Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Aktywacja telefonu , ile to może trwać ?

kubus8077 - 08-06-2012, 21:08

TePeO, info wyslane, dzieki z gory za pomoc
Issa - 04-09-2012, 18:26

Witam serdecznie czy ktos mógłby mi udzielic odpowiedzi na kilka pytań
gdyz w tamtym roku podpisałam kolejna umowe z UPC i dodatkowo wsisneli mi telefon stacjonarny , ale :
czy taki telefon aparat dostaje sie do upc czy ktoś przychodzi to montowac ,
i jeśli ja go nie mam do tej pory ... mineło kilka miesiecy czy jest to np podstawą do rozwiązania z nimi umowy , czy np moge sie ubiegac o zwrot pieniędzy ( płace za to ok 60 zł miesięcznie dodatkowo :( masakra )
Nadmienie iż zupełnie zapomniałam o tej usłudze , a płatność za upc jest automatyczna z kata i nie zwróciam na to uwagi a juz płace za wszystko 182 zł ....
Czy moge cos z tym zrobic , jakas wskazówka podpowiedx bede bardzo wdzięczna

Dziękuje ;)

kvs - 04-09-2012, 18:39

Aparatu telefonicznego się nie dostaje, trzeba go kupić we własnym zakresie, chyba że się trafi na jakąś promocję w której taki aparat dają. Raczej nie uda Ci się rozwiązać umowy na telefon o ile umowa którą zawarłaś jest na czas określony, dopiero po tym terminie można.
Marek - 04-09-2012, 19:38

Issa, a czy usługa jest świadczona ?

Jeśli tak to nie ma o czym rozmawiać.

Jeśli nie to jest to podstawa do rozwiązania (wystarczy aby nie działało 2 dni).

Pieniądze do zwrotu nawet za 12 miesięcy wstecz - tyle że trzeba napisać reklamację.

Jeśli było płacone kartą to mocno upraszcza odzyskanie pieniędzy (wszystkim zajmie się bank) - jeśli przelewem to niestety UPC będzie zwlekać ze zwrotem nawet i kilka miesięcy.

zygikuleczka - 04-09-2012, 19:59

Issa, podłącz po prostu jakiś aparat do modemu i zobacz ale stawiam, że będzie działać. Gdyby jednak było inaczej pisz reklamacje.
KOCUREK1970 - 04-09-2012, 23:18

Issa napisał/a:
gdyz w tamtym roku podpisałam kolejna umowe z UPC i dodatkowo wsisneli mi telefon stacjonarny , ale :
czy taki telefon aparat dostaje sie do upc czy ktoś przychodzi to montowac ,
i jeśli ja go nie mam do tej pory ...

Jeśli dobrze zrozumiałem, to wcisneli Ci telefon jako usługę, ale Ty nie masz aparatu jako sprzętu do tego...
Issa napisał/a:
i jeśli ja go nie mam do tej pory ... mineło kilka miesiecy czy jest to np podstawą do rozwiązania z nimi umowy

NIE, bo to na Tobie spoczywa obowiązek zapewnienia sobie aparatu tel. jako sprzętu do korzystania z tej oferty, tym bardziej, że UPC informuje o tym, że NIE dają żadnego aparatu tel. jako sprzętu tylko uruchamiają usługę na modemie/modemorouterze.
Punkt 3 regulaminu aktualnego brzmi tak:
"Instalacja Usługi Telefonicznej oznacza instalację modemu oraz podłączenie telefonu bezpośrednio do modemu za pomocą kabla telefonicznego będącego częścią
posiadanego przez Abonenta aparatu telefonicznego."

Issa napisał/a:
czy np moge sie ubiegac o zwrot pieniędzy ( płace za to ok 60 zł miesięcznie dodatkowo masakra )

Na jakiej to niby podstawie, przecież UPC wywiązuje się z umowy, bo świadczy tą usługę, a, że Ty nie masz aparatu jako sprzętu.....do tego, na allegro można kupić telefon uzywany za 20-50 zł.

Issa - 05-09-2012, 15:53

Bardzo dziękuje za wszelakie informacje , troche mi sie rozświetliło ,
no cóż musze zakupic słuchawke i sprawdzić czy usługa działa :neutral:
A kase sciagaja sobie sami jest satały przelew ....
Na szczęscie umowa jest na 2 lata , także jeszcze tylko kilka miesięcy , jakos to wytrzymam

Jednakiże mam jeszcze jedno pytanie , czy jak sie umowa skończy czy moge ja jakoś zmniejszyc np o ten tel stacjonarny , i czy musze dac im znac wsześnie , bo słyszałam ze upc sam sobie potrafi przedłuzyc umowe .....

oraz takie zapytanie gdyz zauważyłam ze na umowi widnieje jeden człon mojego nzawiska , ja posiadam dwu-członowe , czy w takim razie jest umowa poprawnie zawarta ???

po raz kolejny dziękuje za jakieś wskazówki informacje ...

zygikuleczka - 05-09-2012, 18:33

Cytat:
Jednakiże mam jeszcze jedno pytanie , czy jak sie umowa skończy czy moge ja jakoś zmniejszyc np o ten tel stacjonarny , i czy musze dac im znac wsześnie , bo słyszałam ze upc sam sobie potrafi przedłuzyc umowe .....

W razie chęci rezygnacji z telefonu przesyłasz pismo/maila miesiąc przed datą pożegnania z upc.

Issa napisał/a:
Jednakiże mam jeszcze jedno pytanie , czy jak sie umowa skończy czy moge ja jakoś zmniejszyc np o ten tel stacjonarny , i czy musze dac im znac wsześnie , bo słyszałam ze upc sam sobie potrafi przedłuzyc umowe .....


Zależy od Umowy ale co do zasady przechodzi na czas nieokreślony czyli tak jak w większości firm.

Issa napisał/a:
raz takie zapytanie gdyz zauważyłam ze na umowi widnieje jeden człon mojego nzawiska , ja posiadam dwu-członowe , czy w takim razie jest umowa poprawnie zawarta ???

No a dane ( drugi człon nazwiska) zmieniły się po jej zawarciu? Czy przed? Bo oni to na podstawie dowodu robią.

Marek - 05-09-2012, 19:33

zygikuleczka napisał/a:
W razie chęci rezygnacji z telefonu przesyłasz pismo/maila miesiąc przed datą pożegnania z upc.
przynajmniej miesiąc - aby nie zapomnieć można to zrobić szybciej, nawet i rok szybciej.
zygikuleczka - 05-09-2012, 20:16

Marek napisał/a:
aby nie zapomnieć można to zrobić szybciej, nawet i rok szybciej.

Tylko, że to należy doprecyzować wtedy termin z jakim się żegnasz. No bo niestety tak jest w UPC, że jak dotrze wypowiedzenie bez określonej daty to anulacja umowy następuje od razu. Zresztą czasem jak data jest podana też:P Sam miałem taką sytuację.

KOCUREK1970 - 05-09-2012, 22:31

Issa napisał/a:
czy jak sie umowa skończy czy moge ja jakoś zmniejszyc np o ten tel stacjonarny

Oczywiście, że tak, bo jesteś na umowie bezterminowej.....
Ale niestety jak życie pokazuje :? lepiej/TANIEJ dla Ciebie będzie tak jak radzą poprzednicy rozwiązać umowę z końcem tego okresu co ją mieć muszisz...i podpisać następną lojalkę (bo może się okazać a zazwyczaj tak jest, że bedziesz płacić po nowemu dużo mniej jak na starej umowie)

Issa - 25-09-2012, 16:35

Dziękuje za wszystko odpowiedzi , a nazwisko zmieniło mi się przed zawarciem kolejnej umowy , ale chyba nie ma to juz znaczenia , postaram sie jakos wytrwac ;-)

pozdrawiam serdecznie

zygikuleczka - 25-09-2012, 17:11

Issa napisał/a:
a nazwisko zmieniło mi się przed zawarciem kolejnej umowy

No ale w sensie przedłużenia? Czy coś innego masz na myśli? Bo przy pierwszej Umowie oni dane spisują z dowodu. Potem jeśli dane się zmienią to należy im przesłać aktualizacje( z kserem dowodu czy cos)

Issa - 26-09-2012, 14:04

Tak przy przedłużeniu boabonament mam u nich od 2006 roku ,

Mam równiez takie pytani obecnie płace za 3 usługi 183 zł
a na stronie jest ze max powinna płacic 165 zł za to samo skąd jest taka róznic ,
nadmienie fakt iz nie moge sie do nich dodzwonić :-(
przykre dzis 45 min na słuchawce i nikt sie nie zgłasza :-(

A moze któs sie orientuje ile moge zapłacić za zerwanie umowy na ta chwile ?

zygikuleczka - 26-09-2012, 14:16

To dobrze, że kwestie danych mamy wyjaśnioną. Jakie masz dokładnie pakiety-podaj nazwę. Suma na stronie wynika z oferty promocyjnej. Jedyną maksymalną ceną jest ta z cennika-oferty promocyjne się różnią od siebie. Może być tak, że Twoja oferta jest gorsza po prostu. Kwota odszkodowania zależy od tego ile zostało do końca umowy. Ciężko napisać coś konkretnie nie wiedząc jakie masz warunki etc.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group