Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - 1 Gb/s w UPC w 2018 r.?

ralf - 13-06-2020, 08:31

Mój Gigabox:

Wersja sprzętu : 6
Wersja oprogramowania : 01.02.048.10.EURO.SIP
Czas działania urządzenia : 32 days 5h:33m:11s

F1le - 19-06-2020, 11:49

I po 32 dniach możesz wejść w niego? Wow...

No to nie u mnie...


mmarti - 19-06-2020, 14:18

F1le napisał/a:
I po 32 dniach możesz wejść w niego? Wow...

No to nie u mnie...


Obrazek


U mnie przy wersji hardware 7 wystarczy 24h i stronka modemu leży...

ralf - 20-06-2020, 21:19

Za chwilę będzie 40 dni jak mogę wejść....Ciekawe czemu mi działa a innym nie....
ralf - 20-06-2020, 21:19

Podwójny post....
mmarti - 21-06-2020, 11:30

ralf napisał/a:
Za chwilę będzie 40 dni jak mogę wejść....Ciekawe czemu mi działa a innym nie....


A macie u siebie 4 czy 6 nośnych upstream ?

Ciekawi mnie czy poza kilkoma przypadkami zwiększenia ilości nośnych jest to coś co UPC wdraża szerzej, czy tylko remedium na problemy dla pewnych regionów ?

U mnie ciągle 4, pomimo iż kilka razy w nocy były prowadzone prace serwisowe.

ralf - 21-06-2020, 13:49

U mnie cztery.
Garbaty - 01-07-2020, 16:52

Witam od kilku dni zauważyłem dużą ilość błędów T3 timeout których z godziny na godzinę jest coraz więcej, wcześniej nie było żadnych błędów,  z czego one wynikają i czy mogą mieć negatywny wpływ na internet ?
ogromny - 01-07-2020, 17:40

Garbaty, u mnie po za losowymi restartami CB nic się nie działo, na 99% są to zakłócenia w kanale zwrotnym
Garbaty - 01-07-2020, 19:19

ogromny napisał/a:
Garbaty, u mnie po za losowymi restartami CB nic się nie działo, na 99% są to zakłócenia w kanale zwrotnym


dzięki za info wiesz może co to za błędy Received REG-RSP while in REG-HOLD1 state oraz DHCP FAILED - Discover sent, no offer received;

ogromny - 01-07-2020, 19:25

Garbaty, tego błędu nie miałem tak więc nie pomogę. Tak naprawdę to jeśli Ci net działa stabilnie to nie ma co drążyć Sprawdź sobie działanie usług https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007965


U mnie od prawie roku jest tak
W rejonie ulicy KRYSZTAŁOWA okresowo występują zakłócenia sygnału, które mogą skutkować chwilowym obniżeniem jakości usług

- Internet
- Telefon stacjonarny
W przypadku aktualnie występującego problemu uprzejmie prosimy o kontakt z naszym działem obsługi technicznej. Przepraszamy za powstałe niedogodności

ralf - 02-07-2020, 00:53

Garbaty napisał/a:
Witam od kilku dni zauważyłem dużą ilość błędów T3 timeout których z godziny na godzinę jest coraz więcej, wcześniej nie było żadnych błędów,  z czego one wynikają i czy mogą mieć negatywny wpływ na internet ?


Błędy T3 to jest jakiś bug w firmware. Nie ma co się nimi przejmować. Każdy posiadacz Gigaboxa je posiada. Mniej lub więcej.

ogromny - 02-07-2020, 10:30

ralf, taki bug firmware, że w jednych lokalizacjach jest a w innych nie wystepuje?
ralf - 02-07-2020, 12:34

Błędów T3 zawsze miałem mnóstwo zarówno na Connect jak i GigaBox. Nie zauważyłem żeby miały jakikolwiek negatywny wpływ na jakość działania łącza.
Garbaty - 02-07-2020, 16:56

coraz więcej tych błędów co jest nie tak napewno

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group