|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet UPC - Technicolor - najnowsze oprogramowanie
KamilloM - 14-10-2014, 21:30
Rafal85PL napisał/a: | KOCUREK1970 napisał/a: | Rafal85PL napisał/a: | to restartujcie |
Raczej resetujcie przyciskiem na obudowie, ale wcześniej warto sobie zrobić kopię konfiguracji. | Oczywiście chodziło mi o reset przyciskiem na obudowie. Lub jak kto woli, można wyjąć na chwilę zasilacz z gniazdka i ponownie podłączyć. Na jedno wyjdzie. |
Witam wszystkich!
Pomimo restartów i resetów, nadal brak aktualizacji.
KOCUREK1970 - 14-10-2014, 21:38
Rafal85PL napisał/a: | Oczywiście chodziło mi o reset przyciskiem na obudowie. Lub jak kto woli, można wyjąć na chwilę zasilacz z gniazdka i ponownie podłączyć. Na jedno wyjdzie. |
Reset przyciskiem na obudowie, a restart prądowy, to nie to samo .
Astral699 - 14-10-2014, 22:33
Skad mam wiedziec jaki mam soft ? Na strone http://192.168.0.1/ nie moge sie zalogowac od miesiecy admin/admin nie działa
KOCUREK1970 - 14-10-2014, 23:10
W nagłówku masz info, ze masz Cisco....
Astral699 - 14-10-2014, 23:15
Nieaktualna informacja, mam nieszczesnego technicolora
wist7 - 15-10-2014, 13:30
Po restarcie na obudowie do fabrycznych, nadal to samo...
beny8989 - 15-10-2014, 13:42
poczekaj nie każdy dostaje ja na samym początku. Aktualizacje będą sukcesywnie udostępniane. Kwestia czasu. Nie dają ich wszystkim aby serwerów nie zapchać.
darek11104 - 15-10-2014, 19:19
A wie ktoś z was w jakiej kolejności są udostępniane aktualizacje według miast czy jakoś losowo?
adam111 - 21-10-2014, 19:07
Daniel napisał/a: | A czy da się w końcu normalnie oglądać YouTube ? |
Od dziś u mnie nowy soft numer 6.02.10. Można w końcu normalnie oglądać YouTube. Problemy z buforowaniem nareszcie się skończyły. Po kablu i WiFi na razie wszystko ok, prędkość ok 60 Mb/s ping: 8ms
Jaro10 - 23-10-2014, 18:06
A u mnie pomimo wielu prób, wciąż stary soft. Czy istnieje możliwość że po przedzwonieniu do nich, wgrają nowy soft zdalnie? Czy pozostaje czekać i dziennie go restartować licząc na szczęście
gumowe_ucho - 23-10-2014, 18:28
Witam
Czy z fragmentu logu routera:
2014-10-23 18:23:21: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
2014-10-23 12:54:34: [Major] Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries...
2014-10-23 12:54:34: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Można by wywnioskować, np. blokowanie takiego update z siecią czy jest to awaria routera ?
Mam tak od około 3 miesięcy, problem zgłaszałem ale Pani powiedziała, że dioda US w routerze może czasem się popsuć ha ha ale skoro w tym czasie są takie komunikaty wysyłane o jakiejś tam konserwacji. Hm mm....
adam111 - 23-10-2014, 21:53
Jaro10 napisał/a: | ... Czy istnieje możliwość że po przedzwonieniu do nich, wgrają nowy soft zdalnie? Czy pozostaje czekać i dziennie go restartować licząc na szczęście |
Napisałem do nich na Facebooku przez Asysytenta UPC o nowy soft i odpowiedzieli, że następnego dnia soft się zaktualizuje. Tak też się stało
Jaro10 - 24-10-2014, 13:55
Po przedzwonieniu do nich otrzymałem informację iż oprogramowanie zostanie wgrane do 4 godzin. Czas minął i mam nową wersję. Błędy zostały wyeliminowane. Nie trzeba było robić nawet restarta routera, sam się zaktualizował. Prędkość z ok 3mb/s wzrosła do ok 50 mb/s przez wifi. Na youtube nie występują już żadne problemy. W końcu...
rbej - 24-10-2014, 14:22
Żenada że trzeba dzwonić żeby doprosić się szybciej nowego softu. Bez dzwonienia to pewnie po nowym roku dopiero dadzą….
ralf - 24-10-2014, 16:50
Jak ktoś bardzo potrzebuje nowy soft, to wystarczy wysłać prośbę przez formularz na stronie UPC. Po 3 godzinach będziecie mieli nową wersję.
|
|