Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Jak sprawdzić ilość darmowych minut do wygadania?

slovo - 21-04-2011, 21:01
Temat postu: Jak sprawdzić ilość darmowych minut do wygadania?
Pytanie brzmi w jaki sposób można sprawdzić ile jeszcze pozostało darmowych minut do wygadania - abonament UPC 240min do wszyskich? I jeszcxze jedno pytanko jak wyłączyć usługę skrzynki pocztowej która jest cały czas pełna?
-skasowany- - 22-04-2011, 08:30

-skasowany-
Marek - 22-04-2011, 11:55

slovo napisał/a:
I jeszcxze jedno pytanko jak wyłączyć usługę skrzynki pocztowej która jest cały czas pełna?
Kiedyś dało się to wyłączyć jakimś kodem wpisanym z klawiatury telefonu, kod był podany na stronie ale obecnie już ze strony zniknął i jest tylko informacja że:
Cytat:

Wyłączyć pocztę głosową można:
• wysyłając list lub faks do Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów;
• składając pismo w Lokalnym Biurze Obsługi Klientów.


Wygląda na to, że w tej chwili jedyne wyjście to złożenie reklamacji z żądaniem wyłączenia niezamawianej usługi oraz zwrotu opłat pobranych z tego tytułu.

JANUARY - 22-04-2011, 13:09

Kiedyś były takie kody poczty głosowej:
*43# aktywacja
#43# wyłączanie
Nie wiem,czy to jeszcze aktualne.

TePeO - 15-05-2011, 17:59

JANUARY,

kody które podałeś nadal działają ale dotyczą usługi dodatkowej: połączenie oczekujące

Wszystkie usługi możliwe do aktywowania/dezaktywowania zostały opisane:
tutaj

Marek,
Cytat:

Wygląda na to, że w tej chwili jedyne wyjście to złożenie reklamacji z żądaniem wyłączenia niezamawianej usługi oraz zwrotu opłat pobranych z tego tytułu


Poczta głosowa jest usługą bezpłatną która domyślnie jest włączona. Ponadto nie trzeba składać żadnej reklamacji aby ją wyłączyć. Wystarczy po prostu poinformować przez zwykłe zgłoszenie.

Marek - 15-05-2011, 21:59

TePeO napisał/a:

Poczta głosowa jest usługą bezpłatną

nie jest bezpłatna - płaci się jak za każde połączenie dwustronne (tak jak by się odbyła rozmowa mimo, że do połączenia nie doszło), cena zależy od tego skąd dzwoni osoba do której odezwie się automat (jeśli to połączenie międzynarodowe albo w roamingu to może to być nawet kilka zł za 1 raz)

Jeśli usługa była niezamówiona trzeba zwrócić opłatę wszystkim dzwoniącym którzy mimo, że się nie dodzwonili zostali obciążeni opłatą jak za wykonane połączenie.
Dokumentacja wszystkich połączeń może być uciążliwa (o niektórych możemy nie wiedzieć, nie znać kwot i tak dalej) a ponieważ jednostkowa cena za połączenie zazwyczaj nie jest wysoka (jeśli ktoś dzwoni ze stacjonarnego i ma normalne naliczanie sekundowe to najprawdopodobniej zapłaci 1gr, jak ma naliczanie minutowe to kilka-kilkanaście groszy) wygląda to więc na celowe działanie z góry obliczone na to, że ludziom się nie będzie chciało składać reklamacji na tak drobne kwoty a jednocześnie na tyle masowe, że przemnożone przez ilość oszukanych klientów daje spory zysk (mimo, że dla operatora końcowego idzie tylko część opłaty za połączenie).

Dodam jeszcze, że pewien operator komórkowy na literę o również stosował takie praktyki, został za to ukarany przez urząd ale mimo kary nadal robi to samo aż tak bardzo im się to opłaca (tylko, że w sieciach komórkowych kwoty jakie dostaje operator za odebrane połączenie są znacznie wyższe).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group