Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6

jarek0123 - 23-06-2022, 00:30

slawek1219 napisał/a:
Właśnie złożyłem.
Teraz poczekam na ruch z ich strony.Dziękuję.
To napisz w jakiej formie jak złożyłeś.
Wysyłałeś listownie wypowiedzenie czy w Nowym Moim UPC poprzez formularz. Znalazłem w formularzu rezygnacja - tylko tam nie ma okresu na kiedy wypowiadam a nie chcę aby to było potraktowane jak przedwczesne zerwanie umowy - z późniejszymi karami umownymi czy coś takiego. Nie wiem czy się jeszcze zmieni lista dostępnych opcji bo ja mam umowę do 15 sierpnia więc teraz chyba za wcześnie abym złożył wypowiedzenie. No i daj znać co będą proponować.

kaykay - 23-06-2022, 08:07

kamzi120 napisał/a:
kaykay napisał/a:
Obecnie posiadam 150mb/Select/Eleven i płace 55zł a na rachunku widnieje, że za internet płace 10zł. Jaką kwotę za internet mają na rachunku ludzie z internetem i "telewizją na start"? Bo rozumiem, że posiadając sam internet całość opłaty na rachunku widnieje jako internet, czy może każdemu wciskają tą telewizję na start"?. Pytam w kontekście odliczenia internetu przy PIT.


TV Start zawsze 29.00zl
Dla przykładu teraz net 300mbs 49.99, czyli 29.00zl tv start, 20.99 net 300


Czyli nie ma takiej opcji, żeby na rachunku był sam internet? Jak ktoś zamawia sam internet to i tak każdemu dodają tą telewizję na start i widnieje ona na rachunku?

kamzi120 - 23-06-2022, 10:18

kaykay napisał/a:
]

Czyli nie ma takiej opcji, żeby na rachunku był sam internet? Jak ktoś zamawia sam internet to i tak każdemu dodają tą telewizję na start i widnieje ona na rachunku?


Nie ma opcji. Solo net dostępny jest tylko dla biznesu. Nawet jak zamówisz "sam internet" to TV Start zawsze będzie, bo każdy ma do niej dostęp i jest widoczna w cenie cennikowej na fakturze.

kaykay - 23-06-2022, 12:05

Dzięki za potwierdzenie.
Danieloss34 - 23-06-2022, 17:51

Cześć,
może kogoś zainteresuje. Taka ofertę przedłużeniową otrzymałem. Mi wystarczy :)

Pakiet Horizon Select 24 miesiące od 1 do 24 mies. 38,99 zł | od 25 mies. 43,99 zł
Usługa UPC TV Go 24 miesiące od 1 mies. 0,00 zł
INTERNET do 150 Mb/s 24 miesiące od 1 mies. 11,00 zł
Razem 49,99

slawek1219 - 23-06-2022, 20:42

jarek0123 napisał/a:
slawek1219 napisał/a:
Właśnie złożyłem.
Teraz poczekam na ruch z ich strony.Dziękuję.
To napisz w jakiej formie jak złożyłeś.
Wysyłałeś listownie wypowiedzenie czy w Nowym Moim UPC poprzez formularz. Znalazłem w formularzu rezygnacja - tylko tam nie ma okresu na kiedy wypowiadam a nie chcę aby to było potraktowane jak przedwczesne zerwanie umowy - z późniejszymi karami umownymi czy coś takiego. Nie wiem czy się jeszcze zmieni lista dostępnych opcji bo ja mam umowę do 15 sierpnia więc teraz chyba za wcześnie abym złożył wypowiedzenie. No i daj znać co będą proponować.



Poprzez Moje UPC.
Formularz tak jak piszesz.u mnie umowa kończy się 22 lipca więc wypowiedziałem wczoraj 22 czerwca.Teraz czekam na ruch z ich strony.Jak oni nie zadzwonią to ja spróbuję.Szukam telefonu do działu utrzymania.

slawek1219 - 23-06-2022, 20:48

Danieloss34 napisał/a:
Cześć,
może kogoś zainteresuje. Taka ofertę przedłużeniową otrzymałem. Mi wystarczy :)

Pakiet Horizon Select 24 miesiące od 1 do 24 mies. 38,99 zł | od 25 mies. 43,99 zł
Usługa UPC TV Go 24 miesiące od 1 mies. 0,00 zł
INTERNET do 150 Mb/s 24 miesiące od 1 mies. 11,00 zł
Razem 49,99



Masz może nr do utrzymaniówki.ja wczoraj złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich

Danieloss34 - 24-06-2022, 17:19

slawek1219 napisał/a:
Danieloss34 napisał/a:
Cześć,
może kogoś zainteresuje. Taka ofertę przedłużeniową otrzymałem. Mi wystarczy :)

Pakiet Horizon Select 24 miesiące od 1 do 24 mies. 38,99 zł | od 25 mies. 43,99 zł
Usługa UPC TV Go 24 miesiące od 1 mies. 0,00 zł
INTERNET do 150 Mb/s 24 miesiące od 1 mies. 11,00 zł
Razem 49,99



Masz może nr do utrzymaniówki.ja wczoraj złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich


Ja pierwszy tel otrzymałem gdzieś dwa tygodnie po wypowiedzeniu. ;) A dzwonili z tego ogólnego +48813813813.

slawek1219 - 24-06-2022, 19:20

Dzisiaj do mnie dzwonił konsultant.Oferował mi internet 750 pakiet tv mega premium 176 kanałów w tym Viaplay ale pakiety sportowe na których mi najbardziej zależy osobno.Mutirum i telef.stacjionarny za 135 zł
Powiedziałem mu że mam ulotkę tórą roznosił opiekun domu i tam jest pakiet Max premium włącznie z viaplay i paczką sportową PSP I Eleveny za 99,99 zł to on ze on tego nie ma.Tłumaczyłem że inne mnie nie interesują.Ten pakiet plus mutirum i tel. to razem 120 zł chyba..Dałem sobie spokój i podziękowałem.

grzech1991 - 24-06-2022, 20:38

slawek1219 napisał/a:
Masz może nr do utrzymaniówki.ja wczoraj złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich


Milion razy pisane, że tam nie ma już nr. telefonu

swat997 - 25-06-2022, 11:12

Czy ktoś wie co to jest za cudowna oferta, że jest zamaskowana i trzeba aż dzwonić? :shock:


JACKo - 25-06-2022, 11:30

Chyba ktoś nie widział reklam upc przechodzi do play ;) Ani informacji prasowych sprzed miesiąca. Na forum jest dyskusja w tej sprawie... https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=233354#233354
A przy okazji wcisnąć inne usługi.

swat997 - 25-06-2022, 11:39

Informacje czytałem, spoko :D
Zastanawiałem się dlaczego trzeba aż dzwonić?
Czy są spersonalizowane dla danego klienta czy lecą z klucza?
Jeśli to drugie, to dlaczego trzeba aż dzwonić?

JACKo - 25-06-2022, 12:11

Pewnie szukają jeleni. I cytując klasyka... i frytki do tego? Sami nie zadzwonią do miliona klientów, niech sami dzwonią. Tylko po co mają ludzie sprawdzić ofertę przed dzwonieniem? Pewnie to automat dla tych co nie mają komórki z upc. I łatwiej stworzyć jedną wiadomość, niż dziesiąt zależnej od konfiguracji indywidualnej. Choć tylko 3 plany mają z playa... a jak pisałem, to inne pakiety premium będą proponować.
Wczoraj pisałem do nich na chacie, bo mi usługa komórkowa przestała działać. Po 3 dniach od zmiany usług chyba przepinali smarta 10 na super 5g 25gb. Próbowali mi wcisnąć hbo max.. po chwili pakiet sport... ale telefonu od ręki nie mogli.

slawek1219 - 25-06-2022, 20:18

Dzisiaj odnowiłem umowę z UPC między innymi jest pakiet Viaplay.
Pakiety są aktywne ale nie mogę ich znależć na dekoderze Horizon.macie jakiś pomysł jak je znależć ?
Internetowo jest a na dekoderze Horizon nie ma.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group