|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
o UPC - Wypowiedzenie umowy a zmiany w umowie abonenckiej
siary - 09-04-2011, 13:56 Temat postu: Wypowiedzenie umowy a zmiany w umowie abonenckiej Witam.
Wczoraj na pocztę UPC dostałem maila z UPC, że w związku ze zmianami zapisów w umowach abonenckich ,które wejdą w życie 1.06.2011 r. istnieje możliwość wypowiedzenia umowy.Dostaliście również takie info?Może ktoś biegły w prawie przybliży, czy nowe zapisy są korzystniejsze, czy też nie od starych?
zmiany w linku poniżej:
http://www.upc.pl/pdf/upc..._regulaminu.pdf
oto treść maila:
INFORMACJA O ZMIANACH W UMOWE ABONENCKIEJ
ORAZ W REGULAMINIE ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH PRZEZ UPC POLSKA SP. Z O.O.
Szanowni Państwo!
Rozwój oferty UPC Polska, wprowadzenie nowych usług oraz zmiany w przepisach prawa telekomunikacyjnego, wpływają na konieczność dostosowania Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz Umowy Abonenckiej do opisanej sytuacji. Zmieniony Regulamin i Umowa Abonencka będą obowiązywały od 1 czerwca 2011 r. Szczegółowy wykaz zmian prezentujemy tutaj, natomiast pełną wersję dokumentów znajdą Państwo na www.upc.pl. Ze względu na zmiany w Regulaminie i Umowie Abonenckiej, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy, nie później niż do 31 maja br. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi. Brak pisemnego oświadczenia w wymaganym terminie będzie oznaczał akceptację zmian Regulaminu oraz Umowy Abonenckiej.
UPC pragnie w jak najszerszym stopniu chronić dane osobowe swoich Klientów. W związku ze zmianami zapisów, dotyczących przetwarzania przez UPC danych Abonentów, zwracamy uwagę, iż UPC przetwarza Państwa dane osobowe w zakresie i na podstawach wskazanych w § 42 Regulaminu. Jeśli nie zgadzają się Państwo na dalsze przetwarzanie przez UPC danych kontaktowych, prosimy o przesłanie w terminie 30 dni od otrzymania niniejszego powiadomienia - oświadczenia według następującego wzoru: „Nie wyrażam zgody na dalsze przetwarzanie przez UPC Polska Sp. z o.o. następujących danych osobowych: [adres do korespondencji / nr telefonu / e-mail]. Prosimy również o podanie imienia i nazwiska oraz Numeru Identyfikacyjnego, znajdującego się na fakturze UPC. Złożenie powyższego oświadczenia nastąpić może w dowolny sposób, tj.: poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na www.upc.p/kontakt, zgłoszenie telefoniczne do Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów (pod numerem 801 94 94 80* dla telefonów stacjonarnych i 324 94 94 80* dla telefonów komórkowych); przesłanie pisemnego oświadczenia na adres: UPC Polska Sp. z o.o., Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów, ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice lub złożenie oświadczenia w dowolnym Lokalnym Biurze Obsługi Klientów w całej Polsce.
Przypominam, iż w każdej chwili mogą Państwo kontrolować swoje dane osobowe, w szczególności mają Państwo prawo do ich wglądu i poprawiania, jak też wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w celach marketingowych.
Z myślą o Państwa wygodzie informujemy, że mogą Państwo otrzymywać od UPC powiadomienia m.in. o zmianach w umowie, cenniku czy regulaminie drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail, przeznaczony tylko i wyłącznie do takich wysyłek. Dzięki komunikacji elektronicznej, najważniejsze informacje dotrą do Państwa szybko i na czas. Dedykowany adres e-mail mogą Państwo zgłosić do UPC za pomocą formularza, dostępnego w Systemie Elektronicznej Faktury po zalogowaniu.
W sprawach abonenckich mogą Państwo kontaktować się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 94 94 80* (lub z telefonu komórkowego 32 494 94 80*), jak również za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.upc.pl w sekcji Kontakt. Prosimy o posługiwanie się Państwa Numerem Identyfikacyjnym, co usprawni połączenie z konsultantem lub obsługę zapytania drogą e-mailową.
Bardzo dziękuję za zaufanie, jakim darzą Państwo naszą firmę, korzystając z usług UPC Polska.
Łączę wyrazy szacunku,
Ewa Wesoły
Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów
Susane - 09-04-2011, 15:22
W maju ma być znowelizowana ustawa (Prawo Telekomunikacyjne), dlatego też UPC wprowadzi zmiany. Skoro sami informują, że abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy, to najwidoczniej pozmieniali też inne zapisy, a nie tylko te związane ze zmianą prawa.
Znowu jest okazja do wypowiadania umów terminowych.
siary - 09-04-2011, 15:26
...zmieniają umowę abonencką i regulamin świadczenia usług, więc zrezygnować będzie można.Zresztą Pani dyr. z UPC pisze w mailu :"Ze względu na zmiany w Regulaminie i Umowie Abonenckiej, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy, nie później niż do 31 maja br. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi."
Susane - 09-04-2011, 15:39
Mogą zmienić regulamin, a nie umowę, bo wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (podpisu abonenta). Zajrzyj do swojej umowy i przeczytaj przedostatni punkt jak masz wątpliwości.
Oczywiście wzór umowy mogą zmienić, nowi klienci dostaną nową wersję.
Gosieńka - 09-04-2011, 19:17 Temat postu: INFORMACJA O ZMIANACH W UMOWE ABONENCKIEJ ORAZ W REGULAMINIE Ja też dzisiaj dostałam takiego e-maila, zdziwiłam się, przeczytam to wszystko na spokojnie.
Obecnie jestem na okresie złożonego wypowiedzenia, więc ciekawi mnie co się zmienia.
sPiDeK - 09-04-2011, 21:20
Ja też dzisiaj dostałem maila. Mam jeszcze rok umowę terminową. Warto pisać wypowiedzenie ? Nie chcę zmieniać bo w sumie upc mi pasuje, ale jak by można było dostać jakiś rabat czy dodatkowe kanały to czemu nie Zawsze po złożeniu wypowiedzenia dzwoni ktoś i namawia żeby nie rezygnować ? W c+ można za taki myk dostać niezły rabat na tv.
Gosieńka - 09-04-2011, 23:29 Temat postu: wypowiedzenie umowy
sPiDeK napisał/a: | Ja też dzisiaj dostałem maila. Mam jeszcze rok umowę terminową. Warto pisać wypowiedzenie ? Nie chcę zmieniać bo w sumie upc mi pasuje, ale jak by można było dostać jakiś rabat czy dodatkowe kanały to czemu nie Zawsze po złożeniu wypowiedzenia dzwoni ktoś i namawia żeby nie rezygnować ? W c+ można za taki myk dostać niezły rabat na tv. |
zajrzyj tutaj:
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=6700
wypowiedzenie już wiem że warto składać żałuję że tak późno przynajmniej jeśli jest się nie zadowolonym z ceny
Knot - 12-04-2011, 18:12
Witam , posiadam w upc pakiet tv ,internet oraz telefon , i mam takie pytanie czy mogę wypowiedzieć umowę ale z jednej usługi ? np z telefonu , i czy mogę się powołać na zmiany w umowie ?
pozdrawiam
Precelos - 12-04-2011, 18:36
Knot napisał/a: | Witam , posiadam w upc pakiet tv ,internet oraz telefon , i mam takie pytanie czy mogę wypowiedzieć umowę ale z jednej usługi ? np z telefonu , i czy mogę się powołać na zmiany w umowie ? |
dajesz wypowiedzenie umowy, i wtedy nie powinno byc problemu z podpisaniem nowej umowy na 2 uslugi - oczywiscie walcz o umowe na 12 miesiacy
gumowe_ucho - 16-04-2011, 16:12 Temat postu: normalnie juz nie moge sie doczekac na e-maila z ta informacja, a czasem zdarza się, że takie informacje nie docierają.
W końcu coś optymistycznego
Susane - 18-04-2011, 23:34
Dziś wpadł mi do skrzynki mail z obietnicą zmiany regulaminu datowany wstecznie na 4/8/11.
Knot - 19-04-2011, 17:41
witam , mam jeszcze pytanie czy jak zgłoszę już wypowiedzenie umowy , to czy będę mógł podpisać nową umowę na siebie ?
gumowe_ucho - 20-05-2011, 18:21 Temat postu: to z kara czy bez ??? Jak to wreszcie jest ? hm mm W odpowiedzi na pismo dostałem informację, która zawiera takie zdanie :
"Informujemy, że rozwiązanie Umowy Abonenckiej w zakresie jednej lub kilku usług w czasie obowiązywania promocji może skutkować naliczeniem kary umownej określonej w regulaminie promocji."
Normalnie czuję się jak na bagnach
Chyba, że to standardowa treść w przypadkach rezygnacji ?
Zamiast przyjemności użytkowania do wszystkiego trzeba dochodzić z bólami głowy ;P
Marek - 20-05-2011, 18:35
gumowe_ucho, jeśli chcesz aby sytuacja była absolutnie jasna i klarowna nie używaj słów „wypowiadam” ani „zrywam”
W pierwszej osobie używaj tylko 2 czasowników „oświadczam” i „nie zgadzam” - wówczas to oni będą musieli się martwić czy ktoś im kary nie wlepi a nie Ty.
gumowe_ucho - 20-05-2011, 18:47
Marek napisał/a: | gumowe_ucho, jeśli chcesz aby sytuacja była absolutnie jasna i klarowna nie używaj słów „wypowiadam” ani „zrywam”
W pierwszej osobie używaj tylko 2 czasowników „oświadczam” i „nie zgadzam” - wówczas to oni będą musieli się martwić czy ktoś im kary nie wlepi a nie Ty. |
Rozumiem , w piśmie zawarłem "korzystam z prawa do wypowiedzenia umowy" i "proszę o rozwiązanie umowy abonenckiej", czyli kulturalnie no bo jak inaczej.
Jak będę miał z nimi kontakt to się dowiem bezpośrednio ze źródła.
Ja to odczuwam jakbym w tej frazie został postraszony a nieznajomość kruczków wpływa niekorzystnie na decyzje klienta.
|
|