Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Opinie o warunkach pracy w UPC

sirkubas - 06-01-2016, 15:37
Temat postu: Opinie o warunkach pracy w UPC
Nie widziałem tematu, do którego mógłbym to dopasować, a chciałem Wam pokazać, co się dzieje od jakiegoś miesiąca w upc "od kuchni" :)

Opinie pracowników

A tu jedna przykładowa wypowiedź instalatora upc ;)
Cytat:
nie powiem w jakiej firmie pracuję bo chce dostać kasę, lecz:
-mamy po 14-15 zleceń nie realne do wykonania
- miało być lepiej, a jest gorzej (siedzę do 24 u klientów i od 7 rano znowu)
- zlecenia przekładam, dostaje opr..., biuro kłamie jak może UPC, ile czasu będą łykać historię o awarii auta, technik zachorował, korki na drodze i NH?
- umowy o pracę nie dostałem, lecz pustą obietnicę luksusu
- szef się nie pokazuje i nie odpowiada na nasze pytania
- boję się odblokowania kalendarza, teraz mam 14-15 zleceń

podsumowując:
pod koniec tygodnia idę do szefa po tygodniówkę i odchodzę, bo tak się nie da. Morale u nas kiepskie, robimy jak murzyni i nie wiemy czy nam za to zapłacą (sami szefowie tego nie wiedzą, bo gwarantem już nie jest UPC tylko nplay z firmą na cyprze). Zatrudnili nowych ludzi, część uciekła po 1-wszym dniu, a reszta to szkoda gadać, non stop na telefonie spędzam czas tłumacząc mu podłączenie dekodera. Pytałem o "wsparcie ludźmi" z innych rejonów jak obiecał nplay, to otrzymuję informację, że wszędzie są problemy i na tą chwilę musimy kombinować sami. Równie dobrze moglibyśmy wysłać nasze, żony, matki na instalację i uwierzcie mi nie było by różnicy. Nie wspominając już o klientach, jak na mnie reagują jak wpadam i wypadam. Posiadam pełną świadomość, że pozostawiam u ludzi podłączone usługi wbrew standardom UPC, a na pytania klientów o obsługę odsyłam do instrukcji. NIE MA NA NIC CZASU!!Masakra !!!!
za obiecane 2,8tys -3,4 tys (bez umowy) na miecha w wymiarze 7-24 to się nie opłaca. Współczuję instalatorom i serwisantom co są na działalności gospodarczej i kupują materiał za własną kasę, syf ten sam lecz topią swoje oszczędności!!!
patrząc z perspektywy czasu, żałuję swojej decyzji. Wycofam kasę i idę gdzie indziej przeczekać ten syf. Wszystkim radzę to samo, upc może przejrzy na oczy i zmieni warunki bo niżej już się nie da zejść z ceny! Robotyka w Polsce jeszcze to fikcja, dzięki bogu.


Sytuacja głównie w zachodniej części Polski, więc jeżeli ktoś będzie miał jakąkolwiek wizytę technika w najbliższych dniach (zmiana usług czy serwis) i nikt się nie pojawi w przedziale, to jest duże prawdopodobieństwo, że nie pojawi się w ogóle ;) Aktualnie w tym względzie upc działa jak dialog/netia, gdzie zamawiasz serwis i nie ma gwarancji, że w ogóle ktoś przyjdzie ;)

marcinosr - 06-01-2016, 19:21

mnie słuchy doszły że to już od dłuższego czasu jest źle...ale żeby aż tak. No cóż ktoś w tych opiniach miał dobry pomysł ogólnopolskiego protestu ;)
b3170622 - 06-01-2016, 22:51

Che Che na południu podobnie ;)
Karol - 07-01-2016, 18:11

Gdyby tylko jedna firma tak traktowała swoich pracowników to nie byłoby źle.
Opiu - 07-01-2016, 21:37

Miałem instalacje pod koniec 2014 roku pogadałem z instalatorem to nie wypowiadał się ciekawie na temat pracy więc coś może być na rzeczy :cry:
RadkoR - 07-01-2016, 22:23

Opiu, pamiętaj, że instalatorzy/technicy pracują dla różnych firm podwykonawczych świadczących usługi dla UPC, a nie bezpośrednio da UPC.

Pytanie do kolegów instalatorów: czy na całą Polskę są różne firmy podwykonawcze, czy jest to jedna firma z oddziałami w poszczególnych miastach?

webdev - 07-01-2016, 22:57

Ja na mega buraka trafiłem. Opryskliwy już od samego wejścia. Jakby za karę przyszedł. Mówię mu coś, a ten nic. Potem jak mówię, że miało być inaczej to on tekst "teraz mi Pan to mówi?". Nic dziwnego, że taki ściek trafia do firm podwykonawczych.
Opiu - 08-01-2016, 09:27

RadkoR napisał/a:
Opiu, pamiętaj, że instalatorzy/technicy pracują dla różnych firm podwykonawczych świadczących usługi dla UPC, a nie bezpośrednio da UPC.

Pytanie do kolegów instalatorów: czy na całą Polskę są różne firmy podwykonawcze, czy jest to jedna firma z oddziałami w poszczególnych miastach?


Wiem że instalatorzy nie są zatrudniani przez UPC tylko przez firmę podwykonawczą z tego co się zorientowałem jest to jedna firma .

Ja trafiłem na ogarniętego instalatora wszystko zrobił tak jak chciałem i nawet posprzątał na klatce chociaż nic mu nie mówiłem tylko trochę się spieszył bo miał następne zlecenie więc nie pokazał mi jak obsługiwać dekoder ale to akurat sam opcykałem.

Ogólnie nie narzekam na usługi UPC wszystko dobrze działa zero awarii u poprzedniego dostawcy miałem umowę na 2 lata to przez rok wszystko śmigało a potem co chwile awarię że nie dało się korzystać bo rzadko kiedy usługi były :sad:

b3170622 - 08-01-2016, 09:39

Nie jedna z prawie 30 zostało około 3.

polecam kliknąć linka z pierwszego postu.

Niestety polski pracownik ma mentalność niewolnika. Jaj inaczej wytłumaczyć prace u podwykonawcy który jest podwykonawcą kolejnego podwykonawcy upc ?

Opiu - 08-01-2016, 10:38

Może by tak ci instalatorzy spróbowali skontaktować się z Liberty Global i poinformowali ich o sytuacji ?myślę ze mogłoby to coś pomóc chociaż może się mylę bo pewnie oni nawet nie wiedzą o takich rzeczach
KOCUREK1970 - 08-01-2016, 20:34

webdev,
Nie pracuję w takiej firmie - ale polecam Ci się tam zatrudnić u takiego podwykonawcy - miałbyś czas na wszystko i dla wszystkich ale po PIERWSZYM dniu masz kopa w d..ę z firmy.

sirkubas - 08-01-2016, 22:52

W tej chwili zostały oficjalnie 2 firmy na całą Polskę.
/Poprawka, trzecia firma dotychczasowa w Szczecinie. Zostali, ponieważ podobno nie udało się choćby jednej osoby do obsługi tego miasta oddelegować.

webdev - 09-01-2016, 12:16

KOCUREK1970 napisał/a:
webdev,
Nie pracuję w takiej firmie - ale polecam Ci się tam zatrudnić u takiego podwykonawcy - miałbyś czas na wszystko i dla wszystkich ale po PIERWSZYM dniu masz kopa w d..ę z firmy.


Jakby tak wszystkich wyrzucili to nie mieliby w ogóle pracowników.

technik - 09-01-2016, 19:28
Temat postu: Re: Opinie o warunkach pracy w UPC
sirkubas napisał/a:

Sytuacja głównie w zachodniej części Polski, więc jeżeli ktoś będzie miał jakąkolwiek wizytę technika w najbliższych dniach (zmiana usług czy serwis) i nikt się nie pojawi w przedziale, to jest duże prawdopodobieństwo, że nie pojawi się w ogóle ;) Aktualnie w tym względzie upc działa jak dialog/netia, gdzie zamawiasz serwis i nie ma gwarancji, że w ogóle ktoś przyjdzie ;)


Miejcie to ludzie na uwadze bo jest tragedia. Rozumiem że marnujecie swój czas ale naprawdę robimy wszystko żeby być u klienta w przedziale ale nie jesteśmy w stanie się teleportować. Na instalacje potrzeba od 15min do 3h GODZIN w zależności od tego co jest do zrobienia, czy jest instalacja i czy jest sprawna, nie wspominając o "szkoleniu" klienta w zakresie obsługi sprzętu i dojazdu do następnego (upc tez ŻĄDA i karze nas za nie sprawdzenie CAŁEJ instalacji co by zajmowało dodatkowe 15-20min do każdego zlecenia). Zleceń mamy po 3-4 na przedział porozrzucane po różnych rejonach. Po prostu nie możliwe :)

b3170622 - 09-01-2016, 23:53

jaki rejon masz ?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group