam trochę ich sprzętu i wiem jak z niego skorzystać ....serwis wezwany ale na infolinii mówili że problem już znają |
|
|
|
|
Neo10
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 707 Skąd: wawa
|
Wysłany: 16-01-2013, 22:30
|
|
|
beny8989 napisał/a: | u mnie 2 wizyta technika zwiazana z internetem i modemem |
U mnie już będzie trzecia wizyta jak zamówię ;P wczoraj była jedna naprawiła wogóle nie działający telefon tzn trochę naprawiła przez wymianę modemu i teoretyczne zwiększenie mocy sygnału ;P
I jestem z warszawy plus od paru lat problemów nie miałem ale widać musi przyjść czas na każdego ;P mimo że używam tego telefonu może raz na 2 miesiące i tak będę wzywał do skutku plus mail apropo zwrotu połowy lub całego abonamentu za uszkodzony telefon |
_________________
|
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-01-2013, 19:06
|
|
|
ja cie pociesze u mnie bedzie tez 3 wiztya technika bo nic to nie dalo. liniowcy nie znalezli nic a nawet lepsza informacja od technika ze im sie nie chcialo dupy ruszyc. wiec koego polecam ci zobacz czy nie gubisz pakietow na routerze u mnie wzrosla ta ilosc nawet do 200 loss wedlug gry cs.
Dzisiaj dzwoniac do upc dowiedzialem sie ze bedzie wymiana urzadzenia cisco na ten sam model ze wzgledu na to iz sa problemy z moim modemem. wczorajsza wizyta polegala na zmianie rozgaleznikow i dodaniu do kabla jakiegos plaskiego gowna nie mam pojecia co to wiec czekam teraz na umuwienie technika, ktory zapoda nowy router oczywiscie cisco:P |
|
|
|
|
Neo10
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 707 Skąd: wawa
|
Wysłany: 22-01-2013, 10:26
|
|
|
Pakietów ne sprawdzalem ale gram duzo w gry online jak bf3 itp i nie ma problemow z polaczeniem itp...
Modemy wymieniali przy kazdej wizycie teraz zerwalem umowe z okazji discovery i lada dzien bede mial modemorouter cisco zobaczymy jak bedzie przy nim |
_________________
|
|
|
|
|
|