Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - jakie ceny upc dla firm???

nosal2 - 09-04-2011, 13:33
Temat postu: jakie ceny upc dla firm???
pod adresem
http://biznes.upc.pl/male...biuro/internet/
widnieją parametry poszczególnych usług np. internet 15, 30, 60, 120 Mb/s wraz z podanymi cenami (jak rozumiem netto, choć zdaje się że nigdzie o tym nie informują :P )

natomiast w dziale "cenniki i dokumenty" podane są inne parametry i inne ceny
http://biznes.upc.pl/male...ki-i-dokumenty/

czy ktoś z zaglądających tu przedstawicieli upc może zamieścić link do nowego, aktualnego cennika usług dla firm?

Precelos - 09-04-2011, 13:50

nosal2 napisał/a:
pod adresem
http://biznes.upc.pl/male...biuro/internet/
widnieją parametry poszczególnych usług np. internet 15, 30, 60, 120 Mb/s wraz z podanymi cenami (jak rozumiem netto, choć zdaje się że nigdzie o tym nie informują :P )

tak, to aktualne cenny netto

UPC oferuje klientom biznesowym 2 opcje biznes oraz biznes pro
uslugi internetowe w tych wersjach roznia sie szybkoscia uploadu, iloscia IP itd.
telewizja w opcji pro to jest to samo co max u osob fizycznych

BAHmVIP - 09-04-2011, 23:54

Precelos napisał/a:
nosal2 napisał/a:
pod adresem
http://biznes.upc.pl/male...biuro/internet/
widnieją parametry poszczególnych usług np. internet 15, 30, 60, 120 Mb/s wraz z podanymi cenami (jak rozumiem netto, choć zdaje się że nigdzie o tym nie informują :P )

tak, to aktualne cenny netto



To są ceny internetu "bez haczyków"?
Tzn
Czy można mieć tylko internet w tej cenie na czas nieokreślony i bez przymusu e-faktury?

Marek - 10-04-2011, 02:06

Ceny są na czas nieokreślony, czy nie ma jakiś haczyków nie mam pojęcia.

Przymusu żadnych e-faktór nigdy nie było, jak ktoś zażąda normalnej papierowej faktury to zawsze mają obowiązek mu wystawić, nie ma znaczenia czy ktoś ma umowę terminową, promocyjną czy jeszcze jakąś inną.

BAHmVIP - 10-04-2011, 02:20

Marek napisał/a:
Ceny są na czas nieokreślony, czy nie ma jakiś haczyków nie mam pojęcia.

Przymusu żadnych e-faktór nigdy nie było, jak ktoś zażąda normalnej papierowej faktury to zawsze mają obowiązek mu wystawić, nie ma znaczenia czy ktoś ma umowę terminową, promocyjną czy jeszcze jakąś inną.


Praktycznie każda promocja, to równoczesna zgoda na e-fakturę, a jej wycofanie to utrata profitów czyli "kara".

Marek - 10-04-2011, 14:17

Niczego takiego nie ma, przez lata korzystałem z najróżniejszych promocji i nigdy nie musiałem z faktury rezygnować.

Żadna firma nie może domagać się opłat (ani tymbardziej kar) za wystawienie faktury.

dyzioo - 10-04-2011, 16:13

Hmm, w takim razie jak rozumieć ten zapis?

Regulamin promocji mistrzowska 2010-1 par. 7:
"1. Przystępując do Promocji w zakresie wybranej usługi internetowej Uczestnik Promocji wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Organizatora Promocji w formie elektronicznej („Akceptacja”)... ."
"2.Uczestnik Promocji może cofnąć Akceptację, o której mowa powyżej wyłącznie w formie pisemnej, w dowolnym momencie korzystania z warunków Promocji, przy czym cofnięcie zgody na
wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej oznaczać będzie rezygnację z warunków Promocji, a Abonent korzystał będzie z zamówionych usług na standardowych warunkach wynikających z aktualnego Cennika usług UPC."

BAHmVIP - 10-04-2011, 16:15

Marek napisał/a:
Niczego takiego nie ma, przez lata korzystałem z najróżniejszych promocji i nigdy nie musiałem z faktury rezygnować.

Żadna firma nie może domagać się opłat (ani tymbardziej kar) za wystawienie faktury.


Oczywiście, że fakturę otrzymasz. Tyle tylko, że forma ma wpływ na cenę.

Kiedyś UPC miało inną twarz.
Z obecnych regulaminów promocji wynika, że jest inaczej
e-faktura jest doklejona do warunków promocji (nie każdy to zauważy).


§7
[Faktury elektroniczne]
1.
Przystępując do Promocji w zakresie wybranej usługi internetowej Uczestnik Promocji
wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur za usługi telekomunikacyjne świadczone
przez Organizatora Promocji w formie elektronicznej ("Akceptacja").
Faktury będą dostępne na stronie www.upc.pl, po uprzednim zalogowaniu przez Uczestnika Promocji.
Informacja o wystawieniu faktury elektronicznej będzie każdorazowo przesyłana przez Organizatora Promocji
na konto pocztowe przyznane Uczestnikowi Promocji przez Organizatora Promocji
i inne konto emailowe wskazane przez Uczestnika Promocji w Umowie Abonenckiej.

2. Uczestnik Promocji może cofnąć Akceptację, o której mowa powyżej wyłącznie w formie pisemnej,
w dowolnym momencie korzystania z warunków Promocji,
przy czym cofnięcie zgody na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej
oznaczać będzie rezygnację z warunków Promocji,
a Abonent korzystał będzie z zamówionych usług na standardowych warunkach wynikających z aktualnego Cennika usług UPC.

Peterek - 10-04-2011, 18:39

Cytat:
Kiedyś UPC miało inną twarz.

Exactly.

E-faktury, i promocje to w rzeczywistości wzrost opłat (np. cena kartridge`y, papieru, prąd) dla klientów i gorsze warunki świadczenia usługi, np. "terminowi" są traktowani gorzej przy reklamacjach (częściej olewani) oraz przy przyśpieszeniach internetu, zmianach w cennikach itd. E-faktury wciskają konsultanci szczególnie ludziom starszym, naiwnym, którzy zdradzą nieopatrznie że ktoś z domowników ma drukarkę.
Wiem to z własnego doświadczenia z firmą UPC.
To co jest wzrostem zysku dla UPC, nie zawsze jest wygodne dla jej klienta. UPC tymi "promocjami" upodobniło się do najgorszych na naszym rynku firm typu TP, czy poniektórzy krętacze komórkowi.
Taki "trynd" :( ...

Marek - 10-04-2011, 21:07

Od dawna zawieram już umowy (nawet te promocyjne - włączają w tą zawartą w zeszłym miesiącu) przez telefon bez żadnych dodatkowych regulaminów i ograniczeń (tylko i wyłącznie kwota, rodzaj usługi i czas).
BAHmVIP napisał/a:
Faktury będą dostępne na stronie www.upc.pl, po uprzednim zalogowaniu przez Uczestnika Promocji.

Tyle że ta strona nie działa - konkretnie to nie da się z niej pobrać żadnej faktury - i w tym momencie jest koniec dyskusji.
(Gdyby napisali przy pomocy programu znajdującego się pod adresem ... oraz opisali jego wymagania było by to bardziej skomplikowane)


Gdyby tego było mało kilka osób prezentowało na forum wyniki prób wystawienia przez nich elektronicznej faktury i wszystkie z nich były wadliwe (brakowało w nich informacji o tym kto wystawił fakturę oraz jaką usługę ona obejmuje).

Zaznaczam, że ponad wszelkimi tego typu zapisami w umowach jest prawo które mówi jasno

Cytat:

Kodeks karny skarbowy

Art. 62.
§ 1. Kto wbrew obowiązkowi nie wystawia faktury lub rachunku za wykonanie świadczenia, wystawia je w sposób wadliwy albo odmawia ich wydania, podlega karze grzywny do 180 stawek dziennych.
§ 2. Kto fakturę lub rachunek, określone w § 1, wystawia w sposób nierzetelny albo takim dokumentem posługuje się, podlega karze grzywny do 240 stawek dziennych.


Nie można więc odmówić wystawienia komuś faktury gdy tego zażąda (lub jej wydania jeśli twierdzą że już jest wystawiona ale nie została dostarczona) - co więcej fakturę wystawia się już po wykonaniu usługi - nie można więc już zmienić ceny w zależności od tego czy klient poprosi o papierową fakturę czy nie.

Inaczej mówiąc jest to takie naciąganie naiwnych którzy nie znają swoich praw.

BAHmVIP - 10-04-2011, 23:16

Marek napisał/a:
Od dawna zawieram już umowy ...

Bardziej aneksujesz "promocjami spod stołu" już istniejąca (w tym fakturowanie bez zmian).
(ja swojej aneksować nie mogę. W grę wchodzi nowa umowa.)

Dla mnie taki bazar z umowami i ceremonie z wypowiedzeniami dają jak najgorsze świadectwo.
Odnośnie jakości i dostępności tzw. e-faktur wiem i dlatego nie chcę mieć z nimi do czynienia.

Ostatnie interpretacje dot. pdf-faktur trochę poprawiają sytuację.

Na przebijanie się przez "prawniczy upc-bełkot" nie każdy ma czas i ochotę.

Naiwnym może być pogląd że zachowamy profity jeżeli postanowienia regulaminu promocji stanowią, że je tracimy.Tu żaden paragraf nie zadziała.
Ja potrzebuję faktury (mogła by być raz na kwartał) a nie sporu o to czy jest dobra i kiedy będzie doręczona.
Szkoda czasu na reklamacje, telefony i lekturę kolejnych wykrętów.

Przestałem wierzyć w to co mówi UPC.
Teraz (w trosce o święty spokój) jedynie wiem co UPC chce bym usłyszał
i zastanawiam się co chce ukryć albo pozostawić w sferze niedopowiedzeń podatnych na objęcie mącipolem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group