Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Jak reklamować

mistus01 - 27-08-2013, 13:19
Temat postu: Jak reklamować
6 dni temu przedłużyłem umowę dodając nową usługę telefon. Pani z z UPC swoimi argumentami namówiła mnie na tę usługę twierdząc że między innymi zaletami:
- nie potrzebuję zwykłego telefonu (może być smartfon)
- mogę dzwonić z zagranicy.

Efekt jest taki że UPC Phone na moim zgodnym z wymiganiami telefonie Samsung Note nie działa. Dziś UPC odezwało się do mnie bo dostali zgłoszenie że telefon nie działa. Jednak nie chcieli przyjąć reklamacji ponieważ "UPC Phone jest darmową usługą dodatkową, a telefon zwykły działa" i żadne argumenty nie trafiają np że miałem mieć możliwość dzwonienia z zagranicy a nie mam. Podobno pracują nad rozwiązaniem problemu ale patrząc po opisach na sklepie to może nigdy nie nastać.

konstruktywnie mój rozmówca stwierdził że mam 10 dni na odstąpienie od umowy. Co rekomendujecie?

GDA - 27-08-2013, 14:06

A co jest nie tak z samą aplikacją?

na android 4.1 Samsung Galaxy S II telefon działał aż miło

Marek - 27-08-2013, 20:34

mistus01 napisał/a:
konstruktywnie mój rozmówca stwierdził że mam 10 dni na odstąpienie od umowy. Co rekomendujecie?

Odstąp od umowy i użyj innego voipa. Operatorów jest mnóstwo i zdecydowana większość oferuje dużo lepsze warunki niż UPC.

Będziesz mógł dzwonić z dowolnego telefonu mając do wyboru wiele różnych programów (programów z obsługą SIP jest naprawdę sporo), tak że zawsze znajdziesz jakiś który działa jak należy, a poza tym możesz mieć taniej, i jeśli chcesz to bez umowy/abonamentu.
Możesz też podłączać własne bramki voip w dowolnej ilości i wozić je po świecie gdzie tylko chcesz.

Mariusz_80 - 14-11-2013, 10:57

Na voipnews.pl lub etelefonia.pl jest ranking operatorów VOIP.
Ja np. używam ipcall i jest OK.

tiennent - 15-12-2013, 18:48

To jest podstawa do odstąpienia od zawartej umowy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group