Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6

Kasia - 20-10-2017, 11:47

kubucha,

Monter będzie wiedział jak zrobić by było dobrze..

Ja też chciałam dłuuugi kabel w pokoju,
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=192643#192643
..ale nie zawsze można
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=192645#192645

W pomieszczeniu im wyzej, tym powietrze jest cieplejsze, zwłaszcza w kuchni gdzie się gotuje, nie wiem czy kabel puszczony nad szafkami kuchennymi to dobry pomysł :?:

jarul777 - 20-10-2017, 12:02

No rzeczywiście, ślepota mnie dosięgła, tylko rozszerzenia brakowało :P Co nie zmienia faktu, że link z maila bezpośrednio po kliknięciu nie działał. To ogólnie jakiś dziwny myk, żeby dawać promocję na 2 usługi a trzecią tak bokiem doklejać.
Kasia - 20-10-2017, 12:07

Dokleili, bo jak zadzwonisz na numer inny niż stacjonarny w sieci macierzystej UPC to Twój rachunek do zaplaty ucieszy UPC :twisted:
jarul777 - 20-10-2017, 12:10

To muszę ich zasmucić, ale telefon stacjonarny mi się zepsuł i gdzieś od roku już go nie mam podłączonego, więc nie zadzwonię...
Swoją drogą widzę, że czat został nowym DUKiem odkąd skasowali numery telefonów i ciężko się do DUKu dodzwonić.

Kasia - 20-10-2017, 12:15

Im wcale nie jest smutno, wręcz przeciwnie -co miesiąc zyskują 0.98 zł :P :mrgreen:
kubucha - 20-10-2017, 12:42

Przecież jest aktualny numer do DUK...

EDIT: Co do tego kabla to chcę żeby szedł w listwie przypodłogowej - w końcu po to kupiłem taką z mozliwością poprowadzenia przewodu w niej. I przecież wówczas kabel jest zagięty na rogach pokoju, ale chyba to nie powinno za bardzo obniżać jakości sygnału.

jarul777 - 20-10-2017, 12:50

kubucha napisał/a:
Przecież jest aktualny numer do DUK...


Może i jest ale jak ostatnio musiałem z DUKiem gadać to dopiero dziewiąty działał.

Wiem, dawno i nieprawda, teraz jest jeden :)

ANIOŁ - 21-10-2017, 08:23

W koncu jaki teraz jest aktywny numer do DUK ? Bo za miesiac konczy mi się umowa...
Kasia - 21-10-2017, 08:33

Spróbuj ten
32 494 95 48. 

Jak nie będzie działać to 813 813 813 albo czat.

ANIOŁ - 21-10-2017, 09:15

Ok dzięki
Kamil23 - 23-10-2017, 13:00

Witam wszystkich.

Jestem po pierwszej rozmowie z DUK. Obecnie posiadam: internet 60Mb/s + TV select (49zł), c+ select (39,90zł), HBO (25zł), Cinemax (1zł). Telewizja z Ci+, router Ubee EVW3226

Biorę pod uwagę 2 opcje:

1. Zostaję przy obecnym sprzęcie, obecnej konfiguracji, ale bez HBO i Cinemax. Łączna kwota abonamentu 88,90zł, czyli Twój Happy Home XIII, canal+ select za 39,90zł (2 miesiące gratis) - taką ofertę dostałem już przy pierwszej rozmowie.

2. Zmieniam Ci+ i Ubee EVW3226 na Horizon bez PVR, interesują mnie: internet 60Mb/s + TV select, c+ select i Eleven w promocji Twój Happy Home XIV, c+ 2 miesiące gratis, potem 39,90zł. Tutaj napotkałem na mały opór :) , albo źle interpretuję arkusz Morthena.

Mianowicie wyliczyłem sobie, że w najkorzystniejszej opcji płacę tutaj 88,90zł (przez pierwsze 2 miesiące) 49zł. (Horizon Select 39zł + 60Mbps 15,02zł + Pakiet Premium Mega sport 5zł + 39,90zł za c+ - 10,02zł za zgody. Konsultant twierdzi, że jeżeli chcę Horizon, to cena będzie wyższa o 10zł, czyli 99,90zł. Czy faktycznie ja źle interpretuję arkusz, czy on po prostu oferuje Twój Happy Home XIII? Dodatkowo opłata instalacyjna w kwocie 49zł. Czy tutaj mogę skorzystać z promocji bezkosztowej instalacji?

I druga sprawa - na obecnym routerze mam nienajlepszy zasięg internetu w niektórych pomieszczeniach. Czy Horizon ma silniejszy nadajnik? Konsultant sugerował oddzielnie Horizon i do tego oddzielnie inny router (nie pamiętam nazwy). Czy to faktycznie dobre rozwiązanie?

Kasia - 23-10-2017, 13:30

Bardzo dobrze liczysz.

Pierwsza opcja - to co masz obecnie ( ale bez HBO i Cinemax) to THH Xlll za 49 zł
+ dodatkowo C+Select za 39.90 zł z promocji "Mega Emocje z Canal+ ll (2016-2)"
Razem = 88.90 zł

Druga to THH XlV
Horizon Select (+Eleven) i 60Mbs za 49zł
+dodatkowo C+Select za 39.90 razem 88.90 zł
Tę drugą opcję konsultant oferuje Ci w gorszej promocji..

Kamil23 napisał/a:
Dodatkowo opłata instalacyjna w kwocie 49zł. Czy tutaj mogę skorzystać z promocji bezkosztowej instalacji?

Jak najbardziej możesz. Po instalacji usług napiszesz reklamację powołując się na zapisy regulaminu.
Z regulaminu:
II TWOJE OPŁATY
1. 100% upustu w przypadku instalacji wybranej w Promocji usługi:Pakietu Pełnego, Usługi Telewizji Cyfrowej: Pakiet Select Extra HD, Pakiet Select
Extra HD z nagrywarką, Pakiet Max Extra HD, Pakiet Max Extra HD z nagrywarką, Usługi Internetowej:
Fiber Power 10 Mb/s, FiberPower 30 Mb/s, Fiber Power 60 Mb/s, Fiber Power 120 Mb/s lub Fiber Power 250 Mb/s, Usługi Telefonicznej: Minuty do wszystkich Max, Minuty do wszystkich
60, Minuty do wszystkich 240, oferowanych przez Organizatora Promocji



Kamil23 napisał/a:
Konsultant sugerował oddzielnie Horizon i do tego oddzielnie inny router (nie pamiętam nazwy). Czy to faktycznie dobre rozwiązanie

Ma rację :)

Kamil23 - 23-10-2017, 13:37

Dzięki za błyskawiczną odpowiedź. :)

Dlaczego rozwiązanie Horizon + dodatkowy router to dobre rozwiązanie? Sam horizon ma słaby zasięg w porównaniu z oddzielnym routerem?

Co do bez kosztowej instalacji - czy nie ma możliwości wywalczenia jej u konsultanta? Przy pisaniu reklamacji jaka miałaby być jej podstawa, skoro podczas rozmowy zgadzam się na opłatę 49zł? :) Ten punkt regulaminu, który podajesz pochodzi z Twój Happy Home 14, czy może z promocji bezkosztowej instalacji?

kalach - 23-10-2017, 13:43

Kamil23 napisał/a:
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź. :)

Dlaczego rozwiązanie Horizon + dodatkowy router to dobre rozwiązanie? Sam horizon ma słaby zasięg w porównaniu z oddzielnym routerem?


Jak piardnie horizon to patrzysz w ścianę bo nic innego nie pozostaje

Kasia - 23-10-2017, 13:46

Kamil23,

Przy Horizonie należy wziąć osobny modemorouter bo jeśli weźmiesz tylko Horizon to w przypadku awarii dekodera nie będziesz mieć ani TV ani internetu.

Ten punkt pochodzi z regulaminu-"Bezkosztowa instalacja (2016-1)" .Jeśli nie wynegocjujesz bezkosztowej podczas rozmowy to po instalacji usług napiszesz reklamację powołując się na zapisy regulaminu bezkosztowej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group