|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
o UPC - Zmiany w Regulaminie, Umowie i Cenniku od 1 marca 2010
FIL - 10-02-2010, 23:30
Kiedy dostaliscie te pismo? Ja nic takiego nie otrzymalem.
presto - 01-03-2010, 09:03
Ja nowy regulamin dostałem w dniu dzisiejszym ...
Co ciekawe wczoraj w skrzynce nic nie było. Czyli co, dostarczyli nocą?
Sprytne, zmiany wchodzą z dniem dzisiejszym i miałem prawo do dnia dzisiejszego wypowiedzieć umowę.
vezimir - 03-06-2010, 20:31
Wszedłem dziś na moje konto UPC i co zobaczyłem ? Saldo 215 zł ! To znaczy, że podnieśli cenę o 5 zł(płaciłem 210 zł) i nie zostałem w żaden sposób o tym poinformowany, ani listownie ani meilowo
I pewnie teraz gdy zadzwonię to usłyszę, że na pewno zostałem poinformowany ? Świństwo i żeneda.
Susane - 05-06-2010, 23:03
Jak nie zostałeś poinformowany, to może pomyłka w FV? Napisz reklamacje, policzyli Ci za dużo.
vezimir - 16-06-2010, 14:20
Dzwoniłem dziś do UPC i powiedziałem, że nie zostałem poinformowany o podwyżce na co konsultantka odpowiedziała, że w takim razie mogę zadzwonić(podała numer) i zerwać umowę.
Teraz pytanie co zrobić ? Czy jak zadzwonię to zaproponują mi nową ofertę ? W zasadzie mogę przenieść się np do N'ki tylko jest jeden problem - upc jest jedynym sensownym dostawcą internetu jakiego mam w okolicy a przecież po zerwaniu umowy trzeba czekać 3 miesiące na podpisanie nowej umowy..
Jakieś rady ?
petryk - 16-06-2010, 14:29
tez dzwoniłem do UPC i powiedziałem, że nie zostałem poinformowany i chciałem zerwać umowę to powiedzieli ze zapłacę karę
a mam umowe promocyjną
DURNA FIRMA
vezimir - 16-06-2010, 14:38
Przecież to nie jest jakaś tam zmiana w regulaminie tylko podniesienie ceny, mamy prawo zerwać umowę bez jakichkolwiek kosztów.
Marek - 16-06-2010, 15:20
petryk, powinieneś powiedzieć że nie zostałeś poinformowany o podwyżce dlatego muszą skorygować fakturę.
Możesz najwyżej dodać że na żadne zmiany w umowie i tak byś się nie zgodził mogą sobie ją najwyżej całkiem zerwać.
Efekt taki sam ale to oni zrywają umowę a nie Ty.
vezimir, nie musisz na nic czekać, możesz iść do nich w każdej chwili i założyć sobie sam internet.
vezimir - 16-06-2010, 18:00
Pamiętam, że gdy rok temu skończyła mi się umowa na pakiet i chciałem najpierw ją zerwać a potem podpisać nową to nie mogłem tak zrobić bo konsultantka mi powiedziała, że muszą minąć 3 miesiące do podpisania nowej umowy.. Tylko, że było to po terminie i zgodziłem się na ich ofertę bo bez internetu jestem jak bez ręki..
Zatem jak to w końcu jest ? Już się pogubiłem. Gdyby nie internet to już dawno bym się przeniósł, jedyna alternatywa to chyba Netia 20mbps za 69zł tylko te łącza TP...
Marek - 16-06-2010, 19:00
Najprawdopodobniej naopowiadała Ci bajek abyś za długo się nie zastanawiał i kupił to co miała do sprzedania.
A może źle ją zrozumiałeś - chciałeś jakaś promocje albo coś a warunki tej promocji różniły się od warunków na jakich zawierana jest zwyczajna umowa.
Damian21 - 17-06-2010, 19:08
jestem tutaj nowy więc na wstępie witam.
mam coś takiego:
Pakiet Max z nagrywarką i HD
- Pakiet Premium Canal+
- Pakiet Premium HBO i Cinemax
umowa jest chyba od lipca 2008 i ponoć na 4 lata, czy istnieje w ogóle taka długa umowa ? nie jestem pewien bo nie mogę jej znaleźć..
obecnie mnie to kosztuje 100zł + 2x 40zł za pakiety. płaciłem po 180zł a teraz bez uprzedzenia przyszedł rachunek 185zł.
czy da się w jakiś sposób zrezygnować z jednego lub obydwu z tych dodatkowych pakietów ?
-skasowany- - 21-06-2010, 08:20
-skasowany-
|
|