Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Horizon a router

Afer - 14-01-2015, 17:23
Temat postu: Horizon a router
Witam po zmianie nicka...:D
Od niedawna jestem użytkownikiem Horizon.
Nie będę tutaj opisywał "przejść' z tym związanych ale mam pytanie.
Wyłączyłem w Horizon router i zastosowałem mój własny ale..
Jak chcę wejść na jego stronę to przekierowuje mnie do Horizon i nic dalej z tym nie mogę zrobić.
Jest na to jakaś rada?

GDA - 14-01-2015, 17:44

Ależ proszę opisz te przejścia z pożytkiem dla ewentualnych abo którzy wdepna w to
KOCUREK1970 - 14-01-2015, 19:23

Afer napisał/a:
Wyłączyłem w Horizon router i zastosowałem mój własny ale..

Jak chcę wejść na jego stronę to przekierowuje mnie do Horizon i nic dalej z tym nie mogę zrobić.

No to chyba normalne, przecież urządzeniem wejściowym do sieci UPC jest ICH@ sprzęt.
Wyłączyłes router, to logujesz się już do modemu kablowego w tym dekoderze.

saruk - 15-01-2015, 07:23

DEL
Afer - 15-01-2015, 09:25

No cóż... Parę rzeczy dot. Horizon.

Nie ma zegarka. Dla jednych to zaleta, dla mnie wada bo musiałem kupic.
Przy "leceniu" po kanałach zdarza mu się zgubić i miesza opisy z tym co wyświetla.
Wieczorem niektóre kanały nadają "nie dla dzieci". I wtedy Horizon żąda wpisania hasła, żeby kanał odblokowac. Nie znalazłem sposobu, żeby tego uniknąc (dziecko mam już od dawna dorosłe).
Samo "lecenie" po kanałach ma różne prędkości. Raz odbywa się to w miarę szybko a czasem, nie wiadomo dlaczego, bardzo wolno.
Po instalacji zdarzało mu sie "powiesić" i wchodzic w tryb awaryjny ale teraz już ten "defekt" nie występuje (może zmienili oprogramowanie).
Korzystam z telefony UPC. I tu następny kłopot.
Po wybraniu numeru powinien pojawiać się sygnał oczekiwania na odebranie po drugiej stronie "drutu" - taki przerywany.
U mnie jest ciągły w wypadku dzwonienia na numer z UPC. W innych wypadkach jest normalnie.
Modem zawarty w Horizon też sie"wieszał" ale to zostało prawdopodobnie naprawione przez wprowadzenie innego oprogramowania.

Sama "filozofia" działania dekodera (sposób wyświetlania na ekranie tv) wydaje mi się przekombinowany.
Np trudno jest zobaczyć co będzie dalej w bieżącym dniu. Zeby tego dokonać trzeba wejść w "program tv" i tam można zobaczyć ale nie da rady wejść z poziomu właśnie oglądanego programu czy też raczej napisów "pod nim".
Sam pilot (dwustronny) jest wg mnie za bardzo "upchany" i trzeba uważac, żeby nie nacisnąć innego niż ten wybrany, przycisku.
Więcej "grzechów" nie pamiętam ale jak sobie przypomnę to napiszę.

Zdaje sobie również sprawę z tego, że może po prostu czegoś nie wiem i dlatego uważam coś tam za błąd itp.
Chętnie odpowiem na pytania.

sorvats - 22-01-2015, 18:40

U mnie zdarza się że wifi zanika, czasem tylko 5g czasem 2.4g i 5g.
Najgorzej jest z (Youtube Iplą Playerem itp..) nie ważne czy po kablu czy wifi, filmiki potrafią się zatrzymywać i buforować co raz :sad: przed zmianą modemu na horizon box tak nie było.

Robstar - 22-01-2015, 20:06

na plus tego dekodera combo należy na pewno obsługa WIFI standardu 802.11ac
WajSu85 - 25-01-2015, 17:11

sorvats napisał/a:
U mnie zdarza się że wifi zanika, czasem tylko 5g czasem 2.4g i 5g.
Najgorzej jest z (Youtube Iplą Playerem itp..) nie ważne czy po kablu czy wifi, filmiki potrafią się zatrzymywać i buforować co raz :sad: przed zmianą modemu na horizon box tak nie było.


U mnie jest podobnie :/ Horizon Box mam od niedawna i wcześniej nie miałem takiego problemu. Teraz cały czas mi rwie internet, raz jest raz nie ma, nie wiem o co chodzi??? Czy ktoś zna może jakieś rozwiązanie tego problemu??

flacha - 25-01-2015, 20:09

Czy jak się ma ten nowy dekoder to wtedy router i stary dekoder zabieraja i zostaje tylko horizon? Ja mam router z netem w jednym pokoju a dekoder w innym z tv.
sorvats - 25-01-2015, 21:03

flacha napisał/a:
Czy jak się ma ten nowy dekoder to wtedy router i stary dekoder zabieraja i zostaje tylko horizon? Ja mam router z netem w jednym pokoju a dekoder w innym z tv.

Horizon box obsługuje łącze do 120 Mb/s. Jak zamawiasz z 250 Mb/s na pewno jest oddzielny modem. Stary dekoder oddajesz. Jak masz przez UPC rozdzielony sygnał na dekoder i modem to musisz im to od razu mówić że chcesz oddzielnie i niech kombinują czy się da, bo u mnie pierwsze co to kabel od modemu technik odłączył.

[ Dodano: 25-01-2015, 21:11 ]
WajSu85 napisał/a:
sorvats napisał/a:
U mnie zdarza się że wifi zanika, czasem tylko 5g czasem 2.4g i 5g.
Najgorzej jest z (Youtube Iplą Playerem itp..) nie ważne czy po kablu czy wifi, filmiki potrafią się zatrzymywać i buforować co raz :sad: przed zmianą modemu na horizon box tak nie było.


U mnie jest podobnie :/ Horizon Box mam od niedawna i wcześniej nie miałem takiego problemu. Teraz cały czas mi rwie internet, raz jest raz nie ma, nie wiem o co chodzi??? Czy ktoś zna może jakieś rozwiązanie tego problemu??


Ja mam nadzieje że nowy soft polepszy net w Horizonie :idea:
Ps.. Wiem wiem "Nadzieja Matką Głupich" 8)

flacha - 25-01-2015, 21:36

Mam net 120. Warto wymieniać deokoder z nagrywarka na ten nowy? Można w ogóle zarzyczyć sobie wymiane? Płatne czy za darmo?
sorvats - 25-01-2015, 22:12

flacha napisał/a:
Mam net 120. Warto wymieniać deokoder z nagrywarka na ten nowy? Można w ogóle zarzyczyć sobie wymiane? Płatne czy za darmo?

Stary dekoder na nowy Horizon? Jeśli oto pytasz to płatne i trzeba nową umowę podpisać.
Ja też mam 120 Mb/s i od razu mnie konsultant przez telefon poinformował że zabieraja modem.
Horizon dox deje trzy usługi "Tv, net i telefon"

Czy warto wymieniać dekoder, jest parę głosów za i zarazem przeciw 8)

vito007 - 25-01-2015, 22:30

sorvats napisał/a:

Ja też mam 120 Mb/s i od razu mnie konsultant przez telefon poinformował że zabierają modem.


Przy FP250 też?

vezimir - 25-01-2015, 23:03

Nie ma w ogóle wymogu korzystania tylko z boxa.. Modem może zostać osobno i ustala się to w trakcie rozmowy.
sorvats - 25-01-2015, 23:29

vito007 napisał/a:
sorvats napisał/a:

Ja też mam 120 Mb/s i od razu mnie konsultant przez telefon poinformował że zabierają modem.


Przy FP250 też?

Jak pisałem wyżej dekoder Horizon obsługuje łącze do 120 Mb/s.

[ Dodano: 25-01-2015, 23:34 ]
vezimir napisał/a:
Nie ma w ogóle wymogu korzystania tylko z boxa.. Modem może zostać osobno i ustala się to w trakcie rozmowy.

Dobrze wiedzieć że nie ma przymósu. Jak nadal będę mieć problem z netem będę prosił o modem z powrotem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group