|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Nieznajomy - 16-06-2019, 23:22
Listownie na Murckowska w Katowicach
Przez formularz rezygnazyjny w moim upc (dostępny po wcześniejszym kontakcie z działem utrzymania klienta)
W salonie upc tylko w wyjątkowych sytuacjach, zwykle się nie da, chyba, że sprawy typu zgon abonenta i inne przypadki, zdarzają się przypadki, że nie przyjmują rezygnacji, więc najlepiej przez moje upc
Szeptacz - 16-06-2019, 23:32
Dziękuję
Czyli w przypadku ewentualnej rezygnacji z C+ mogę to załatwić przez Moje UPC?
49 zł( w dodatku bez PP) to trochę za drogo.
Nieznajomy - 16-06-2019, 23:55
Tak, ale najpierw kontakt z moim upc przez 813813813 lub przez czat i trzeba poprosić o formularz rezygnacyjny który będzie aktywny 48h.
Dzięki temu jest też szansa dostać jakąś ciekawszą ofertę zutrzymaniówki
Zuzia - 16-06-2019, 23:56
Nieznajomy napisał/a: | W salonie upc tylko w wyjątkowych sytuacjach, zwykle się nie da, chyba, że sprawy typu zgon abonenta i inne przypadki, zdarzają się przypadki, że nie przyjmują rezygnacji, więc najlepiej przez moje upc | To jest bardzo ciekawa praktyka, odmowa przyjęcia pisma związanego z obsługą umowy świadczonej klientowi. Trzeba tym zainteresować pewne instytucje konsumenckie.
Nieznajomy - 17-06-2019, 00:01
@zuzia tzn jak tam jest dokładnie w 100% ot pytaj pracowników upc, ja tylko mówię z tego co mi wiadomo, może mam jakieś nie pełne informacje
Ale przykładowo sprzętu już nie da się zwrócić w lokalnym punkcie co jest bez sensu, zwłaszcza dla starszych osób jest to utrudnienie :/
Zuzia - 17-06-2019, 00:11
Moje pismo z rezygnacją przyjęto w salonie UPC, obsługa wzorcowa.
Nieznajomy - 17-06-2019, 00:14
Ale w 2019 ? Bo od tego roku są zmiany
Zuzia - 17-06-2019, 00:31
Rezygnacja dostarczona jakoś w marcu, bieżącego roku. I żadnych zmian w prawie nie było więc nadal każde pismo składane przez abonenta, a dotyczące usług, operator musi przyjąć w salonie skoro tam prowadzi obsługę klientów.
Szeptacz - 17-06-2019, 00:34
Na facebooku jedna z klientek opisała sytuację, że od 13.05. salony nie przyjmują już wypowiedzeń.
darkness202 - 17-06-2019, 08:28
Dokładnie - byłem w maju w salonie i nie mogli już przyjąć mojego wypowiedzenia.
Miła Pani za to uruchomiła na portalu UPC odpowiednią opcję do wysłania wypowiedzenia przez internet, z czego skorzystałem
zylx - 17-06-2019, 09:27
Salon salonowi nie jest równy. Niektóre ciągle zajmują się pełną obsluga klienta i wypowiedzenia można składać.
Nieznajomy - 17-06-2019, 09:57
Trzeba też odróżniać punkty sprzedaży od salonów obsługi :/
Azar - 18-06-2019, 14:36
Taka ciekawostka Orange podniosło prędkości pobierania i wysyłania najniższa prędkość to teraz 300.
https://www.telepolis.pl/...ent-w-telefonie
zylx - 18-06-2019, 14:56
Azar, Zobaczymy czy to wpłynie jakkolwiek na UPC. Powoli wartości upload zaczynają wyglądać śmiesznie na tle konkurencji.
Azar - 18-06-2019, 15:22
zylx, wpłynie pewnie w taki sposób że wycofają 150 i net zdrozeje
|
|