Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - reklamacja do UPC w dwóch sprawach

antoni555 - 07-12-2004, 10:45
Temat postu: reklamacja do UPC w dwóch sprawach
Może ktoś z Was zna, z imienia i z nazwiska, konkretną i fachową osobę w UPC, która mogłaby mi odpowiedzieć na dwa dręczące mnie pytania. Chodzi mi mianowicie o trzecią z kolei zmianę nr IP (teraz mam 81) i brak jakiejkolwiek informacji, aby dostać się do e-boku UPC.
Nawykonywałem już mnóstwo telefonów w tych sprawach i jak do tej pory kicha - nie wiem nic. Czy to jest praktyka stosowana wobec wszystkich klientów? odpowiedzcie, pls....

Jacek - 07-12-2004, 18:20
Temat postu: Re: reklamacja do UPC w dwóch sprawach
antoni555 napisał/a:
Chodzi mi mianowicie o trzecią z kolei zmianę nr IP (teraz mam 81) i brak jakiejkolwiek informacji, aby dostać się do e-boku UPC.

Ale adres IP możesz zmienić sobie sam, więc nie rozumiem po co jest potrzebny kontakt do osoby z UPC?

Jacek

antoni555 - 07-12-2004, 21:31

Dzięki za odpowiedz adminie Jacku, ale jest ona niestety, dla mnie, połowiczna. Dlaczego - bo nie wiem jak mogę sam sobie zmienić nr IP (jeśli możesz, wyślij mi obszernego maila w tej kwestii, bo nie chciałbym czegoś komuś namieszać i podpaść UPC), druga rzecz - dostęp do eboku UPC - to w tej chwili sprawa dla mnie kwalifikująca się tylko do złożenia reklamacji.
Wszczegóły nie będę Cię wciągał, bo za długo musiałbym pisać - noszę się z zamiarem złożenia ostrej, pisemnej reklamacji ze szczególnum zaakcentowaniem chamstwa i dyletanctwa osób, przedstawiających się jako "konsultanci".
Dlatego też, znasz namiary na taką osobę, podaj mi je, za co Ci będę niewymownie wdzięczny.

Jacek - 07-12-2004, 21:55

antoni555 napisał/a:
nie wiem jak mogę sam sobie zmienić nr IP (jeśli możesz, wyślij mi obszernego maila w tej kwestii, bo nie chciałbym czegoś komuś namieszać i podpaść UPC)

Ponieważ nie jest to chyba żadną tajemnicą, stąd napiszę i tutaj:
1. Jeśli masz podłączony modem przez USB, to podłączasz go pod kartę sieciową. Jeśli masz podłączony pod sieciówkę, to przełączasz na USB.
2. resetujesz (na wszelki wypadek) modem (wtyczką z gniazdka) i komputer.
3. rejestrujesz połączenie na stronie http://instalacja.upc.pl
4. ponownie wykonujesz pkt 2.

antoni555 napisał/a:
druga rzecz - dostęp do eboku UPC - to w tej chwili sprawa dla mnie kwalifikująca się tylko do złożenia reklamacji.

Nie bardzo wiem w czym jest problem - ja z tego systemu nie korzystam.
Jednak na wszelki wypadek zacytuję fragment jego dotyczący:
Cytat:
ebok to obecnie system testowy, który będzie stopniowo wzbogacany i udoskonalany.
Chcemy go Tworzyć z Tobą i dla Ciebie! Dlatego Twoje uwagi są dla nas bardzo cenne.
Z góry dziękujemy za komentarze i propozycje. Prześlij je na adres: info.upc@upc.com.pl

antoni555 napisał/a:
Dlatego też, znasz namiary na taką osobę, podaj mi je, za co Ci będę niewymownie wdzięczny.

Na nikogo więcej namiarów nie mam. Mam jednak nadzieję, że ten adres i informacje coś pomogą.

Jacek

antoni555 - 09-12-2004, 19:52

Szanowny adminie Jacku! Informuję Cię, że coś zaczyna "drgać" na moim styku z UPC, a mianowicie - na mój "sygnalny" mail, że mam dwie sprawy, które przekażę kompetentnej i odpowiedzialnej osobie z UPC, odezwała się niejaka pani Alina Rojek.
Wyłuszczyłem jej "łopatologicznie" o co mi chodzi i teraz czekam cierpliwie na jej odpowiedz.
Jeśli odpowiedzi nie będzie lub będzie ona olewcza, to wówczas "wyrąbię" ostrą reklamację i zaniosę ją na Szturmową - to niedaleko ode mnie - lub wyślę ją poleconym do Katowic.
Twoją radę odnośnie zmiany nr IP odkładam na razie ad acta, do czasu odpowiedzi od Rojkowej. Ale póki co, thx za wszystko do tej pory.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group