Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Pytania odnośnie wypowiedzenia umowy.

fireman240 - 11-01-2011, 22:03
Temat postu: Pytania odnośnie wypowiedzenia umowy.
1. Czy jak złożę wypowiedzenie np. mailem dostane jakieś potwierdzenie?
2. Jak mi umowy po okresie promocji przeszły na czas nieokreślony to jaki będzie okres wypowiedzenia, składając rezygnacje przykładowo 15 stycznia.
3. Czy po przyjęciu przez UPC rezygnacji, w okresie wypoweidzenia mogę jeszcze ewentualnie swoją rezygnację anulować?

pyza27 - 11-01-2011, 22:20
Temat postu: Re: Pytania odnośnie wypowiedzenia umowy.
fireman240 napisał/a:
1. Czy jak złożę wypowiedzenie np. mailem dostane jakieś potwierdzenie?
2. Jak mi umowy po okresie promocji przeszły na czas nieokreślony to jaki będzie okres wypowiedzenia, składając rezygnacje przykładowo 15 stycznia.
3. Czy po przyjęciu przez UPC rezygnacji, w okresie wypoweidzenia mogę jeszcze ewentualnie swoją rezygnację anulować?


1. Tak pierw z automatu że wiadomość dotarła, później już z potwierdzeniem.
musisz podać Numer Identyfikacyjny,Imię i nazwisko Abonenta ,Adres instalacji usług UPC
http://obsluga-klienta.up...detail/a_id/223
2. 30 dni , u ciebie skutek rozwiązanie umowy będzie 1 marzec , zwrot sprzetu bedziesz miał do 8 marca. (http://obsluga-klienta.upc.pl/app/answers/detail/a_id/178)
http://obsluga-klienta.up...detail/a_id/176

3. Nie ;)

fireman240 - 11-01-2011, 22:24

nie można wycofać rezygnacji?? jakbym jednak się rozmyślił? przecież odłączenie następuje po 30 dniach lub nawet dłużej (z tego linka wynika ze wyłączenie by nastąpiło z dniem 1 marca, przy wypowiedzeniu złozonym 15 stycznia)
atomix - 12-01-2011, 00:48

fireman240 napisał/a:
nie można wycofać rezygnacji?? jakbym jednak się rozmyślił? przecież odłączenie następuje po 30 dniach lub nawet dłużej (z tego linka wynika ze wyłączenie by nastąpiło z dniem 1 marca, przy wypowiedzeniu złozonym 15 stycznia)


Można.
Do czasu odlodzenia sygnału zawsze możesz zadzwonić i powiedzieć... zostaję z Wami ;-) .
Zresztą oni sami wielokrotnie o sobie przypomną, byś nie odchodził ;-)

Co do rozwiązania umowy UPC stosuje zasadę - "30 dni" wypowiedzenia umowy od pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po złożeniu wypowiedzenia. I to powoduje, że jeśli złożysz 15 stycznia to oni te "30 dni wypowiedzenia" policzą od lutego.

Susane - 12-01-2011, 03:26
Temat postu: Re: Pytania odnośnie wypowiedzenia umowy.
fireman240 napisał/a:
1. Czy jak złożę wypowiedzenie np. mailem dostane jakieś potwierdzenie?
Potwiedzenie z automatu, że jakiś mail wpłynął, a nie potwierdzenie wpłynięcia wypowiedzenia. Różnica jest ogromna. Temat automatycznych "potwierdzeń" korespondencji wysyłanej do UPC wielokrotnie przewijał się na forum: LINK

Wszystko jest ładnie i pięknie, o ile po drodze nie będzie problemów, coś nie zginie albo nie nastąpi pomyłka; wtedy musisz udowadniać, że nie jesteś wielbłądem. Lepiej od razu zanieść pismo do BOK i poprosić o potwierdzenie na kopii.

Z cofnięciem wypowiedzenia nie ma najmniejszych problemów, bardzo chętnie Ci pomogą znów stać się ich klientem.

Precelos - 12-01-2011, 09:19

fireman240 napisał/a:

3. Czy po przyjęciu przez UPC rezygnacji, w okresie wypoweidzenia mogę jeszcze ewentualnie swoją rezygnację anulować?

nawet ostatniego dnia mozesz anulowac rezygnacja
przyjma cie z powrotem z otwartymi ramionami :mrgreen:

wypowiedzenie lepiej zalatwic osoboscie w LBOKu wtedy wypisuja karteczke i masz kopie, przy anlulowaniu wypowiedzenia musisz ja oddac

pyza27 - 12-01-2011, 14:21

[ Dodano: 12-01-2011, 14:23 ]
fireman240 napisał/a:
nie można wycofać rezygnacji?? jakbym jednak się rozmyślił? przecież odłączenie następuje po 30 dniach lub nawet dłużej (z tego linka wynika ze wyłączenie by nastąpiło z dniem 1 marca, przy wypowiedzeniu złozonym 15 stycznia)


Możesz możesz dlatego taka "emotka" po słowie NIE ;) , zresztą i tak będą dzwonić , dlaczego po co , może możemy coś zrobić ... itd .... ;)

NoLife - 13-01-2011, 11:48

Rezygancja z UPC to jedyny słuszny krok jaki uchroni cię przed problemami.I zaoszczedzisz sobie nerwów w przyszłości.

Zresztą co ci będę gadał.Ludzie lawinowo wypowiadają umowy z UPC bo to są po prostu złodzieje.Przekonasz się o tym.Albo już się przekonałeś.

Radze poczytać na innych forach.Bo na tym takie posty są zaraz usówane.Przez klakierów z UPC.

W B.O.K upc są kolejki po 100 osób rezygnujaceych z usług upc.polska !Stałem w kolejcie 50 min bo miałem szczęście miec numerek na którym pisało że przedemną są TYLKO 34 osoby.Za to za mną było drugie tyle wnerwionych ludzi.Jaja jak berety !

pyza27 - 13-01-2011, 14:01

Zaglądnij do VECTRY, tam cię z otwartymi rękoma przyjmą ....
mariuszek202 - 13-01-2011, 14:08

nom ja wole UPC tu mają dobrą ofertę.
fireman240 - 13-01-2011, 21:26

a jak wszystkie 3 podstawowe uslugi przeszly na umowie na czas nieokreslony (była promocja- 3 uslugi placi sie za 2 na zawsze), a mając również usluge multiroom oraz Canal+ (tez na czas nie określony) to czy wypowiadając umowę (chyba napisze ogólnie- usług świadczonych przez UPC) przykładowo teraz, to rozumiem ze odłaczą mi z dniem 1 marca, a co z pakietem Canal+ ??? czy też będzie odłączony z dniem 1 marca czy wcześniej go wyłączą?
Precelos - 13-01-2011, 21:33

fireman240, umowa zostanie w calosci rozwiazana w dniu 1 marca 2011
TajemniczyXX - 14-01-2011, 11:17

Podstawowa sprawa.
Zawsze pierwsza umowa jest droższa, dopiero przy kojelnych można zejść z ceny.
No i wkolejnych można brać umowę na 12 mies.

Kolejna zasada
Po wypowiedzeniu umowy dzwonimy tylko do działu utrzymania klienta: 324949937.
-nie bawimy sie z BOK-ami,lataniem po mieście do ich siedziby bo to nic NIE DA.

Kolejna sprawa.Stały klient więcej ugra-trzeba tylko umiejętnie to robić i z kulturą

Dzięki tym zasadom to co płaciłem za pakiet select hd i C+ to teraz niedość że płace mniej ale i mam wtym jeszcze nagrywarkę hd:)

bizon69 - 14-01-2011, 12:42

TajemniczyXX napisał/a:
Podstawowa sprawa.
Zawsze pierwsza umowa jest droższa, dopiero przy kojelnych można zejść z ceny.
No i wkolejnych można brać umowę na 12 mies.

Kolejna zasada
Po wypowiedzeniu umowy dzwonimy tylko do działu utrzymania klienta: 324949937.
-nie bawimy sie z BOK-ami,lataniem po mieście do ich siedziby bo to nic NIE DA.

Kolejna sprawa.Stały klient więcej ugra-trzeba tylko umiejętnie to robić i z kulturą

Dzięki tym zasadom to co płaciłem za pakiet select hd i C+ to teraz niedość że płace mniej ale i mam wtym jeszcze nagrywarkę hd:)



Zgadzam się całkowicie z tobą. Ja miałem to samo. Kończyła sie umowa (już druga) i w BOK-u jak zadzwoniłem Pani mnie olała więc grzecznie wysłałem rozwiązanie umowy. Po paru dniach przyszedł mail że strasznie im przykro i w ogóle po czym po południu zadzwoniła miła Pani i powiedziała że mogę skorzystać z tej promocji którą sobie wybrałem. Zgodziłem sie tylko powiedziałem że chcę konkretny dekoder (Philips) na co Pani powiedziała że spróbuje coś wywalczyć. Sprawa wygląda dziś tak że mam ta promocje która chciałem i dekoder Philipsa :) .

Konkluzja jest taka - Jak chcesz coś załatwić to tylko w DUK-u :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group