Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Moduł CI+ W upc

pinio73 - 03-02-2022, 10:46

Kanał 97 (Karta CI+) - Galeria UPC dla wpisanych na sztywno parametrów dla woj. łódzkiego, wreszcie dodali pod koniec stycznia.
Dzwoniłem wiele razy, tłumaczyłem dokładnie o co się rozchodzi, mieli dokładnie sprawdzony problem, pomimo to twierdzili, że to wina mojego TV. Dopiero jak poszło na "grubo" i powiedziałem, co sądzę o "technikach", którzy obsługiwali moją sprawę, się ruszyło i zostało zrobione.
Niestety to nie koniec mojej gehenny z UPC (dot. karty CI+). Po przejściu na pełny pakiet TV 4K, zakodowane miałem kilka programów HD. Przywrócili mi w ciągu 2 dni te programy, ale w nagrodę zablokowali mi dostęp do programów 4K. Niestety nie wiem ile czasu będzie to trwało, mam czekać. Tak czekam od poniedziałku.

kamzi120 - 07-02-2022, 14:43

Macie jakieś rady co zrobić zeby odblokowali kanały 4k na module?
MAVERIC - 07-02-2022, 14:53

Pisać reklamację do skutku.
pinio73 - 07-02-2022, 16:22

kamzi120 napisał/a:
Macie jakieś rady co zrobić zeby odblokowali kanały 4k na module?

Moduł bez znaczenia. Miałem starą kartę i moduł. Napisałem e-maila z reklamacją, dołączając do niego aktualną listę kanałów dla karty CI+ z uwzględnieniem posiadanego pakietu TV. Jak dobrze pamiętam czekałem mniej niż tydzień czasu i załączyli mi programy 4K na karcie CI+.

Obecnie po zmianie umowy mam pełny pakiet TV, co ciekawe - nie są w stanie załączyć teraz kanałów 4K na karcie. Na początku miałem kanały 4K - niestety po reklamacji i dodaniu mi brakujących kanałów HD z obecnie posiadanego pakietu TV, dla kanałów 4K mam teraz brak uprawnień (zgłoszenia już dokonałem).

pinio73 - 08-02-2022, 19:54

Dzisiaj ponad 2 godz. rozmawiałem z konsultantami.
Sprawa dotyczy brakujących kanałów 4K z pakietu MAX PREMIUM na karcie CI+ (starej).
Pierwsze podejście z konsultantem z Obsługi Technicznej i stała śpiewka, że moja karta nie obsługuje kanałów 4K, nawet jak Panu przedstawiłem e-maila, że miałem kanały 4K po reklamacji - najpierw w pakiecie MAX i potem MAX PREMIUM. Zginęły mi jak dodali mi kilka brakujących kanałów z pakietu MAX PREMIUM min: AMC., też po reklamacji. Pan mimo to nadal twierdził, że moja karta nie obsługuje kanałów 4K.

Zostałem przełączony do "umów" - podczas miłej rozmowy, przypomniałem sobie o kanale ELEVEN SPORT 4K, który mi działa. Doszliśmy do wniosku, że ponownie zostanę przełączony do Obsługi Technicznej.
Oczywiście mogę już teoretycznie mieć moduł CI+4K z opłatą instalacyjną 29 zł. - wstępna rozmowa z konsultantem od "umów".

Tutaj początek taki sam jak zawsze, moja karta nie obsługuje kanałów 4K. Wspomniałem więc moją historię - nic nie pomogło. W pierwszej wersji, niemożliwe, że miałem kanały 4K. Potem dowiedziałem się nowej rzeczy, że przez przypadek wcześniej miałem załączone kanały 4K, błąd w systemie - mimo mojego przytoczenia starego e-maila. Nie są w stanie tego wytłumaczyć tego błędu - konsultant z przełożonym. Totalna bzdura niestety. Powiedziałem potem o Elevenie 4K. Poszła nowa wersja odpowiedzi - wszystkie kanały ma tylko główny dekoder 4K, przy multiroomie CI+ nie ma kanałów 4K. Poszło na reklamację do 48 godz.

Oddzwonili za 1 godz. Odpowiedź, nic nie szło zrobić. Kolejna reklamacja na 48 godz. - naprawa lub wymiana karty i modułu.
Zobaczymy jak wszystko się skończy.

kaykay - 09-02-2022, 08:08

Generalnie dochodzę do wniosku, że nie ma sensu się z nimi kopać bo na tych kanałach 4k i tak nic ciekawego nie ma. Jakbym jednak nie odbierał 11 4k to bym się wkurzył :)
skorup - 10-02-2022, 21:01

U mnie po reklamacji włączyli mi kanały 4K na starym module i pakiecie Max Extra HD (THH XVI) tak więc widać się da mimo, że infolinia i dział techniczny twierdzili co innego ;)
Bork - 25-02-2022, 15:26

Pierwsza reklamacja odrzucona, napisałem drugą z załącznikiem z ich strony wykazem kanałów i dziś taka odpowiedź
"Dziękuję za czas poświęcony na opisanie sprawy.

Proszę przyjąć wyjaśnienia, że w ramach Pana umowy nie oferujemy dostępu do kanałów 4K.

W trosce o naszą dalszą współpracę, w drodze indywidualnej decyzji, odblokowałem dla Pana dostęp do kanałów 4K, zachowując obecny poziom abonamentu. Życzę wyłącznie pozytywnych wrażeń podczas korzystania z usług UPC."
Także gadka o jakiś innych, specjalnych kartach CI+4K to jedna wielka ściema.

pinio73 - 25-02-2022, 19:52

U mnie po walkach ponownie przywrócili kanały 4K na karcie CI+.
Na starym pakiecie TV miałem włączone kanały 4K po reklamacji. Zmieniałem pakiet TV - nie miałem wszystkich kanałów HD na karcie. Złożyłem reklamację - włączyli brakujące kanały HD i usunęli mi kanały 4K.
Jakakolwiek rozmowa z konsultantami mija się z celem - odpowiedz konsultantów - karta nie obsługuje kanałów 4K, nie posiadasz pakietu kanałów 4K dla karty CI+.
Jedyna szansa - reklamacja pisemna lub na e-mail z dopiętymi plikami z ich strony, potwierdzającymi kanały 4K w swoim pakiecie.

Hernastos - 26-02-2022, 15:53

Witam Dzisiaj Zamówiłem Na Stronie Internetowej Upc Mediamodul Ci +4K Od UPC Dotej Pory Miałem Dekoder 4TV Box Ale Jakość Obrazu Na Dekoderze 4K Tv Box Była Fatalna Co Chwilę Pojawiały Się Piskelozy I Zanikał Mi Obraz I Dlatego Zastanowiłem Się I Zamówiłem Mediamodul Ci + 4K Od UPC Technik Z UPC Ma Przyjść 01.03.2022 W Godz 15.00.17.00 Mieszkam W Szczecinie. Napewno Z Mediamodulu.Ci + UPC Będę Zadowolony Bardzo :)
Hernastos - 06-03-2022, 14:18

Witam Zamówiłem Telefonicznie Mediamodul Ci + 4K UPC Jednak Zrezygnowałem Z Dekodera Mediabox Technik UPC Ma Przyjść Jutro W Poniedziałek W Godz 11.00 13.00 Będzie To Wtedy Nowa Umowa Z UPC Na 2 Lata :lol:
Hernastos - 07-03-2022, 14:17

Już Jestem Po Wizycie Technika UPC Jakość Obrazu Na Mediamodule Ci+ 4K Od UPC W DvB-C Jest O Dużo Lepsza Niż Na Dekoderze UPC 4k Tv Box (Apollo) :evil: :mrgreen:
username - 07-03-2022, 16:39

Cześć od jakiegoś tygodnia mam problem z mediamodulem i TV Philipsa. Zaraz po uruchomieniu tv wszystko działa ale o pewnym czasie kanały nie zniemiaja i zanika obraz. Reset tv pomaga, bez mediamodulu jest wszystko ok tj. kanały nie kodowane działają, nie zawiesza się na kanale i nie zanika obraz. Czy są jakieś wersję mediamodulow bardziej polecane lub mniej?
Hernastos - 07-03-2022, 17:07

Część Username Ja Nie Mam Żadnych Problemów Z Mediamodulem Ci +4k Od UPC U Mnie Na Telewizorze Samsung 43 Całe 4k Kanały Kodowane Działają Normalnie Nie Widzę Żadnych Problemów Może Coś Z Twoim Telewizorem Jest Źle Pozdrawiam :)
username - 07-03-2022, 17:20

Też jestem z Katowic i mam zwykły media moduł bez 4k i początkowo myślałem ze TV się posypał ,ale kanały DVB-T i niekodowane z wyciągniętym media modułem działają, po włożeniu mediamodułu nawet bez karty zaczynają się problemy...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group