Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - umowa na telefon - co zrobić?

mackq - 21-06-2010, 20:56
Temat postu: umowa na telefon - co zrobić?
Witam serdecznie
5 maja 2010 przez telefon do BOKu przedłużałem umowę na usługi UPC. Zaoferowano mi umowę na 12 miesięcy i w tym TV-pakiet MAX z nagrywarka i HD, Canal +, internet 15Mb oraz telefon darmowe wieczory i weekendy, całość przez pierwsze 2 miesiące za 165zł, a następnie 185zł, umowa na 12 miesięcy. Parę dni temu zauważyłem, iż przyszedł wyższy niż ustalałem przez telefon abonament. Zgłosiłem problem do BOKu, przyjęli skargę obiecali, że przesłuchają rozmową i skontaktują się. Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu. Ja oczywiście nie chce się na to zgodzić.
W związku z tym mam pytanie, co robić? Czy UPC musi wywiązać się z zawartej słownie umowy?


pozdrawiam
Maciek

Susane - 21-06-2010, 21:56

Jak najbardziej UPC musi się wywiązać z zawartej ustnie umowy, tłumaczenie, że pracownik się pomylił nie wchodzi w grę. Umowa zawarta ustnie przez telefon jest tak samo wiążąca jak ta na piśmie. Napisz reklamację i zażądaj korekty błędnie naliczonej faktury. Więcej szczegółów masz w tym temacie: http://forum.mediaswiat.p...ighlight=#68314
easyrider - 17-07-2010, 10:56

Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy.
seven of nine - 18-07-2010, 18:31

mackq napisał/a:
Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu.

Kretynizm do potęgi drugiej :evil: ABSOLUTNIE NIE DAJ SIĘ W TO WROBIĆ. Co to w ogóle za argument z ich strony, że osoba pomylila się . Mają to naprawić i koniec. Poza tym masz dowód na własną obronę : nagrana rozmowa tel. o której tak zawsze ładnie informują na samym początku :mrgreen: Umowa ustna jest tak samo wiążąca jak piśmienna i już....... :lol:

A tak swoją drogą odnośnie tego problemu, skontaktuj się z TEPEO. :P Będzie szybciej i bez dodatkowych nerwów. :P

Susane - 25-07-2010, 13:23

easyrider napisał/a:
Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy.
Prosić można, ale odtworzyli komuś taką rozmowę? Nie słyszałam o takim przypadku. Po prostu po zawarciu umowy ustnej należy się do nich zwrócić z żądaniem o jej potwierdzenie na piśmie. Mają taki obowiązek, ale sami z siebie tego na ogół nie robią. To najlepiej zabezpiecza przed "pomyłkami".

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group