Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Problemy w działaniu Internetu - Compal się samoczynnie restartuje.

KOCUREK1970 - 15-07-2018, 21:00

MrPepka napisał/a:
No faktycznie. Wielu ludzi nie wie o Pumie 6, a jedynie garstka.

Wiesz, że za tego linka (za to co się za nim dalej objawia) możesz pójść siedzieć? - szerzysz defetyzm i zakłamanie.
Panie MrPepka - Pan już nie jesteś w mych oczach obiektywny :mrgreen:

GDA napisał/a:
Internet jest słabym miejscem aby wyrobić sobie zdanie o usludze

A jakie miejsce jest dobre? - przecież Pan tak na forach UPC Polska wychwala!
To dlaczego ktoś ma wierzyć w to co Pan pisze a nie wierzyć w to co piszą inni - tylko Pan ma monopol na prawdę?
GDA napisał/a:
Ale róbcie tak dalej panowie - skutecznie zniechecajcie do usług UPC - pomarańczowi są wam bardzo wdzięczni

Pan to widzi jako zniechęcanie do UPC Polska, a ja to postrzegam jako mobilizację UPC Polska do skutecznych działań w tym kierunku (i nie tylko tym) i uświadamianie im, że coś jest nie tak.
Nasze wszystkich w tą sprawę zaangażowania, poświęcony na to czas i działania mają dać impuls do zmian w UPC Polska i zmiany ich postawy.
Pańska postawa ich tylko utwierdza w tym, że wszystko jest wspaniale i cudownie więc nie ma żadnych zmian - gotujecie się na forum UPC w sosiku wzajemnej adoracji i za chwilę zostaniecie tam w kilka osób bo już Wam nikt w to co piszecie pochwalnego o UPC Polska nie wierzy...
Dlatego forum UPC już jest prawie martwe - ludzie mieli pomysły jak tam coś zmienić, mieli głowy pełne pomysłów na zmiany i komunikację samej UPC Polska z klientami - gdzie są ci ludzie teraz, gdzie te zmiany, gdzie ta komunikacja firmy z klientami?
Pańska przytakująca postawa na wszystko co robi operator skutkuje tym, że ludzie mają w d..ie forum gdzie nikt się z nimi nie liczy, nikt nie próbuje rozwiązać ich problemów i prawie nikt nie reaguje na to co tam zgłaszają.
No chyba, że to nowe forum UPC to miała być (Pan i Moderacja mi wybaczy takie określenie) boska samojebka - gdzie nerdy będą pytały jak zainstalować apkę na ich IJabłuszku by oglądać UPC i wypisywać w podziękowaniu peany dziękczynne.
Jak widać jest inaczej - nerdów nie widać, za to narzekających całe mnóstwo.
Dobra robota Panie GDA, proszę trzymać obrany kierunek a za chwilę będzie 30 newsów dzianie w necie jakie to UPC Polska jest zajebis.... i cudowne.
Co do pomarańczowych i ich wdzięczności - a czym i jak się nam odwdzięczyła UPC Polska za nasze zaangażowanie w tą i nie tylko tą sprawę, za poświęcony dla nich czas?
Szanowny Pan nie zauważył, albo Mu umknęło, że napisałem, że gdyby nawet Orange mi podciągnął złoty światłowód, to NIGDY nie skorzystam z ich usług.
To tyle tytułem wyjaśnienia.
Nazywanie kogoś sprzedawczykiem - Szanowny Pan pozwoli, że kiedyś przypomnę Panu ten akapit.

MrPepka - 15-07-2018, 21:06

KOCUREK1970 napisał/a:
Wiesz, że za tego linka (za to co się za nim dalej objawia) możesz pójść siedzieć? - szerzysz defetyzm i zakłamanie.

Masz absolutną rację. Powinienem szerzyć jedyną słuszną prawdę o tym jakie to UPC Polska jest wspaniałe :mrgreen: No to trzy cztery. UPC Polska jest wspaniałe i zarąbiste. To ile UPC płaci za takie wpisy? :mrgreen:

GMateusz - 16-07-2018, 10:36

Kocurek muszę przyznać, że Twoje wypowiedzi są już do tego stopnia nasycone jakimś rozgoryczeniem, żalem i pretensjami, że nic z nich nie wynika, a czytanie ich staje się powoli bolesne - chyba pora przestać Ciebie czytać.

Temat prosty jak drut - skoro modem się cyklicznie resetuje to wskazuje to na nieprawidłowe parametry sygnałowe w: lokalu klienta/lockboxie/całym bloku etc. Nie obserwujemy żadnego impactu w kontaktach klientów, w kwestii rzekomych cyklicznych restartów, które to miałyby występować w całej Polsce.

Jeśli przyjmiemy, że zadzwoni do nas 5 klientów z 5 różnych części Polski i każdy zgłosi cykliczne restarty Compala i u każdego weryfikacja parametrów sygnałowych wykaże pewne ogólne nieprawidłowości występujące jedynie w danym rejonie. to jak można to rozumować jako powiązane zdarzenia?

MrPepka - 16-07-2018, 11:59

GMateusz napisał/a:
Temat prosty jak drut - skoro modem się cyklicznie resetuje to wskazuje to na nieprawidłowe parametry sygnałowe w: lokalu klienta/lockboxie/całym bloku etc. Nie obserwujemy żadnego impactu w kontaktach klientów, w kwestii rzekomych cyklicznych restartów, które to miałyby występować w całej Polsce.

Tak z ciekawości. A co było (lub jest) przyczyną restartów modemu u brtk? Sygnał ma on prawidłowy

KOCUREK1970 - 16-07-2018, 13:26

GMateusz napisał/a:
Kocurek muszę przyznać, że Twoje wypowiedzi są już do tego stopnia nasycone jakimś rozgoryczeniem, żalem i pretensjami, że nic z nich nie wynika, a czytanie ich staje się powoli bolesne

Zróbcie coś z tymi restartami, usuńcie problem PUMA6 a nie będzie takich wpisów - proste.
Szkoda, że moje posty Was kiedyś tak wychwalające nie były dla Pana czy UPC Polska tak bolesne.
GMateusz napisał/a:
chyba pora przestać Ciebie czytać.

Można moje posty zamieść pod dywan i udawać, że nic się nie dzieje.
GMateusz napisał/a:
Jeśli przyjmiemy, że zadzwoni do nas 5 klientów z 5 różnych części Polski i każdy zgłosi cykliczne restarty Compala i u każdego weryfikacja parametrów sygnałowych wykaże pewne ogólne nieprawidłowości występujące jedynie w danym rejonie. to jak można to rozumować jako powiązane zdarzenia?

Co tu jest powiązanym zdarzeniem - że to Wasza sieć?
A skoro:
GMateusz napisał/a:
Temat prosty jak drut - skoro modem się cyklicznie resetuje to wskazuje to na nieprawidłowe parametry sygnałowe w: lokalu klienta/lockboxie/całym bloku etc.

No to jest to chyba zdarzenie cykliczne i ma wspólny mianownik?

Azar - 16-07-2018, 15:33

yyy w UPC pracowałem około 3 lata temu i to bardzo krótko ;) a to że nie mam problemów z modemem bo nie mam go włączonego 24h na dobę to widocznie to jest rozwiązanie ;D
KOCUREK1970 - 16-07-2018, 15:54

MrPepka napisał/a:
Jak widać nie tylko na forum MŚ czy forum UPC rozmawia się o Pumie 6. Coraz więcej abonentów to dostrzega, a więc problem dotyczy większości

Nie większości a wszystkich użytkowników Compala!
No chyba, że są Compale na Broadcomie?
Inna kwestia to ilu ludzi o tym wie, ilu zgłosiło problem, ilu stara się skutecznie o to walczyć a ile osób ma na to po prostu wywalone i czeka do końca umowy.
Na forum czy tu czy na UPC problem ujawniło sumarycznie może z 40, 50 osób (testerzy nowego softu i osoby zgłaszające problemy) - ale jak widać po wpisach w sieci odsetek ludzi to zauważających nie jest marginalny i ludzie moją świadomość jakości sprzętu w UPC Polska i jest ich coraz więcej.
Azar napisał/a:
to że nie mam problemów z modemem bo nie mam go włączonego 24h na dobę to widocznie to jest rozwiązanie ;D

Czyli wystarczy włączyć Compala koło południa i resety poranne nam nie grożą :mrgreen:

Azar - 16-07-2018, 16:07

no ale jak mam Ci to wytłumaczyć że u mnie to nie występuje ? =/ nie mam go ciągle włączonego na noc też go wyłączam tak więc wydaje mi się że jak za długo działa to łapie zawiechy =]
MrPepka - 16-07-2018, 16:09

Bzdura. U mnie działa 24/7, a uptime miałem ponad 30 dni i Compal mi się nie zawiesił ani nie zresetował. A może to dlatego bo mam go w trybie modemu?
jerzu - 16-07-2018, 16:28

Azar napisał/a:
no ale jak mam Ci to wytłumaczyć że u mnie to nie występuje ? =/ nie mam go ciągle włączonego na noc też go wyłączam tak więc wydaje mi się że jak za długo działa to łapie zawiechy =]


Ja miałem uptime 70 dni i nie łapał zwiech. Problem pojawił się jakieś trzy tygodnie temu. Jestem właśnie po wymianie trójnika na wejściu i zmianie modemu na nowy. Zobaczymy czy to coś da.

KOCUREK1970 - 16-07-2018, 16:28

Azar napisał/a:
no ale jak mam Ci to wytłumaczyć

Ależ ja w to wierzę!
MrPepka napisał/a:
U mnie działa 24/7, a uptime miałem ponad 30 dni i Compal mi się nie zawiesił ani nie zresetował. A może to dlatego bo mam go w trybie modemu?

Też miałem i w trybie modemu i modemoroutera - resety w obydwu konfiguracjach.
Stary soft i Compal skała, nowy soft i czkawka.

GDA napisał/a:
10 milionów ludzi na świecie codziennie walczy z resetami modemow

I te 10 milionów ma dokładnie naszego polskiego Compala, który to został stworzony przez techników z UPC (ponoć nawet specjalnie dla nas taki stworzono)?
Tyle jest wart Pański trolling.
Radzę się zapoznać jaki sprzęt jest oferowany w danym kraju a potem dopiero zabierać głos.

jerzu - 16-07-2018, 16:31

W każdym razie zdecydowanie mniej błędów mam po korekcji.

Cytat:
Zestawione kanały downstream
Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału
1 754000000 6 38 256qam 3
2 746000000 6 38 256qam 2
3 738000000 6 38 256qam 1
4 762000000 5 38 256qam 4
5 770000000 5 38 256qam 5
6 778000000 5 37 256qam 6
7 786000000 5 38 256qam 7
8 794000000 4 37 256qam 8
9 802000000 4 37 256qam 9
10 810000000 4 37 256qam 10
11 818000000 4 37 256qam 11
12 826000000 4 37 256qam 12
13 834000000 5 37 256qam 13
14 842000000 4 37 256qam 14
15 850000000 5 37 256qam 15
16 858000000 4 37 256qam 16

Zestawione kanały downstream
Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Zablokowany 38.605 308025692 44
2 Zablokowany 38.983 305260731 44
3 Zablokowany 38.605 305257708 48
4 Zablokowany 38.605 305246920 46
5 Zablokowany 38.605 305251719 52
6 Zablokowany 37.636 305268961 50
7 Zablokowany 38.258 305257811 66
8 Zablokowany 37.636 305248426 83
9 Zablokowany 37.356 305265287 55
10 Zablokowany 37.356 305260689 71
11 Zablokowany 37.636 305251662 56
12 Zablokowany 37.356 305255719 68
13 Zablokowany 37.636 305247665 58
14 Zablokowany 37.356 305261454 36
15 Zablokowany 37.636 305257073 52
16 Zablokowany 37.636 305265676 35

MrPepka - 16-07-2018, 16:38

jerzu, Dalej masz restarty?
jerzu - 16-07-2018, 16:40

MrPepka napisał/a:
jerzu, Dalej masz restarty?


Modem działa od trzech godzin i jak do tej pory nie. Zaraz obejrzę coś z YT, bo wtedy 10 minut i modem się resetował.

KOCUREK1970 - 16-07-2018, 17:11

jerzu napisał/a:
Modem działa od trzech godzin

Jaki soft w modemie?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group