Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Problem z telefonem

Uruk - 08-06-2010, 16:03
Temat postu: Problem z telefonem
Mam ostatnio problem z telefonem. Gdy chce gdzieś zadzwonić to jest cisza albo sygnał, ze nr zajęty. Do mnie można się normalnie dodzwonić.
Marek - 08-06-2010, 18:19

Mają za mało linii wyjściowych na świat albo serwer przeciążony.
Nie ma innego wyjścia jak zgłosić a potem reklamować.

TePeO - 10-06-2010, 17:54

Uruk, Jeżeli nadal obserwujesz nieprawidłości podeślij numer identyfikacyjny na priv-a. Sprawdzę.
mysia - 22-07-2010, 17:27

witam,
w poniedziałek podłaczany miałam telefon. Brak sygnału po podlączeniu, instalator powiedział do 48godz. będzie a nawet jutro. Dzwonię we wtorek do działu technicznego i Pani mówi do czwartku będzie. Dzisiaj czwartek sygnalu nie ma, więc dzwonię jeszcze raz i słyszę : zgłosze do odpowiedniego działu na co mówię Panu że to juz zostalo we wtorek zrobione i dzisiaj miał byc telefon czynny. Pan zdziwony i mówi ze on nic nie może i prosi o cierpliwośc i dzisiaj wieczorem albo jutro w godz popołudniowych powinien być. :shock: Wychodzi na to że UPC nie wywiązalo się z terminu i w związku z tym moge zerwac umowę. ?

Marek - 22-07-2010, 21:11

Tak, powinnaś jak najszybciej wypowiedzieć umowę z winy UPC.

Zdecydowanie nie powinno się niczego podpisywać przed przetestowaniem czy działa.
Jeśli twierdzili, że włączą w ciągu 48 godzin trzeba odpowiedzieć w takim razie zapraszam za 2 dni wtedy porozmawiamy o warunkach na jakich zawrzemy umowę.

Poza tym VOIP z UPC to nie jest dobre rozwiązanie lepiej zainwestować we własną bramkę i korzystać z darmowego telefonu (albo przy jakiś symbolicznych opłatach) u innych operatorów.

-skasowany- - 23-07-2010, 13:27

-skasowany-
mysia - 23-07-2010, 15:42

Ech kolejny telefon do BOK, powiedziałam co miałam powiedziec m.in ze jak dzisiaj nie bedzie działał to rozwiązuje umowe z ich winy i zgłaszam sprawę do Urzedu Ochrony Konsumentow i co się okazało? Pani M. do mnie oddzwania po 1.5 godz. i mowi że telefon juz działa. Pytam co zrobila a ona mi na to: poprosiłam o wlączenie usługi :shock: :shock: . Ręce opadają :!: od wtorku się prosiłam :?
seven of nine - 25-07-2010, 19:57

Gdybym byla na twoim miejscu, to bym poszła do BOKU osobiście. Nie żartuję. :P Nie widzę sensu dalszego szarpania sobie nerwów. Myślę, że jak stawisz się do nich personalnie, to definitywnie nastąpi kres twych problemów.
mysia - 28-07-2010, 09:41

Mam taki zamiar i zrobię to. Zostawię im odpowiednie pismo.
seven of nine - 28-07-2010, 15:27

Zanim zostawisz im pismo, spróbuj z nimi porozmawiać. Wyargumentuj Bok, co ciebie wyprowadziło z równowagi. Myślę, że zrobią wszystko co w ich mocy, aby ładnie wyjść z tej sprawy. :P
Susane - 28-07-2010, 19:52

W BOK na ogół siedzą tak samo kompetentni ludzie jak na infolinii. Z UPC można rozmawiać jedynie za pomocą pism, chyba, że ktoś lubi strzępić język po próżnicy.
seven of nine - 29-07-2010, 12:25

Susane napisał/a:
W BOK na ogół siedzą tak samo kompetentni ludzie jak na infolinii

Czy ja wiem ? Z BOKIEM na Żabiance jest ok. :P

mysia - 29-07-2010, 18:18

A teraz nie moge sie doprosic o zastrzeżenie numeru :o łaskawie odpisali po 4 dniach że do 48godz ( na stronie maja do 24godz od momentu zgloszenia a zgłaszałam w piatek)i znowu nie wywiązali sie z terminu.
seven of nine - 30-07-2010, 16:56

Ja też czekałam 48 godzin..
mysia - 06-08-2010, 16:28

Seven of nine tylko 48 godzin??? Miałaś szczęście, ja czekam juz 2 tygodnie :!: :!: w "elektronicznej fakturze" piszą że właczyli usługę tydzien temu a nr dalej sie wyświetla. Niestety to co piszą a jaka jest rzeczywistość to dwie różne sprawy :? Tracę juz cierpliwość.
Rozmowy przez telefon są bezskuteczne, szkoda mojego zdrowia na to. Susane masz racje tylko pisma i nic więcej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group