Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Telefon ciagle zajety.Pomaga restart modemu.

hedo - 02-01-2012, 21:05
Temat postu: Telefon ciagle zajety.Pomaga restart modemu.
W polowie listopada zmienilem usluge na Max HD,25MB,non stop Europa i Swiat.Dostalem nowy dekoder Cisco i modem WiFi ThomsonTWG 850 .No i zaczely sie problemy z telefonem.Kiedy ktos do mnie dzwoni, po uzyskaniu polaczenia ma krotki sygnal .To samo kiedy ja dzwonie do kogos.Sprawdzalem na drugim telefonie z UPC i jest to samo.Dzieje sie tak co dzien moze co dwa.W takiej sytuacji pomaga jedynie restart modemu.Zglaszalem do BOK ,przyszedl serwisant ,sprawdzil na swoim telefonie i wymienil mi modem .Dwa dni bylo dobrze i znowu te same objawy.Dzisiaj zadzwonilem ponownie i konsultant zasugerowal ze moze to zasilacz od modemu.Przerw w dzialaniu internetu nie zauwazylem.Mam telefon od 1,5 miesiaca praktycznie niesprawny.Moja zona czekala na pare waznych telefonow i nie doczekala sie.
Marek - 02-01-2012, 21:08

Winny jest ich serwer, modem nie ma nic do tego.

Zwyczajnie mają za dużo bramek podłączonych do jednego serwera.

TePeO - 05-01-2012, 09:04

hedo,
Wyślij do mnie na priv-a Twoje ID. Zobaczę co uda się ustalić.

hedo - 13-01-2012, 17:52

No dzisiaj to juz szlag mnie trafil.Nie dosc ze dwa miesiace mam niesprawny telefon,to jeszcze przyszla faktura z oplata 50 zl za wizyte serwisanta ktory wymienial (nie wiem po co)modem.Teraz czekam bo za miesiac znowu 50 zl za wymiane zasilacza do modemu.A problem dalej nie rozwiazany.
Caney - 13-01-2012, 20:34

Jeśli serwisant wymienił modem jak piszesz ... znaczy był uszkodzony.. więc nie widzę powodu abyś musiał płacić... dzwoń i zgłoś reklamację

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group