|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet UPC - Technicolor - najnowsze oprogramowanie
dareka - 13-05-2014, 20:17 Temat postu: Technicolor - najnowsze oprogramowanie Dziś zauważyłem, że po zresetowaniu technicolora, pojawiła się nowa wersja oprogramowania STD6.02.08 . Chciałbym się dowiedzieć, czy zauważyliście u siebie jakieś istotne zmiany na plus czy minus. Wydaj mi się, że ta wersja przy wi-fi to tragedia, czy macie podobne odczucia.
xymek - 13-05-2014, 21:44
Przed chwilą zresetowałem router i niestety nadal mam soft:
6.01.27
Rafal85PL - 13-05-2014, 21:44
Przeczytałem Twój wpis i mnie podkusiło... na restart modemu.
Najpierw Technicolor nie chciał złapać sieci, potem kontrolki pobierania i wysyłania migały jak oszalałe, i po kolejnym restarcie mam 3Mb/s na pobieraniu i 6Mb/s na wysyłaniu po WiFi.
Jakaś masakra. Zgłaszam reklamacje do UPC
dareka - 13-05-2014, 21:55
Rafal85PL napisał/a: | po kolejnym restarcie mam 3Mb/s na pobieraniu i 6Mb/s na wysyłaniu po WiFi.
|
Mieli poprawić soft, bo wifi kulało (podobno to wina ścian) i znowu sp...li. U mnie takie same prędkości. Nie aktualizujcie do tej wersji.
Rafal85PL - 13-05-2014, 22:08
Dzięki. Jeżeli ktoś już dokonał aktualizacji i ma podobny problem proszę o wpisy.
Będą mi potrzebne na wizytę technika.
matifcb - 14-05-2014, 01:19
Witam od paru dni wifi mi chodzi z predkoscia na speedtescie 2-3mb/s nic nie resetowalem i szczerze narazie nie mam zamiaru. Nie zawsze jest taka szybkosc bo raz mi normalnie jakos w czoraj pokazalo okolo 40mb/s. Po kablu idzie prawie max 55mb/s wiec spoko ale zauwazylem ze to WIFI kuleje czy tez macie takie spostrzerzenia ?
Rafal85PL - 14-05-2014, 06:14
U mnie WiFi cały czas chodziło z prędkością ok. 47Mb/s. Ale od ok. 2 dni widziałem odczuwalne, dłuższe ładowanie się stron. Przeczytałem tutaj że jest nowe oprogramowanie, sam zrestartowałem Technicolora, i teraz zostało mi 3Mb/s z wcześniejszych 47.
Zgłosiłem reklamację do UPC i czekam...
dareka - 14-05-2014, 07:15
Rafal85PL napisał/a: | Dzięki. Jeżeli ktoś już dokonał aktualizacji i ma podobny problem proszę o wpisy.
Będą mi potrzebne na wizytę technika. | Gdy dzwoniłem, to powiedziano mi że może to być wina sprzętu i przyślą montera. Na razie się nie zgodziłem.
Nie wiem co mam robić. Po ostatnich problemach z wifi i wizycie technika pozostał mi rachunek na 50 zł. UPC na złożoną reklamację odpowiedziało negatywnie. Znowu zgłosić i płacić??? Jak widać UPC zawsze ma rację
Wielu z Was zostało naciągniętych na płatną wizytę mechanika, a według Was niesłusznie naliczoną?
janek2200 - 14-05-2014, 14:35
ja tez wczoraj zrobilem aktualizacje , i jak mialem 47 po wifi to teraz mam 3,5 cos jest zwalone , Mod Info: [pieprzone modemy]
//słownictwo, Michał
Astral699 - 14-05-2014, 15:28
hahaha, jak dobrze ze sie wstrzyamłem z aktualizacją, a juz mnie korciło wczoraj zeby zrobic restarcik, ale myśle sobie poczekam, niech inni spróbują i sie wypowiedza czy warto było. jak widac nie...
dareka - 14-05-2014, 17:36
~Rafal85PL - zgłaszałeś problem do UPC? Jeżeli tak, to co Ci odpowiedzieli?
Mnie powiedziano, że nic nie wiedzą o zaistniałym problemie, ale zgłoszenie przyjęli, a także informację o systemie, karcie i sterownikach i mają sprawdzić. Ci co nie zaktualizowali, mają dostać nową wersję automatycznie.
Dlatego, jeżeli ktoś ma identyczny problem jak wyżej - zgłaszajcie na infolinię awarii internetu, może ktoś wreszcie zainteresuje się tym technicolorem.
matifcb - 14-05-2014, 17:51
dziwne bo ja nie resetowalem modemu a tez mi transfer spadl.
GDA - 14-05-2014, 18:47
codziennie wylaczam modem z prądu na noc/dzień
wiec mozna powiedziec ze robie reset?
http://www.speedtest.net/my-result/a/827455973
jednym slowem u mnie wszystko w normie
Rafal85PL - 14-05-2014, 18:51
dareka napisał/a: | ~Rafal85PL - zgłaszałeś problem do UPC? Jeżeli tak, to co Ci odpowiedzieli?
Mnie powiedziano, że nic nie wiedzą o zaistniałym problemie, ale zgłoszenie przyjęli, a także informację o systemie, karcie i sterownikach i mają sprawdzić. Ci co nie zaktualizowali, mają dostać nową wersję automatycznie.
Dlatego, jeżeli ktoś ma identyczny problem jak wyżej - zgłaszajcie na infolinię awarii internetu, może ktoś wreszcie zainteresuje się tym technicolorem. | Sorry że nie odpisywałem, byłem w pracy
Problem zgłosiłem przez FB, dostałem odpowiedź bardzo szybko, że to przez sygnał który dochodzi do modemu w moim mieszkaniu. Ale chcą przysłać technika, więc sprawy nie olewają - i to jest istotne.
Napisałem im jeszcze raz, że problem pojawił się po aktualizacji, i że znam już co najmniej kilku innych klientów którzy są w identycznej sytuacji. Czekam na reakcję.
Gajwer - 14-05-2014, 19:46
Ja mam ten sam problem od wczoraj resetowałem ruter to ustawien fabrycznych itp NIC cały czas na dwoch kompach predkość taka sama.
Dodam też na na komorkach z systemami ANDROID i WINDOWS PHONE 8 jest to samo... własnie sprawdzałem.
|
|