Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6

marioking - 25-02-2021, 14:43

To podrzuć nazwe promocji z regulaminu, bo sam jestem ciekaw jaki ma numerek w promocji... Pewnie coś w stylu "Twój Happy Home X...."
cadual79 - 25-02-2021, 14:50

marioking napisał/a:
To podrzuć nazwe promocji z regulaminu, bo sam jestem ciekaw jaki ma numerek w promocji... Pewnie coś w stylu "Twój Happy Home X...."

Warunki Promocji 'Twój Happy Home K-I (2020-3)'
stanowiące część Umowy Abonenckiej

marioking - 25-02-2021, 15:17

A jednak jest w arkuszu... tylko nigdy tak nisko nie schodziłem... Ale dzięki.
tofcio - 27-02-2021, 11:02

Witam kończy mi się umowa 30 marca 2021 na internet 150mb za cenę 34,99 i nie wiem co teraz zrobić są jakieś promocję czy przedłużyć umowe na czas nieokreślony albo dać wypowiedzenie i wziąść na nowo umowe ?
mentoss - 27-02-2021, 12:32

Witam Szanownych Userów

Konczy mi się umowa z dniem 9.04.2021

Mam 300mbps
Horizon max i multiroom
tel stacjonarny
Horizon Go

Płacę za to 89,99 zł/ms
Wczoraj zgłoszone wypowiedzenie przez formularz na Moje UPC

Jest jakaś ciekawa opcja na ten moment z szybszym netem ?

Na nowę umowę interesuję mnie
szybszy net(ciut lepszy upload...)750 mbps,tam chyba jest szalone 40 mbps uploadu
podobny pakiet tv
Horizon Go
Multiroom

Pozdrawiam

Madri90 - 27-02-2021, 17:24

Potrzebuje jakiś numer do czynnego działu klienta. Dzwoniłem w wtorek do 324949570 i gościu miał w sobotę czyli dziś oddzwonić do mnie z ofertą. Dziś nie zadzwonił, a jak ja dzwonię to są komunikaty ze niby pracują a po chwili przepraszamy i się rozłącza. 1 marca mam mieć rozłączone usługi.
dyzioo - 27-02-2021, 17:42

Ja dziś rozmawiałem z 813 813 813.
ogromny - 27-02-2021, 17:43

Madri90, jeśli pracują to 813813813 i prosisz o przełączenie do DUK
Madri90 - 27-02-2021, 18:03

ogromny napisał/a:
Madri90, jeśli pracują to 813813813 i prosisz o przełączenie do DUK

No właśnie czekam na połączenie 36 minuta już i ten komunikat prosimy o chwilę cierpliwości 😡

Madri90 - 27-02-2021, 21:03

Czy w niedzielę DUK też pracuje? Dziś mialmdo mnie oddzwonić gościu bz ofertą, nie dzwonił więc o 18 ja się połączyłem z nimi. Pani sprawdziła z kim rozmawiałem i powiedziała że to bardzo solidny konsultant i że jeszcze dziś do mnie zadzwoni da mu znać że pilny kontakt. Mamy 21 nikt już nie zadzwonił od godziny jestem na linii nikt nie odbiera. W poniedziałek mam rozłączenie już usług i co teraz??
Jeśli jutro nie pracują to już po zawodach czy jeszcze w poniedziałek można coś załatwiać, skoro rozłączenie jest na 1.03.2021 to z rana jeszcze będzie działać usługi, czy już o północy będzie wszystko wyłączone ?

aimer - 27-02-2021, 22:02

del
ogromny - 27-02-2021, 22:47

Madri90, z reguły mają poślizg tak więc raczej będzie działać
tyniecdg - 28-02-2021, 08:37

Hej wszystkim

właśnie kończy w kwietniu mi się umowa, aktualnie posiadam:

Pakiet Max Extra HD (CI+):49zł
Multiroom (CI+):15zł
Internet 300mb/s:21zł

Razem 85zł po przejściu na czas nieokreślony 90zł

Jak myślicie można coś dostać tańszego, czy lepiej pozostać na czas nieokreślony ?

Madri90 - 28-02-2021, 08:53

ogromny napisał/a:
Madri90, z reguły mają poślizg tak więc raczej będzie działać

No to możliwe że jeszcze w poniedziałek uda się podpisać nową umowę. Troszkę dziwnie że ten gościu mimo obietnicy nie zadzwonił i olał temat, no ale co my możemy.

ogromny - 28-02-2021, 11:11

Madri90, a co w tym dziwnego? Często tak się u nich dzieje. Trzeba było wczoraj tego gościa cisnąć z ofertą. Ewentualnie jak chcesz mieć zapas to dzwon dzisiaj i wycofaj rezygnację, a wieczorem lub jutro złóż nowa

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group