Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Pakiet Internauty - nadliczenie

kuzara - 19-12-2011, 23:38
Temat postu: Pakiet Internauty - nadliczenie
Witam, otoz jestem (nie)szczesliwym posiadaczem Pakietu Internauty. Najpierw zadzownila (nie)mila konsultantka, ktora zaproponowala podwyzszenie internetu z @25mb na @50mb, zaznaczajac, ze koszty to tylko 10 zl wiecej miesiecznie. Oczywiscie pierwsza faktura - 170zl (120zl + opl. aktywacyjna), wiec wszystko sie zgadza. Dzis otrzymalem druga fakture, ku mojemu zdziwieniu, na kwote 140zl. Co sie okazalo - Pakiet Super HD, ktory mial byc na 30 dni za darmo, zmienil sie na usluge platna - 20zl. Teraz moje pytanie: czy jezeli konsultantka nie poinformowala mnie o tym, ze po 30 dniach, jezeli nie zrezygnuje z pakietu, usluga przejdzie automatycznie na normalna? Podczas rozmowy zapewniala mnie, ze koszty beda tylko 10 zl wyzsze. Poinformowala rowniez, ze otrzymam pakiet DARMOWY Pakiet Super HD na 30dni, lecz nie poinformowala mnie o tym, ze bede musial z niego zrezygnowac...
Marek - 20-12-2011, 02:23

Czyli zawarłeś jedynie ustną umowę ? Nie podpisywałeś żadnych papierów ?

Zapłać 120zł i napisz reklamację, że błędnie policzyli za coś na co umowa nie została zawarta, tym razem papierową z potwierdzeniem wpłynięcia tak abyś miał potem jakikolwiek dokument poza własnym słowem

ważne żeby w reklamacji było wyraźnie napisane, że nie doszło do zawarcia umowy na usługę Pakiet Super HD.

Może być coś w stylu:
Umawialiśmy się jedynie na usługę ... za kwotę 120zł i ani grosza więcej.
Jeśli uważają państwo, że doszło do zawarcie jeszcze jakiejś dodatkowej umowy proszę to udokumentować bo ja nie zgadzałem się na żadne dodatkowe opłaty. Proszę o zaprzestanie świadczenia niezamawianych usług z których nie korzystam i korektę rachunku.

TePeO - 20-12-2011, 17:48

kuzara,


Wyślij do mnie ID, sprawdzę.

kuzara - 21-12-2011, 16:48

Problem w tym, ze umowa zostala podpisana, lecz nie zostala uprzednio przeczyta. Po prostu mama uwierzyla na slowo konsultantce. Na szczescie sprawa jest juz zalatwiona, mama udala sie bezposrednio do serwisu UPC, przy czym przedstawila sytuacje. Z nagranej rozmowy wyniklo, ze konsultantka gwarantowala cene 120zl, oraz niepoinformowala o dodatkowych kosztach.
budry - 22-12-2011, 00:43

kuzara napisał/a:
Z nagranej rozmowy wyniklo, ze konsultantka gwarantowala cene 120zl, oraz niepoinformowala o dodatkowych kosztach.


i tu pytanie?
czy konsultantka została zwolniona czy nagrodzona?
:evil: :twisted: :evil:

KOCUREK1970 - 24-12-2011, 13:52

Witam
budry napisał/a:
i tu pytanie?
czy konsultantka została zwolniona czy nagrodzona?

Pewnie jedno i drugie-w nagrodę została zwolniona z pracy :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam

Precelos - 24-12-2011, 14:29

Ogólnie gratuluje pomysłowości zgadzać się na umowę bez przeczytania regulaminu i warunków.
Nie bądźmy naiwni i nie zawierajmy umów na telefon!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group