Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6

Robert_1988_PL - 27-11-2020, 14:04

Ogólnie to teraz ile stoi HBO OD/GO?
Na stronie widzę kwotę 29,- Zł :shock: :lol:

piotmac - 27-11-2020, 14:08

marcjan napisał/a:
@piotmac No właśnie. Niestety nie wiem jakie mają zwyczaje. Nasuwają mi się takie pytania:
1. Czy rzeczywiście często tak szybko zamykają promocje przed czasem?
2. A może wcale jej nie zakończyli, tylko tak mówią niektórzy konsultanci (może oni mają oznaczonych wielokrotnych "rezygnowaczy"?)
3. Czy po zakończeniu promocji zwykle pojawia się od razu jakaś kolejna czy też trochę to trwa?


Mnie się wydaje, że to blef. A może się uda i sprzedamy drożej.
Pewnie mają płacone jak zaproponują coś spoza promocji.

marcjan - 27-11-2020, 14:21

piotmac napisał/a:

Mnie się wydaje, że to blef. A może się uda i sprzedamy drożej.
Pewnie mają płacone jak zaproponują coś spoza promocji.

Ja też mam trochę takie odczucia. Niby czemu skończyłaby się ta jedna z HBO a ta druga nie?

swordfish - 27-11-2020, 14:41

DUK jest normalnym działem sprzedaży. Płacą im za zatrzymanie klienta. Jak się uda utrzymać wszystkie usługi i dodać dodatek lub poszerzyć abonament, mają bonus.
To nie jest organizacja charytatywna, która rozdaje usługi za pół darmo.

wujaszekcarlos - 27-11-2020, 16:06

Coś niedobrego się dzieje z UPC. Brak oferty na black week, tragiczne oferty na przedłużenie. :evil:
Diablo_AS - 27-11-2020, 19:18

wujaszekcarlos napisał/a:
Coś niedobrego się dzieje z UPC. Brak oferty na black week, tragiczne oferty na przedłużenie. :evil:

Ogólnie chyba im przestaje zależeć.
Nic, trzeba czekać, jak nic nie wyjdzie poszukać innego operatora

marcjan - 27-11-2020, 20:28

Diablo_AS napisał/a:
Ogólnie chyba im przestaje zależeć.
Nic, trzeba czekać, jak nic nie wyjdzie poszukać innego operatora

Do mnie przy poprzedniej promocji w 2018 r. dzwonili chyba ze 2 miesiące przed jej końcem, żeby zaoferować nowe przedłużenie a tym razem zupełnie nic.

HackerMan_1989 - 27-11-2020, 20:54

Umówiony byłem już z konsultantem na telefon w czwartek bo oczywiście we wtorek nie było już kierownika. Czekam czwartek nic, piątek nic, aż sam dziś zadzwoniłem i co się okazało? Pan konsultant powiedział mi że koleżanka nie dzwoniła bo ta promocja czyli k-I z HBO już się skończyła. No aż mnie zatkało! U Was też podobnie? Serio nie ma już tej promocji?
tomekm - 27-11-2020, 23:05

W styczniu kończy mi się umowa. Zacząć od wypowiedzenia w grudniu czy najpierw spróbować dzwonić do DUK?
brtk - 27-11-2020, 23:21

Jak chcesz dobrą ofertę to tylko wypowiedzenie.
tomekm - 28-11-2020, 10:21

Czy istnieje możliwość, że nie zadzwonią? Bo najgorszej oferty teraz nie mam (300mbit, Horizon MAX PVR, 2 x MR za ok 108 zł).
piotmac - 28-11-2020, 10:36

tomekm napisał/a:
Czy istnieje możliwość, że nie zadzwonią? Bo najgorszej oferty teraz nie mam (300mbit, Horizon MAX PVR, 2 x MR za ok 108 zł).


Jak złożysz wypowiedzenie, to zadzwonią.

mar1usz - 28-11-2020, 11:19

Promocja THH K-Iz HBO (2020-2) trwa nadal. Gnoje przez telefon kłamią jak z nut. Zapytajcie się o nazwisko z kim rozmawiacie bo napiszecie skargę do zarządu, że wprowadzają Was w błąd to zobaczycie jak szybko im rura zmięknie i od razu zapomną języka w gębie. Trzeba walczyć. Choć znajoma pracująca w UPC powiedziała, że w systemie widzi ta ofertę ale do końca grudnia 2020r. Być może mają system rozliczeniowy roczny i po nowym roku wskoczy o kolejny miesiąc. Niemniej jednak oferta cały czas jest i nie została odwołana. Informacja z dzisiaj. Sam ją chciałem, jednak ona pracuje w dziale sprzedazy, Ta oferta jest dostępna jedynie DUK,a tam już nie znam nikogo. Niestety. Też chcę o nią zawalczyć i czekam na telefom. Wypowiedzenie złożone.
Studentka2 - 28-11-2020, 11:33

mar1usz napisał/a:
przez telefon kłamią jak z nut. Zapytajcie się o nazwisko z kim rozmawiacie bo napiszecie skargę do zarządu, że wprowadzają Was w błąd to zobaczycie jak szybko im rura zmięknie i od razu zapomną języka w gębie. Trzeba walczyć. Choć znajoma pracująca w UPC powiedziała, że w systemie widzi ta ofertę ale do końca grudnia 2020r.
Prawie wszyscy handlowcy kłamią jak z nut, bo chcą sprzedać droższe oferty, a zarząd jest zadowolony z takiego stanu rzeczy i jest to zasada globalna :)
M4ciek - 29-11-2020, 14:18

Cześć. Przez pół roku jeszcze mam w UPC sam Internet 300, który chciałbym rozszerzyć o TV.

Chcę MAXa bez nagrywarki, ale z pakietem Premium Sport, z C+ (6) i z MR na module CI+. Horizona wolałbym uniknąć. Oferta jaką dostałem na infolinii oscyluje w okolicach 175-180zł z tym netem co mam :o
Oferta dostępna online po zalogowaniu się jest delikatnie mówiąc żartem... Jest gdzieś dzwonić czy nie da się nic i trzeba się wstrzymać i bliżej końca umowy złożyć wypowiedzenie?

Co ciekawe, mam NC+ z pakietami jak powyżej, gdzie za neta w UPC płacę 55 a za samo NC+ 89 czyli 144 razem, jednak na nowym mieszkaniu praktycznie brak szans na montaż talerza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group