|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telefon w UPC - Problem z telefonem
Uruk - 08-06-2010, 16:03 Temat postu: Problem z telefonem Mam ostatnio problem z telefonem. Gdy chce gdzieś zadzwonić to jest cisza albo sygnał, ze nr zajęty. Do mnie można się normalnie dodzwonić.
Marek - 08-06-2010, 18:19
Mają za mało linii wyjściowych na świat albo serwer przeciążony.
Nie ma innego wyjścia jak zgłosić a potem reklamować.
TePeO - 10-06-2010, 17:54
Uruk, Jeżeli nadal obserwujesz nieprawidłości podeślij numer identyfikacyjny na priv-a. Sprawdzę.
mysia - 22-07-2010, 17:27
witam,
w poniedziałek podłaczany miałam telefon. Brak sygnału po podlączeniu, instalator powiedział do 48godz. będzie a nawet jutro. Dzwonię we wtorek do działu technicznego i Pani mówi do czwartku będzie. Dzisiaj czwartek sygnalu nie ma, więc dzwonię jeszcze raz i słyszę : zgłosze do odpowiedniego działu na co mówię Panu że to juz zostalo we wtorek zrobione i dzisiaj miał byc telefon czynny. Pan zdziwony i mówi ze on nic nie może i prosi o cierpliwośc i dzisiaj wieczorem albo jutro w godz popołudniowych powinien być. Wychodzi na to że UPC nie wywiązalo się z terminu i w związku z tym moge zerwac umowę. ?
Marek - 22-07-2010, 21:11
Tak, powinnaś jak najszybciej wypowiedzieć umowę z winy UPC.
Zdecydowanie nie powinno się niczego podpisywać przed przetestowaniem czy działa.
Jeśli twierdzili, że włączą w ciągu 48 godzin trzeba odpowiedzieć w takim razie zapraszam za 2 dni wtedy porozmawiamy o warunkach na jakich zawrzemy umowę.
Poza tym VOIP z UPC to nie jest dobre rozwiązanie lepiej zainwestować we własną bramkę i korzystać z darmowego telefonu (albo przy jakiś symbolicznych opłatach) u innych operatorów.
-skasowany- - 23-07-2010, 13:27
-skasowany-
mysia - 23-07-2010, 15:42
Ech kolejny telefon do BOK, powiedziałam co miałam powiedziec m.in ze jak dzisiaj nie bedzie działał to rozwiązuje umowe z ich winy i zgłaszam sprawę do Urzedu Ochrony Konsumentow i co się okazało? Pani M. do mnie oddzwania po 1.5 godz. i mowi że telefon juz działa. Pytam co zrobila a ona mi na to: poprosiłam o wlączenie usługi . Ręce opadają od wtorku się prosiłam
seven of nine - 25-07-2010, 19:57
Gdybym byla na twoim miejscu, to bym poszła do BOKU osobiście. Nie żartuję. Nie widzę sensu dalszego szarpania sobie nerwów. Myślę, że jak stawisz się do nich personalnie, to definitywnie nastąpi kres twych problemów.
mysia - 28-07-2010, 09:41
Mam taki zamiar i zrobię to. Zostawię im odpowiednie pismo.
seven of nine - 28-07-2010, 15:27
Zanim zostawisz im pismo, spróbuj z nimi porozmawiać. Wyargumentuj Bok, co ciebie wyprowadziło z równowagi. Myślę, że zrobią wszystko co w ich mocy, aby ładnie wyjść z tej sprawy.
Susane - 28-07-2010, 19:52
W BOK na ogół siedzą tak samo kompetentni ludzie jak na infolinii. Z UPC można rozmawiać jedynie za pomocą pism, chyba, że ktoś lubi strzępić język po próżnicy.
seven of nine - 29-07-2010, 12:25
Susane napisał/a: | W BOK na ogół siedzą tak samo kompetentni ludzie jak na infolinii |
Czy ja wiem ? Z BOKIEM na Żabiance jest ok.
mysia - 29-07-2010, 18:18
A teraz nie moge sie doprosic o zastrzeżenie numeru łaskawie odpisali po 4 dniach że do 48godz ( na stronie maja do 24godz od momentu zgloszenia a zgłaszałam w piatek)i znowu nie wywiązali sie z terminu.
seven of nine - 30-07-2010, 16:56
Ja też czekałam 48 godzin..
mysia - 06-08-2010, 16:28
Seven of nine tylko 48 godzin??? Miałaś szczęście, ja czekam juz 2 tygodnie :!: w "elektronicznej fakturze" piszą że właczyli usługę tydzien temu a nr dalej sie wyświetla. Niestety to co piszą a jaka jest rzeczywistość to dwie różne sprawy Tracę juz cierpliwość.
Rozmowy przez telefon są bezskuteczne, szkoda mojego zdrowia na to. Susane masz racje tylko pisma i nic więcej.
|
|