|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
o UPC - umowa na telefon - co zrobić?
mackq - 21-06-2010, 20:56 Temat postu: umowa na telefon - co zrobić? Witam serdecznie
5 maja 2010 przez telefon do BOKu przedłużałem umowę na usługi UPC. Zaoferowano mi umowę na 12 miesięcy i w tym TV-pakiet MAX z nagrywarka i HD, Canal +, internet 15Mb oraz telefon darmowe wieczory i weekendy, całość przez pierwsze 2 miesiące za 165zł, a następnie 185zł, umowa na 12 miesięcy. Parę dni temu zauważyłem, iż przyszedł wyższy niż ustalałem przez telefon abonament. Zgłosiłem problem do BOKu, przyjęli skargę obiecali, że przesłuchają rozmową i skontaktują się. Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu. Ja oczywiście nie chce się na to zgodzić.
W związku z tym mam pytanie, co robić? Czy UPC musi wywiązać się z zawartej słownie umowy?
pozdrawiam
Maciek
Susane - 21-06-2010, 21:56
Jak najbardziej UPC musi się wywiązać z zawartej ustnie umowy, tłumaczenie, że pracownik się pomylił nie wchodzi w grę. Umowa zawarta ustnie przez telefon jest tak samo wiążąca jak ta na piśmie. Napisz reklamację i zażądaj korekty błędnie naliczonej faktury. Więcej szczegółów masz w tym temacie: http://forum.mediaswiat.p...ighlight=#68314
easyrider - 17-07-2010, 10:56
Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy.
seven of nine - 18-07-2010, 18:31
mackq napisał/a: | Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu. |
Kretynizm do potęgi drugiej ABSOLUTNIE NIE DAJ SIĘ W TO WROBIĆ. Co to w ogóle za argument z ich strony, że osoba pomylila się . Mają to naprawić i koniec. Poza tym masz dowód na własną obronę : nagrana rozmowa tel. o której tak zawsze ładnie informują na samym początku Umowa ustna jest tak samo wiążąca jak piśmienna i już.......
A tak swoją drogą odnośnie tego problemu, skontaktuj się z TEPEO. Będzie szybciej i bez dodatkowych nerwów.
Susane - 25-07-2010, 13:23
easyrider napisał/a: | Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy. | Prosić można, ale odtworzyli komuś taką rozmowę? Nie słyszałam o takim przypadku. Po prostu po zawarciu umowy ustnej należy się do nich zwrócić z żądaniem o jej potwierdzenie na piśmie. Mają taki obowiązek, ale sami z siebie tego na ogół nie robią. To najlepiej zabezpiecza przed "pomyłkami".
|
|