Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Formularz kontaktowy UPC

enrico2000 - 09-06-2016, 19:34
Temat postu: Formularz kontaktowy UPC
Czasem mam jakąś małą sprawę do UPC i często korzystałem z formularza kontaktowego.
Dziś również chciałem napisać im maila lecz ku mojemu zdziwieniu nie ma takiej możliwości. Jedyne co znalazłem to formularz rezygnacji lecz w tym przypadku jest mi on zbędny.
Kiedy UPC coś pozmieniało na stronie?
Znacie aktualny mail na który można się z nimi kontaktować?

Pitrek - 09-06-2016, 19:39
Temat postu: Re: Formularz kontaktowy UPC
Faktycznie coś kuleje "kontakt", strasznie długo czekałem aż coś się pojawiło. Prawdopodobnie trwają jakieś prace.
email: info.upc@upc.com.pl

enrico2000 - 09-06-2016, 20:09

Dzięki.
Teraz działa troszkę lepiej.

Jest opcja: Oferta/Zakup>Wykaz kanałów>Formularz.

Strasznie pogmatwali.

Pitrek - 09-06-2016, 20:12

To samo możesz sprawdzić w "Usługi UPC"
jrfs - 18-11-2018, 20:44

Czy UPC posiada obecnie jakiegoś maila kontaktowego. Pisałem na: kontakt@upc.pl. Dostałem taką odpowiedź: "Przesłana wiadomość nie została przekazana do Biura Obsługi Klienta.Prosimy o skorzystanie z rozwiązania na naszej stronie: http://www.upc.pl/pomoc/kontakt/" Nie mogę znaleźć tam żadnego kontaktu mailowego
GDA - 18-11-2018, 21:12

nie ma

możesz dzwonić lub skorzystać z czatu

jrfs - 18-11-2018, 21:22

GDA napisał/a:
nie ma

możesz dzwonić lub skorzystać z czatu


No to szału nie ma. Instytucja bez maila, hmm ciekawe!!!!

Zuzia - 19-11-2018, 17:13

Z czatem nie jest kolorowo. Kilka razy próbowałam o różnych porach i wszyscy konsultanci zajęci.
guushiddink - 20-01-2019, 19:03

A jaki jest w zasadzie teraz telefon do UPC (najlepiej taki normalny stacjonarny, żeby z komórki zadzwonić)?
MrPepka - 20-01-2019, 19:03

813 813 813
guushiddink - 20-01-2019, 21:49

To jest traktowane jak połączenie na stacjonarne?
MrPepka - 20-01-2019, 22:17

Tak
dekiel - 12-08-2020, 13:25

Jak rozumiem UPC do dziś nie dorobiło się maila kontaktowego? Gdzie zamiast prowadzić gadki przez infolinię o niczym (bo co chwila "proszę poczekać" i dopytuje innych zza dykty jak ugryźć temat) i dyktować studentom przez słuchawkę, to co mam już zebrane w całość do przekazania, zamiast kupiuj-wklej do maila i wysłać, koniec cudowania i opowiadań półgodzinnych o kulejącej usłudze. Opowiadań takich żeby końcowy odbiorca zgłoszenia (czyli rzeczywisty pion techniczny - jeżeli założymy, że taki w ogóle tam jest), na podstawie zredagowanej ze słyszenia wiadomości przez infolinię, napisaną na podstawie tego co im mówię do słuchawki, zrozumiał o co chodzi zgłaszającemu, tak aby dalej to nie trafiło na ścianę, a jak praktyka pokazuje często niestety trafia i temat umiera śmiercią naturalną nierozwiązany, i od nowa zgłaszaj przez słuchawkę to samo, może za 3 zgłoszeniem w końcu zatrybi tam ktoś.
Dział KONTAKT w "moje UPC" do dziś to jakiś żart, nic tam nie ma!
U szanującego się operatora powinno być "jeżeli żaden z proponowanych do wyboru tematu nie pasuje to po prostu napisz nam wiadomość".
Jak już się bawimy w ten pożal się dział KONTAKT, to powinno być po prostu: Pomoc Techniczna, tu rozdzielić na poszczególne usługi jakie świadczą (lub jeszcze dodać dział INNE) i na końcu wyślij wiadomość.
A już najbardziej śmieszne jest to, że skoro się zalogowałem jako indywidualny to po co mam przechodzić przesłuchanie z gatunku: Mam usługi UPC "indywidualne" v "biznesowe", skoro to już logowaniem powinno być z automatu wskazane. A już najgłupszym wyborem jest tam "nie mam usług UPC"
No tak zalogowałem się do "moje UPC" przez play24 lub przez stronę orange............ :D
A proponowany tam jakiś durny czat, to też nieporozumienie
Wieczne "Informujemy, że w tej chwili wszyscy pracownicy prowadzą rozmowy na czacie. Spróbuj ponownie za chwilę".
Już nie wymagam aby był podany mail - jak to dla nich jest takim ogroooooooooomnym problemem, mail do zgłaszania reklamacji, usterek, ale żeby można było sobie jako zalogowany do moje UPC użytkownik wybrać "zgłoszenie" i klepnąć wiadomość do działu obsługi klienta. A pisząc jako zalogowany użytkownik w wiadomości już z automatu powinni widzieć kto napisał. Za trudne do realizacji...
Chciałem zgłosić teraz nową paczkę niedziałających numerów stacjonarnych, na które nie da się dodzwonić z telefonu UPC - jako usługi, która od lat jest na etapie wczesna alfa i od miesięcy nie zanosi się na to aby to się miało zmienić. I zamiast wkleić im gotowca kilkunastu numerów-widmo i wysłać, będę zmuszony przez naście minut dyktować listę niedziałających numerów studentom na infolinii i od nowa opowiadać z czym jest problem.
Ale czego wymagać jak nawet swoje śmieszne forum-społeczność już zamknęli https://www.upc.pl/lp/spolecznosc-upc/
Wcześniej tam się dało przez pośrednictwo moderatora czasami z sukcesem przepchać zgłoszenie.
Czyżby za bardzo ich tam użytkownicy smarowali i zły pijar robili? ;-) Stąd też widocznie strona poszła na przemiał. Czyli rozbiłem termometr, bo ciągle pokazywał mi, że mam gorączkę...

ogromny - 15-08-2020, 22:54

dekiel, powinno być coś takiego jak w Play 24, wybieramy rodzai problemu i opisujemy co nas boli. Jakiś czas temu z tego korzystałem i to w miarę działało.
emes - 17-08-2020, 11:54

Zapewne UPC kombinuje, żeby to im było łatwiej, a nie koniecznie klientom. A przy okazji może część klientów zrezygnuje ze zgłoszeń, gdy będzie to zbyt czasochłonne.

Z życia wzięte:
Mam problem, próbuję czata, a tam brak wolnych konsultantów. Swoją drogą to dlaczego nie kolejkują klientów, tylko każą im próbować później.
Później i jeszcze później też nikt nie chce obsłużyć czata. Dzwonię więc, a tam Pan mi mówi, że najlepiej, abym skorzystał z czata, bo przez telefon nie mogą pomóc, gdyż będą potrzebować np. tracert. Mówię, że już próbowałem czata. No to konsultant mówi, żebym próbował po 15, bo teraz nie ma wystarczającej liczby konsultantów.
Próbuję po 15 i faktycznie udało się. Trwało to 1,5 godziny i rozwiązać problemu się nie udało i nie mogło, gdyż konsultant tylko zbierał dane i ich nawet nie analizował. Sprawa przekazana do działu technicznego.
Po kilku dniach dzwoni człowiek z UPC i mówi, że potrzebują więcej szczegółów, w tym nowy tracert. Proszę, aby podał e-maila, to im wyślę. A on na to, że nie może i żebym korzystał z czata. To mu mówię, że czat większość czasu nie działa. Odpowiedź: proszę wysłać dane przez formularz reklamacji i od razu dodaje, że to wydłuży czas o kilka dni, bo tyle trwa procesowanie zgłoszeń z formularzy.
Z czata nie udało mi się skorzystać, więc wysłałem w formularzy reklamacji, który ma ograniczenie do 2000 znaków, więc trzeba się streszczać. :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group