Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Technicolor - najnowsze oprogramowanie

dareka - 13-05-2014, 19:17
Temat postu: Technicolor - najnowsze oprogramowanie
Dziś zauważyłem, że po zresetowaniu technicolora, pojawiła się nowa wersja oprogramowania STD6.02.08 . Chciałbym się dowiedzieć, czy zauważyliście u siebie jakieś istotne zmiany na plus czy minus. Wydaj mi się, że ta wersja przy wi-fi to tragedia, czy macie podobne odczucia.
xymek - 13-05-2014, 20:44

Przed chwilą zresetowałem router i niestety nadal mam soft:

6.01.27

Rafal85PL - 13-05-2014, 20:44

Przeczytałem Twój wpis i mnie podkusiło... na restart modemu.
Najpierw Technicolor nie chciał złapać sieci, potem kontrolki pobierania i wysyłania migały jak oszalałe, i po kolejnym restarcie mam 3Mb/s na pobieraniu i 6Mb/s na wysyłaniu po WiFi.
Jakaś masakra. Zgłaszam reklamacje do UPC :evil:

dareka - 13-05-2014, 20:55

Rafal85PL napisał/a:
po kolejnym restarcie mam 3Mb/s na pobieraniu i 6Mb/s na wysyłaniu po WiFi.

Mieli poprawić soft, bo wifi kulało (podobno to wina ścian) i znowu sp...li. U mnie takie same prędkości. Nie aktualizujcie do tej wersji.

Rafal85PL - 13-05-2014, 21:08

Dzięki. Jeżeli ktoś już dokonał aktualizacji i ma podobny problem proszę o wpisy.
Będą mi potrzebne na wizytę technika.

matifcb - 14-05-2014, 00:19

Witam od paru dni wifi mi chodzi z predkoscia na speedtescie 2-3mb/s nic nie resetowalem i szczerze narazie nie mam zamiaru. Nie zawsze jest taka szybkosc bo raz mi normalnie jakos w czoraj pokazalo okolo 40mb/s. Po kablu idzie prawie max 55mb/s wiec spoko ale zauwazylem ze to WIFI kuleje czy tez macie takie spostrzerzenia ?
Rafal85PL - 14-05-2014, 05:14

U mnie WiFi cały czas chodziło z prędkością ok. 47Mb/s. Ale od ok. 2 dni widziałem odczuwalne, dłuższe ładowanie się stron. Przeczytałem tutaj że jest nowe oprogramowanie, sam zrestartowałem Technicolora, i teraz zostało mi 3Mb/s z wcześniejszych 47.
Zgłosiłem reklamację do UPC i czekam...

dareka - 14-05-2014, 06:15

Rafal85PL napisał/a:
Dzięki. Jeżeli ktoś już dokonał aktualizacji i ma podobny problem proszę o wpisy.
Będą mi potrzebne na wizytę technika.
Gdy dzwoniłem, to powiedziano mi że może to być wina sprzętu i przyślą montera. Na razie się nie zgodziłem.
Nie wiem co mam robić. Po ostatnich problemach z wifi i wizycie technika pozostał mi rachunek na 50 zł. UPC na złożoną reklamację odpowiedziało negatywnie. Znowu zgłosić i płacić??? Jak widać UPC zawsze ma rację
Wielu z Was zostało naciągniętych na płatną wizytę mechanika, a według Was niesłusznie naliczoną?

janek2200 - 14-05-2014, 13:35

ja tez wczoraj zrobilem aktualizacje , i jak mialem 47 po wifi to teraz mam 3,5 cos jest zwalone ,
Mod Info:
[
pieprzone modemy]

//słownictwo, Michał

Astral699 - 14-05-2014, 14:28

hahaha, jak dobrze ze sie wstrzyamłem z aktualizacją, a juz mnie korciło wczoraj zeby zrobic restarcik, ale myśle sobie poczekam, niech inni spróbują i sie wypowiedza czy warto było. jak widac nie...
dareka - 14-05-2014, 16:36

~Rafal85PL - zgłaszałeś problem do UPC? Jeżeli tak, to co Ci odpowiedzieli?
Mnie powiedziano, że nic nie wiedzą o zaistniałym problemie, ale zgłoszenie przyjęli, a także informację o systemie, karcie i sterownikach i mają sprawdzić. Ci co nie zaktualizowali, mają dostać nową wersję automatycznie.
Dlatego, jeżeli ktoś ma identyczny problem jak wyżej - zgłaszajcie na infolinię awarii internetu, może ktoś wreszcie zainteresuje się tym technicolorem.

matifcb - 14-05-2014, 16:51

dziwne bo ja nie resetowalem modemu a tez mi transfer spadl.
GDA - 14-05-2014, 17:47

codziennie wylaczam modem z prądu na noc/dzień
wiec mozna powiedziec ze robie reset?

http://www.speedtest.net/my-result/a/827455973

jednym slowem u mnie wszystko w normie

Rafal85PL - 14-05-2014, 17:51

dareka napisał/a:
~Rafal85PL - zgłaszałeś problem do UPC? Jeżeli tak, to co Ci odpowiedzieli?
Mnie powiedziano, że nic nie wiedzą o zaistniałym problemie, ale zgłoszenie przyjęli, a także informację o systemie, karcie i sterownikach i mają sprawdzić. Ci co nie zaktualizowali, mają dostać nową wersję automatycznie.
Dlatego, jeżeli ktoś ma identyczny problem jak wyżej - zgłaszajcie na infolinię awarii internetu, może ktoś wreszcie zainteresuje się tym technicolorem.
Sorry że nie odpisywałem, byłem w pracy ;)
Problem zgłosiłem przez FB, dostałem odpowiedź bardzo szybko, że to przez sygnał który dochodzi do modemu w moim mieszkaniu. Ale chcą przysłać technika, więc sprawy nie olewają - i to jest istotne.
Napisałem im jeszcze raz, że problem pojawił się po aktualizacji, i że znam już co najmniej kilku innych klientów którzy są w identycznej sytuacji. Czekam na reakcję.

Gajwer - 14-05-2014, 18:46

Ja mam ten sam problem od wczoraj resetowałem ruter to ustawien fabrycznych itp NIC cały czas na dwoch kompach predkość taka sama.

Dodam też na na komorkach z systemami ANDROID i WINDOWS PHONE 8 jest to samo... własnie sprawdzałem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group