|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet UPC - Technicolor - najnowsze oprogramowanie
matifcb - 14-05-2014, 20:21
u mnie sie poprawilo godzine temu lipa i 3mb/s teraz jest 30mb/s. Juz tak wczesniej bylo ze cos sie poprawilo i prawdopodobnie znowu padnie tak jak wczoraj czy przedwczoraj. jak na 60mb/s to i tak malo ale zawsze niby wiecej niz te 3mb/s..
Rafal85PL - 14-05-2014, 20:56
Tak jak pisałem w innym wątku - jestem w kontakcie z UPC, podesłałem im linki do m.in tego wątku.
Jest światełko w tunelu - UPC przestało się opierać, że wina leży po stronie abonentów.
Analizują problem pod kątem niedawnej aktualizacji. Miejmy nadzieję, ze niedługo doczekamy się naprawienia problemu.
Gajwer - 14-05-2014, 21:22
Myślę ze juz troche to trwa jakąś rekompensate powinni nam zaoferowac.
Na pewno jest o wiele wiecej takich osob tylko nie wiedzą jak szukac informacji ja wczoraj caly dzien szukalem pomocy i nic dobrze ze dzis znalazlem to forum/.
enters - 14-05-2014, 23:01 Temat postu: Odp U mnie wszystko ok na WIFI. Po zmianie softa prędkość Download na WIFI podskoczyła z około 30 mb/s do 47 - 48 mb/s.
Z tego co mi się udało ustalić to problem może tylko dotykać karty sieciowe firmy Atheros.
Rafal85PL - 15-05-2014, 06:09
Na jednym laptopie mam kartę Intela, na drugim innej firmy (już teraz nie pamiętam jakiej). I na tablecie... na wszystkich 3 urządzeniach WiFi po aktualizacji modemu siadło.
dareka - 15-05-2014, 07:04
Zaktualizowałem sterownik karty do najnowszych i niestety prędkość jeszcze spadła do 1,5 Mb/s - czyli jeszcze gorzej.
Gdy w kwietniu po poprzedniej aktualizacji, już miałem problem z wifi (karta Atheros) to UPC stwierdziło, że to nie ich wina i naliczyło za wizytę 50zł. Teraz okazuje się, że prawdopodobna przyczyna to oprogramowanie Technicolora. Czy UPC bedzie zwracać te pieniądze i naliczy nam bonifikatę za fatalne działanie netu? Mam nadziej że ich technicy szybko usuną problem.
Rafal85PL - 15-05-2014, 08:37
Napisali mi wczoraj ok. 21, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu i proszą o cierpliwość. Tyle wiem na chwilę obecną.
Gajwer - 15-05-2014, 08:50
dareka napisał/a: | Zaktualizowałem sterownik karty do najnowszych i niestety prędkość jeszcze spadła do 1,5 Mb/s - czyli jeszcze gorzej.
Gdy w kwietniu po poprzedniej aktualizacji, już miałem problem z wifi (karta Atheros) to UPC stwierdziło, że to nie ich wina i naliczyło za wizytę 50zł. Teraz okazuje się, że prawdopodobna przyczyna to oprogramowanie Technicolora. Czy UPC bedzie zwracać te pieniądze i naliczy nam bonifikatę za fatalne działanie netu? Mam nadziej że ich technicy szybko usuną problem. |
Myśle ze możesz sie kłucić o to ale na 90 % nie oddadzą pieniedzy.
Rafal85PL - 15-05-2014, 09:10
Niech zwrócą mi moje 47Mb/s po WiFi, a będę happy
Te kilka złotych upustu na abonamencie jest dla mnie mało istotne.
ra - 15-05-2014, 09:38
Testowaliście włączenie i wyłączenie WMM, WMM Power Save, zmianę kanału?
Na jaką prędkość synchronizuje się połączenie?
Rafal85PL - 15-05-2014, 09:45
Robiłem restart do ustawień fabrycznych, kanały ustawione mam na auto (tak jak zawsze) i lipa.
Przed wyjściem do pracy sprawdziłem rano drugi laptop. Ten jednak działa jak zawsze, ale on ma jakaś zintegrowaną kartę sieciową z bardzo leciwym sterownikiem.
A drugi (nowszy laptop) z karta sieciową Intela i najnowszym sterownikiem po WiFi wyciąga 3Mb/s. Podobno tablet - kiedyś śmigał aż miło, teraz ledwo się strony otwierają.
Gajwer - 15-05-2014, 10:04
Ja również testowałem tak czy siak naprawde wiele kombinacji wiele godzin szukałem rozwiązania.
Nic niemożliwe było ze na 2 komputerach nagle 3 dni temu smiga 50 mb na komorce z Windows phone zawsze minimun 20 mb a tutaj nagle wszedzie 3mb a wysyłanie się nie zmieniło.
Również problem zgłosiłem na facebooku zauważyłem że nie jestesmy sami coraz wiecej ludzi zgłasza problem na facebooku.
Michal - 15-05-2014, 10:13
U mnie też internet się pogorszył, a mam Thomsona to chcą umawiać serwis aby testował w lokalizacji. Więc trochę się sypie ogółem.
Gajwer - 15-05-2014, 10:17
Jeśli serwic przyjedzie sprawdz na swoim komputerze po kablu bedzie dobrze bedziesz musiał 50 zł zapłacic.
Rafal85PL - 15-05-2014, 10:24
Mi też chcieli na początku wesłać technika, bo podobno wina sygnału
Ale po co mi technik, skoro tylko przyjedzie, wepnie się do modemu kablem (bo WiFi go nie odchodzi) i stwierdzi że wszystko OK. Pojedzie, a mi zostanie +50zł na fakturze do zapłacenia.
|
|