Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - 6-cyfrowy numer na infolnię zamiast 9480?

Grzesiek - 08-09-2005, 20:04
Temat postu: 6-cyfrowy numer na infolnię zamiast 9480?
Witam,

Czy może jest ktoś w posiadaniu 6-cyfrowego numeru na infolinię? Jest w ogólę taki? Dobrze by było mieć, ponieważ wtedy po godzinie 18 miałbym infolnię UPC bezpłatną, ponieważ tele2 nie obejmuje darmowych numerów 4-cyfrowych, są one darmowe w planie Darmowe Wieczory i Weekendy w TP.

Pozdrawiam
Grzesiek

antoni555 - 08-09-2005, 20:16

Grzesiek, póki co nie ma innych numerów na infolinię UPC, zwaną jeszcze inaczej party-line, jak tylko 94-80 :cry:
Też mam Tele2 i chciałbym się z nimi kontaktować, jak ty chcesz, ale nic z tego... :!:

Grzesiek - 08-09-2005, 20:24

Wiesz... Ja sądze, że jest na pewno taki numer, ale oni go nie podają. I tak sie oplaca miec tele2 bardziej ;-) Z infolnią natomiast kontaktuje sie przez e-mail, bo jest darmowy, no chyba ze sytuacja by wymagala zadzwonienia, to raz ze trudno tam sie dodzwonic, dwa i tak duzo sie nie zalatwi i po co jeszcze za to placic? :)

Grzesiek

antoni555 - 08-09-2005, 20:30

Grzesiek, to wal do najbliższego BOK-u wg. twojego miejsca zamieszkania i tam pytaj... Od razu otrzymasz odpowiedź :mrgreen
Jak jesteś z Warszawy to dokładnie na przeciwko Hali Mirowskiej w budynku Atrium Centrum. Wejście od JP2 bliżej Atrium Tower.

Grzesiek - 08-09-2005, 21:50

Nie chce mi sie już... Jedna wydawaloby sie prosta sprawe zalatwiaja od kilku miesiecy a ja kazdemu oddzielnie ja opisuje, oto szczegoly: "Info UPC napisał(a):

> Witam,
>
> Po konsultacji z osobami zajmującymi się EBOK-iem usługa powinna działać prawidłowo.
> Informuję, iż Pańskie dane personalne figurują w naszym systemie komputerowym.
>
> Poniżej pozwolę sobie przedstawić wskazówki niezbędne do prawidłowej rejestracji:
>
> - wypełnić formularz rejestracyjny
>
> - zanotować wygenerowanego przez system użytkowania
>
> - podać hasło i powtórzyć je oraz wskazać aktualny prawidłowy adres e-mail
>
> - po otrzymaniu e-maila z linkiem należy kliknąć w niego celem dokonania pełnej aktywacji konta
>
> - po uzyskaniu potwierdzenia (ekran z potwierdzeniem o aktywacji konta)
>
> można zalogować się poprzez podanie wygenerowanego przez system użytkownika
>
> oraz podane przez Pana hasło.
>
> Od momentu przesłania e-maila do kliknięcia w link nie może upłynąć 48 godzin,
>
> ponieważ dane zostaną wykasowane i niezbędna będzie ponowna rejestracja.
>
> Proszę wpisać poniższe dane:
>
> Imię - Grzegorz
>
> Nazwisko -
>
> Nr Klienta -
>
> Numer PESEL -
>
> W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub dodatkowych pytań, uprzejmie proszę o kontakt z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 9480.
>
> Łączę wyrazy szacunku,
>
> Agnieszka
>
> W związku z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych uprzejmie proszę o
> każdorazowe posługiwanie się numerem klienta zarówno w kierowanej do nas
> korespondencji, jak i w przypadku telefonicznego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.


Uprzejmie informuje, ze za pomoca zalaczonej instrkucji oraz z moimi danymi osobowymi, w dalszym ciagu nie moge zarejestrowac sie w systemie ebok (przed chwila probowalem), poniewaz system w dalszym ciagu daje mi informacje, ze jest

"BŁĄD! Użytkownik jest już zarejestrowany w systemie."

Moge zalogowac sie za pomoca nazwy i hasla uzytkownika Ewa - sprzed cesji umowy, moge zobaczyc faktury wystawione na mnie.

Nie moge zalogowac sie za pomoca mojej nazwy uzytkownika, bo system je odrzuca.

Problem dalej nie zostal rozwiazany.

Z powazaniem,
Grzegorz

nr klienta: "

Dzisiaj dostalem odpowiedz: " Nawiązując do otrzymanej korespondencji pozwolę sobie poinformować, iż Pana sprawa została przekazana do odpowiednich osób.

W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 9480.


Łączę pozdrowienia,

Katarzyna K."

I tak od lipca sobie piszemy listy milosne...

deesel - 08-09-2005, 22:22

Ogólnie - tylko współczuć. (" Nawiązując do otrzymanej korespondencji pozwolę sobie poinformować, iż Pana sprawa została przekazana do odpowiednich osób.") :idea:
antoni555 - 08-09-2005, 22:40

Grzesiek, po wejściu do e-boka masz tylko wykaz opłaconych faktur i to wszystko...
Radzę ci pojechać do BOK-u, korzystając z moich wskazówek :!:

Grzesiek - 08-09-2005, 22:45

I wszystko OK jest, oprócz tego, że jak wchodze do e-boku, to widnieje jako pani Ewa (chodzi o informacje podana na stronie www) a nie jako Grzegorz. Czy to tak trudno zmienić ten jeden szczegół dla nich? :) Widocznie jest to wrecz nie mozliwe. Same faktury sa dobre.

[ Dodano: 08 Wrz 2005 10:48 ]
deesel napisał/a:
Ogólnie - tylko współczuć. (" Nawiązując do otrzymanej korespondencji pozwolę sobie poinformować, iż Pana sprawa została przekazana do odpowiednich osób.")


No takie standardowe pieprzenie ;-)

topiq - 09-09-2005, 03:08

Grzesiek imienniku. Miałem taki sam problem. Nie mogłem się zarejestrować a pisanie maili nic nie dało. Kablówkę z netem mam z cesji. Zadzwoniłem na party-line, połączyłem się w 1 minutę (szczęscie :) ) i natychmiast załatwiłem problem. Poprostu jakaś miła dziewczyna zmieniła dane na prawidłowe w systemie i nawet tego samego dnia zarejestrowałem się w eBOK. Maile można pisać, ale do fajnych dziewczyn :P Do UPC nie radzę. Nic nie daje. Pozdrawiam.
Grzesiek - 09-09-2005, 09:52

Ja sie juz laczylem z partyline nie raz i dostawalem taka sama odpowiedz. Moje dane sa poprawne, dane ktore maja tez sa poprawne w ich systemie. Akurat cesja byla z mojej mamy na mnie, wiec nie bylo problemu z haslem i nazwa uzytkownika do e-bok w tym przypadku. Zreszta, tam nie ma na razie nic interesujacego, procz faktur. Chodzi tylko o sposob ich dzialania, tyle czasu nie sa w stanie zmienic danych osobowych? Kretyństwo.
Oakhallow - 09-09-2005, 17:43

A nie udaje Wam się przez TELE2 dodzwonić na numer: +48(32)9480
Grzesiek - 09-09-2005, 17:53

Nie udaje sie, bez znaczenia. 4 cyfrowe numery w tele2 odpadaja.
mizuk - 09-09-2005, 22:13

Moim zdaniem problem z upc jako takim leży w organizacji pracy(a raczej jej braku).
Główna siedziba znajduje się w katowicach, reszta to terenowe oddziały, ale żeby podjąć (poza doraźnymi sprawami) decyzję natury technicznej, finansowej etc. to trwa
bo wszystko musi dotrzeć do centrali, tam nabrać mocy urzędowej i wraca to do oddzialu skąd przyszło. Klient czyli my jesteśmy od placenia i odciążania myślenia upc.
Ten eBok, to jest wogóle totalna pomyłka. :|

Grzesiek - 09-09-2005, 22:15

Na razie e-bok faktycznie jest praktycznie nie wiadomo po co, ale oni ta usluge beda rozwijac i jak przyjdzie co do czego, to jak bede chcial dokonac jakiegos zamowienia, zmiany etc., bede widnial jako p. Ewa :mrgreen:

P.S. Dlaczego są jeszcze osoby, które używają czegoś takiego jak internet explorer? :shock:

mizuk - 09-09-2005, 23:11

Grzesiek
bo są niepoprawnymi idealistami produktów gates`a, do tego stopnia że z niecierpliwością czekają na nową pełną wersję 7, która jak wieść gminna niesie ma być po części wykorzystaniem wszystkich atututów firefoxa i opery; jak to zrobią formalnie i prawnie trudno
powiedzieć :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group