|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
o UPC - Oszustwo UPC- rosnący abonament
walerian - 10-03-2011, 20:45 Temat postu: Oszustwo UPC- rosnący abonament Witam,
przez długi czas w domu był tylko Pakiet Select za 65 zł + Sprint za 75.
Z rabatami wychodziło 126 zł- zawsze.
Potem konsultantka namówiła ojca na :
Pakiet super HD
Pakiet premium canal +
Pakiet select HD
Fiber power 10mb
Obiecała, iż abonament całkowity będzie wynosił tylko 1,5 zł więcej niż dotychczas.
Jednak w ciągu 4 miesięcy stale rośnie tj: 132,51 ; 134,86 ; 143,51 ; 149,99
Różnica, jak widać, większa niż złoty pięćdziesiąt.
Ojciec dzwonił z reklamacją- oni nic nie wiedzą, taśma z nagraniem z tych obietnic zniknęła.
UPC się wyparło i tyle :/
Co można z tym zrobić?
Pozdrawiam.
TePeO - 10-03-2011, 20:54
walerian, wyślij do mnie na Priv-a Twoj numer ID, zobaczymy co uda się ustalić.
pyza27 - 10-03-2011, 20:58
Jaką masz promocje (nazwa promo) na umowie.
walerian - 10-03-2011, 21:05
Urodziny Canal +
Mistrzowwska
Precelos - 10-03-2011, 21:34
Pakiet select HD + Fiber power 10mb 101 zl
Pakiet super HD 21 zl (dodawany jest automatycznie jak sie go nie wymowi do 30 dni to sie placi - pierwszy miesiac za 0 zl)
canal+ 15 zl a po 4 miesiacach 30 ale tego pewny nie jestem
pyza27 - 10-03-2011, 23:18
Hmm nie wiem jaki rabat ugrał i na czym ,ale po zmianie Vatu powinien płacic 155,95 zł
select hd + super hd + fb 10 mb + pakiet canal+ SD
A płaci 149,99 , może ci TePeO rozświetli problem ...
walerian - 11-03-2011, 13:05
wiesz- chodziło o obietnicę płacenia tylko 1,5 zł więcej --> nawet przed podniesieniem VATu różnica była większa, już nie mówiąc o tym, że ojcu powiedziano, iż promocje są stałe- tj przez 12 miesięcy nic ma się nie zmienić/wygasnąć itp...
kotlet - 11-03-2011, 16:15
Czyli teraz my tez bedziemy nagrywac konsultantow
BAHmVIP - 11-03-2011, 17:44 Temat postu: Re: Oszustwo UPC- rosnący abonament
walerian napisał/a: | Ojciec dzwonił z reklamacją- oni nic nie wiedzą, taśma z nagraniem z tych obietnic zniknęła.
UPC się wyparło i tyle :/
Co można z tym zrobić?
Pozdrawiam. |
Jaki jest zatem dowód zawarcia umowy na usługę nie zamówioną?
gumowe_ucho - 28-03-2011, 17:43
kotlet napisał/a: | Czyli teraz my tez bedziemy nagrywac konsultantow |
i informować ich, że zw względu na dobro abonenta rozmowa będzie nagrywana hehe a ktoś na to, ja się nie zgadzam
Susane - 29-03-2011, 11:58 Temat postu: Re: Oszustwo UPC- rosnący abonament
walerian napisał/a: | Ojciec dzwonił z reklamacją- oni nic nie wiedzą, taśma z nagraniem z tych obietnic zniknęła.
UPC się wyparło i tyle | To na jakiej zasadzie w ogóle naliczają opłaty, skoro nie wiedzą (bo nagranie "zniknęło") jakie były ustalenia? Świadczą nowe usługi bez zawartej (przez telefon) nowej umowy? Jeśli tak, to można w ogóle im nie płacić spornej kwoty, nawet przed sądem niczego nie udowodnią.
Najlepszym wyjściem jest napisanie reklamacji, z konsultantami nie idzie się dogadać. Nie wiem, czy to wynik przeszkolenia, czy naturalnych predyspozycji.
kork - 29-03-2011, 12:20
Ja mam podobna sytuacje z tzw zawarciem umowy przez telefon.
Nie bede wdawal sie w szczegoly ale mialo byc niewiele ponad 200zl a nagle okazalo sie ze jest prawie 260zl
Upc twierdzi ze odsluchalo rozmowe i wszystko jest jak trzeba - ze zostalem poinformowany ile bede placil za wszystkie uslugi...
Bezczelnie ida w zaparte.
A ja nie mam zadnego potwierdzenia co i jak :/
I teraz co tu zrobic?
Tak mnie zdenerwowali ze nie odpuszcze.
Susane - 29-03-2011, 12:40
kork napisał/a: | I teraz co tu zrobic? | Napisać pismo z reklamacją żądając, żeby faktury zostały skorygowane zgodnie z ustaleniami dokonanymi podczas zawierania ustnej umowy.
kork - 29-03-2011, 13:50
Susane napisał/a: | kork napisał/a: | I teraz co tu zrobic? | Napisać pismo z reklamacją żądając, żeby faktury zostały skorygowane zgodnie z ustaleniami dokonanymi podczas zawierania ustnej umowy. |
Ja juz zglosilem reklamacje i caly czas rozmawiam przez maila z kobieta z upc i ona twierdzi ze na podstawie rozmowy wszystko jest ok :/
I tu jest problem
Susane - 29-03-2011, 14:12
kork napisał/a: | Ja juz zglosilem reklamacje i caly czas rozmawiam przez maila z kobieta z upc i ona twierdzi ze na podstawie rozmowy wszystko jest ok :/
I tu jest problem | Reklamację najlepiej złożyć w formie pisemnej, jeśli w ciągu 30 dni nie przyjdzie odpowiedź odmowna, to reklamacja jest automatycznie uznawana. Trzeba tylko odpowiednio sprecyzować swoje żądania i napisać właśnie reklamację, a nie jakieś zwykłe pismo, które UPC może potraktować jako wymianę uprzejmości. Są na forum wzory, można skorzystać z wyszukiwarki i użyć szablonu, jeśli nie wiesz co w takim piśmie reklamacyjnym powinno być zawarte.
|
|