Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Problem z naliczeniami telefonicznymi na stronie Moje UPC

BeeJay - 14-07-2012, 21:38

Odświeżę temat jeśli można. Od niecałych 2 miesięcy mam telefon w UPC i od tego czasu zakładka Naliczenia Telefoniczne nie działa, albo nie umiem jej znaleźć. Rachunki są ok, tam też mogłem przejrzeć połączenia z poprzednich miesięcy i ile z tych 240 dostępnych minut pewnie przepadło. Z telefonu właściwie korzysta mama, ale ona to już całkiem sobie nie poradzi. Nie wiem też jaki jest okres rozliczeniowy tych 240 min., bo w jednym miejscu znalazłem że start 15., a na rachunku liczone jest od 1. do końca miesiąca.
Pod koniec lipca wreszcie ruszyło.

Cappo - 15-08-2012, 19:17

U mnie na rachunku za lipiec też nagle pojawiło się do zapłaty 5 zł, a na moje UPC widać tylko połączenia z sierpnia jest opcja sprawdzenia za jakie numery mnie niby skasowali ?
zygikuleczka - 15-08-2012, 19:25

Cytat:
jakie numery mnie niby skasowali ?

Tak jest. W moim UPC kliknij sobie rachunek po lewej a następnie wybierz zakładkę zestawienie szczegółowe. Następnie po wskazaniu okresu pokażą się połączenia.

Cappo - 15-08-2012, 21:55

Dzięki

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group