Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Oszustwo UPC- rosnący abonament

walerian - 10-03-2011, 20:45
Temat postu: Oszustwo UPC- rosnący abonament
Witam,
przez długi czas w domu był tylko Pakiet Select za 65 zł + Sprint za 75.
Z rabatami wychodziło 126 zł- zawsze.

Potem konsultantka namówiła ojca na :
Pakiet super HD
Pakiet premium canal +
Pakiet select HD
Fiber power 10mb

Obiecała, iż abonament całkowity będzie wynosił tylko 1,5 zł więcej niż dotychczas.
Jednak w ciągu 4 miesięcy stale rośnie tj: 132,51 ; 134,86 ; 143,51 ; 149,99

Różnica, jak widać, większa niż złoty pięćdziesiąt.
Ojciec dzwonił z reklamacją- oni nic nie wiedzą, taśma z nagraniem z tych obietnic zniknęła.
UPC się wyparło i tyle :/

Co można z tym zrobić?

Pozdrawiam.

TePeO - 10-03-2011, 20:54

walerian, wyślij do mnie na Priv-a Twoj numer ID, zobaczymy co uda się ustalić.
pyza27 - 10-03-2011, 20:58

Jaką masz promocje (nazwa promo) na umowie.
walerian - 10-03-2011, 21:05

Urodziny Canal +
Mistrzowwska

Precelos - 10-03-2011, 21:34

Pakiet select HD + Fiber power 10mb 101 zl
Pakiet super HD 21 zl (dodawany jest automatycznie jak sie go nie wymowi do 30 dni to sie placi - pierwszy miesiac za 0 zl)
canal+ 15 zl a po 4 miesiacach 30 ale tego pewny nie jestem

pyza27 - 10-03-2011, 23:18

Hmm nie wiem jaki rabat ugrał i na czym ,ale po zmianie Vatu powinien płacic 155,95 zł
select hd + super hd + fb 10 mb + pakiet canal+ SD
A płaci 149,99 , może ci TePeO rozświetli problem ...

walerian - 11-03-2011, 13:05

wiesz- chodziło o obietnicę płacenia tylko 1,5 zł więcej --> nawet przed podniesieniem VATu różnica była większa, już nie mówiąc o tym, że ojcu powiedziano, iż promocje są stałe- tj przez 12 miesięcy nic ma się nie zmienić/wygasnąć itp...
kotlet - 11-03-2011, 16:15

Czyli teraz my tez bedziemy nagrywac konsultantow :)
BAHmVIP - 11-03-2011, 17:44
Temat postu: Re: Oszustwo UPC- rosnący abonament
walerian napisał/a:
Ojciec dzwonił z reklamacją- oni nic nie wiedzą, taśma z nagraniem z tych obietnic zniknęła.
UPC się wyparło i tyle :/

Co można z tym zrobić?

Pozdrawiam.


Jaki jest zatem dowód zawarcia umowy na usługę nie zamówioną?

gumowe_ucho - 28-03-2011, 17:43

kotlet napisał/a:
Czyli teraz my tez bedziemy nagrywac konsultantow :)


i informować ich, że zw względu na dobro abonenta rozmowa będzie nagrywana hehe a ktoś na to, ja się nie zgadzam ;)

Susane - 29-03-2011, 11:58
Temat postu: Re: Oszustwo UPC- rosnący abonament
walerian napisał/a:
Ojciec dzwonił z reklamacją- oni nic nie wiedzą, taśma z nagraniem z tych obietnic zniknęła.
UPC się wyparło i tyle
To na jakiej zasadzie w ogóle naliczają opłaty, skoro nie wiedzą (bo nagranie "zniknęło") jakie były ustalenia? Świadczą nowe usługi bez zawartej (przez telefon) nowej umowy? Jeśli tak, to można w ogóle im nie płacić spornej kwoty, nawet przed sądem niczego nie udowodnią.

Najlepszym wyjściem jest napisanie reklamacji, z konsultantami nie idzie się dogadać. Nie wiem, czy to wynik przeszkolenia, czy naturalnych predyspozycji.

kork - 29-03-2011, 12:20

Ja mam podobna sytuacje z tzw zawarciem umowy przez telefon.
Nie bede wdawal sie w szczegoly ale mialo byc niewiele ponad 200zl a nagle okazalo sie ze jest prawie 260zl
Upc twierdzi ze odsluchalo rozmowe i wszystko jest jak trzeba - ze zostalem poinformowany ile bede placil za wszystkie uslugi...
Bezczelnie ida w zaparte.
A ja nie mam zadnego potwierdzenia co i jak :/

I teraz co tu zrobic?
Tak mnie zdenerwowali ze nie odpuszcze.

Susane - 29-03-2011, 12:40

kork napisał/a:
I teraz co tu zrobic?
Napisać pismo z reklamacją żądając, żeby faktury zostały skorygowane zgodnie z ustaleniami dokonanymi podczas zawierania ustnej umowy.
kork - 29-03-2011, 13:50

Susane napisał/a:
kork napisał/a:
I teraz co tu zrobic?
Napisać pismo z reklamacją żądając, żeby faktury zostały skorygowane zgodnie z ustaleniami dokonanymi podczas zawierania ustnej umowy.


Ja juz zglosilem reklamacje i caly czas rozmawiam przez maila z kobieta z upc i ona twierdzi ze na podstawie rozmowy wszystko jest ok :/
I tu jest problem

Susane - 29-03-2011, 14:12

kork napisał/a:
Ja juz zglosilem reklamacje i caly czas rozmawiam przez maila z kobieta z upc i ona twierdzi ze na podstawie rozmowy wszystko jest ok :/
I tu jest problem
Reklamację najlepiej złożyć w formie pisemnej, jeśli w ciągu 30 dni nie przyjdzie odpowiedź odmowna, to reklamacja jest automatycznie uznawana. Trzeba tylko odpowiednio sprecyzować swoje żądania i napisać właśnie reklamację, a nie jakieś zwykłe pismo, które UPC może potraktować jako wymianę uprzejmości. Są na forum wzory, można skorzystać z wyszukiwarki i użyć szablonu, jeśli nie wiesz co w takim piśmie reklamacyjnym powinno być zawarte.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group