Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Olewanie klienta przez UPC

maybach - 14-10-2009, 17:17
Temat postu: Olewanie klienta przez UPC
1 października przyszli do mnie spece od UPC zainstalować nowy pakiet. Modem z Wi-Fi i dekoder z nagrywarką. Oczywiście jak zwykle czegoś nie potrafili zrobić i poinformowali że przyjadą w ciągu tygodnia. Do dzisiaj ich nie było. Po wczorajszym telefonie do upc, powiedziano że zadzwonią następnego dnia. Oczywiście nie zadzwonili. Co ja mam z tym dalej robić? tracę już powoli cierpliwość.
michai - 14-10-2009, 18:02
Temat postu: Re: Olewanie klienta przez UPC
maybach napisał/a:
1 października przyszli do mnie spece od UPC zainstalować nowy pakiet. Modem z Wi-Fi i dekoder z nagrywarką. Oczywiście jak zwykle czegoś nie potrafili zrobić i poinformowali że przyjadą w ciągu tygodnia. Do dzisiaj ich nie było. Po wczorajszym telefonie do upc, powiedziano że zadzwonią następnego dnia. Oczywiście nie zadzwonili. Co ja mam z tym dalej robić? tracę już powoli cierpliwość.


To w końcu coś w ogóle zamontowali ? czy nie ?
Jeżeli nie zamontowali, to spróbuj zamówić usługi ponownie... może trafisz na bardziej kompetentnego sprzedawcę. (któremu będzie zależało na szybkiej realizacji zlecenia)

Jeżeli coś zamontowali to zapomniałeś napisać o najważniejszym... co ci nie działa ?
Z tego co wiem, instalacjami zajmują się firmy zewnętrzne na zlecenie UPC.
I jak to w życiu bywa, mają pewnie płacone od ilości instalacji a nie jakości wykonania...

Pytanie za 100 pkt. czy podpisywałeś jakieś papiery ? jak tak, to zobacz, czy "przypadkiem" nie podpisałeś też zdania, że "usługa instalacji została wykonana i nie wnosisz zastrzeżeń" lub podobnie brzmiącego...

jak ci coś nie działa, to zgłaszaj reklamacje (zgłaszając poproś o nr. zgłoszenia) i czekaj na rozwój wydarzeń. im dłużej coś nie działa, tym więcej Ci oddają ;)

maybach - 14-10-2009, 18:14

nic nie zostawili. nic nie było podpisywane. po prostu powiedzieli, że nie mają jakiegoś kodu aktywacyjnego i nie mogą nic zrobić. zabrali cały sprzęt i mówią że w ciągu tygodnia przyjadą
CePeU - 14-10-2009, 21:34

maybach, podeślij id jeśli problem aktualny
seven of nine - 20-10-2009, 14:53

maybach napisał/a:
powiedziano że zadzwonią następnego dnia. Oczywiście nie zadzwonili. Co ja mam z tym dalej robić? tracę już powoli cierpliwość

Stary chwyt.Oni zawsze mowia,ze zadzwonia a wcale tego robia.U mnie bylo juz tak kilka razy.Sama musialam upominac sie o pare rzeczy. :cry:

maybach - 20-10-2009, 22:07

na szczęście już po sprawie. To normalne że w dekoderze z nagrywarką bez hd kanały wczytują się wolniej niż w tym bez nagrywarki?
Kurohige - 30-10-2009, 10:07

Małe pytanko. Ile UPC ma czasu na odpowiedź na wiadomość wysłaną z formularza na stronie? Minęło już dwa tygodnie od czasu kiedy poprosiłem o zwrot abonamentu a jeszcze nic nie otrzymałem. We wiadomości, którą dostałem od automatu jest napisane, że powinni odpowiedzieć w ciągu 14 dni ale termin ten może czasami ulec wydłużeniu. A może jest to jeszcze gdzieś odgórnie ustalone - prawo telekomunikacyjne?

[edit]'
Dzwoniłem do BOKu. Powiedziano mi, że na reklamację mają 30 dni.

Marek - 30-10-2009, 13:09

Kurohige, mają 30 dni ale jeśli się z tobą zgadzają wcale nie muszą odpowiadać - brak odpowiedzi w ciągu 30 dni oznacza, że reklamację uznali w całości.

(tak naprawdę to muszą odpowiedzieć nieco szybciej bo liczy się data dostarczenia listu a nie jego nadania)

hsurim - 16-12-2009, 13:32

Witam :)

Otrzymałem dzisiaj mailowo już "setną" odpowiedź na moje zgłoszenia ponownych - po kilkutygodniowej poprawnej pracy - samoistnych wylogowań się modemu.
Nie zawsze jest ktoś fizycznie przy komputerze, aby 'złapać' ten moment zaniku połączenia z Internetem, ale wpisy w logu modemu to wyłapują.
W tym miesiącu już dziewięć razy pojawiły się krytyczne logi z czego pięć razy afekt wylogowania się modemu został zaobserwowany - lampeczki migały nie tak, jak powinny.
Ale rzućcie okiem na logi z ostatniego wyłapanego, fizycznego wylogowania sie modemu i na to, co mi odpowiedzieli tym razem, po wysłaniu zrzutu ekranu z tymi logami modemu:

Oto log z ostatniego wyłapanego fizycznie wylogowania się modemu:
Cytat:
Tue Dec 15 11:08:49 2009 73000200 Critical (3) REG RSP not received
Tue Dec 15 11:08:46 2009 73040100 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID
Tue Dec 15 11:08:37 2009 68000403 Error (4) ToD request sent- No Response received
Tue Dec 15 11:08:26 2009 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Tue Dec 15 11:06:05 2009 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...

Cytat:
Szanowny Panie,
Niestety, przesłane informacje nie wskazują, by sieć internetowa działała nieprawidłowo. Również odczyty z modemu kablowego, zamontowanego w Pańskim mieszkaniu, nadal wskazują na jego stabilną i prawidłową pracę.

Jedyne rozwiązanie jakie mogę zaproponować to serwis sprawdzający. Będzie on polegał na tym, iż podłączymy do naszego modemu komputer serwisowy i na innym niż Pana sprzęcie sprawdzimy prawidłowość działania łącza (przykładowo wchodząc na stronę www.noc.gts.pl i pobierając plik o wielkości 100 MB).

Jeśli potwierdzą się nasze przypuszczenia, że problem z brakime dostępu do sieci leży po stronie Pańskiego sprzętu, serwis taki będzie wykonany odpłatnie i do kolejnego rachunku zostanie doliczona opłata 50,00 zł. O ile uzna Pan te warunki za możliwe do zaakceptowania, proszę o kontakt telefoniczny, celem umówienia najbardziej dogodnego dla Pana terminu takiej wizyty.

z poważaniem,
---------------------------------------
XXXXX XXXX
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych


Już mi ręce opadają ... jak z nimi rozmawiać ??
Ja im piszę o częstych wylogowywaniach się modemu a oni ... chcą mi transfer sprawdzać!!

Marek - 16-12-2009, 16:55

A co im zgłaszasz ?
Zgłoś zrywanie połączeń tcp i gubienie pakietów przez ich sieć (Dokładnie tak jak napisałem)
Podaj o których godzinach i w które dni miało to miejsce i tyle, logi modemu pokażesz dopiero jak o to poproszą.
Lepiej puść w tle pinga (do jakiegoś rutera jeszcze wewnątrz ich sieci) z przekierowaniem do pliku tak aby zapisywała się również godzina (np 2 pakiety co 10 sekund na przemian z date w pętli)
I wysyłając im zgłoszenie wyślesz im fragment pliku w którym widać to co wypluł ping podczas przerwy (czyli np zginęło 2/2 = 100% o godzinie ..... ) To wygląda bardzo poważnie i co najważniejsze jeśli nie naprawią tego po takim zgłoszeniu za następne razy należy się już zwrot konkretnej części abonamentu.

hsurim - 16-12-2009, 19:13

Zwrot części abonamentu już mam.
A zgłaszam obecnie - jak wspomniałem - wylogowania się modemu.
Pala sie tylko dwie diody z lewej a trzecia miga.
Ale oni - jak można wyczytać z ich maila - chcą mi sprawdzać transfer a potem jak będzie dobrze (a wiem, że będzie, bo transfer mam wzorowy) dowala mi za wizytę 50 zł.
Komu jest niezbędna wizyta u psychiatry: mnie, czy temu człowiekowi z UPC, który naskrobał te ... bzdury ?
Odpisałem im oczywiście w taki sposób:
Cytat:
Sz. Panie ...


Odnoszę wrażenie, że ... albo odpisuje Pan pod zły adres (zupełnie w innej sprawie), albo nie czyta Pan (ze zrozumieniem) nadsyłanych zgłoszeń.

W dniu wczorajszym ponownie nastąpiło kolejne ZAUWAŻONE wylogowanie się modemu - o czym poinformowałem mailowo, dotłączając informację, wraz z zrzutem ekranu z kolejnym wpisem w log modemu, świadczącym o nieprawidłowościach po WASZEJ stronie.

Skoro nieprawidłowości polegają na występujących przerwach w połączeniu z Internetem - a nie szybkości transferu danych - tak więc Pańska propozycja podłączenia innego (waszego) komputera wydaje się bezsensowną, pozbawioną zrozumienia istoty problemu.

Czy rozumie PAN, o czym myślę, kiedy piszę o wylogowywaniu się modemu ? - małe dziecko, powiedziałby, że nie migają wówczas lampeczki tak, jak zawsze to ma miejsce, gdy Internet działa.

A gdy Internet działa, nie mam najmniejszych zastrzeżeń do transferu i to już od badzo długiego okresu czasu - najczęściej jest to 24,49 / 1,46 mbps

Nie wiem dlaczego nie ma tej części korespondencji - w tej całości zgłoszeń - gdyż otrzymałem potwierdzenie wysłania mojego maila.

Zatem pozwolę sobie na przytoczenie w całości tego, co zostało wysłane do Was wczoraj, o godz. 18:42

"" Wbrew 'zapewnieniu' - o pomyślnej weryfikacji pracy mojego modemu, rzekomo świadczącej o właściwej jakości dostarczanej usługi internetowej - informuję o kolejnym zauważonym w tym miesiącu braku połączenia z Internetem z równoczesnym, samoistnym wylogowaniem się modemu.Jak zwykle występują przy tym niepokojące wpisy w log modemu, których to - nie wiedzieć czemu - Sz. Państwo (widocznie) nie potraficie dostrzec.Dołączam oczywiście kolejny zrzut ekranu.Skoro te nieprawidłowości stają się od wielu miesięcy nagminne, oczekuję w takim razie nienaliczania mi abonamentu za usługę internetową do czasu całkowitego usunięcia powtarzających się usterek.
Pozdrawiam. XXXXXXXX ""

Jeśli trzeba, to może będę jeszcze magrywał filmiki przedtstawiające wylogowany modem, wraz z momentem jego samoistnego zalogowania się (??)

Dołaczam ponownie wczorajszy zrzut ekranu z wpisem w log modemu z godziny jego wylogowania się (lampeczki nie migały tak, jak powinny - brak połaczenia z Internetem).

Pozdrawiam. XXXXXX

p.s.: przepraszam za uszczypliwość z mojej strony, ale doprawdy już nie wiem, jak mam z Wami rozmawiać ... :/

Susane - 16-12-2009, 20:46

hsurim, oni liczą na "zmęczenie materiału". Po prostu się nie daj, w końcu załatwią Twoją sprawę.
hsurim - 17-12-2009, 20:48

Otrzymałem dzisiaj kolejną tzw. ... odpowiedź.
Cytat:
Szanowny Panie,

W takiej sytuacji informuję, iż firma UPC ma możliwość wysłania do Pana serwisu sprawdzającego, warunkowo płatnego. Będzie on polegał na tym, że nasz pracownik podłączy firmowego laptopa i zweryfikuje poprawność działania uslugi. Jeśli technik potwierdzi występowanie usterki na latpopie serwisowym, to podejmie niezbędne czynności do jej usunięcia, a wizyta będzie bezpłatna. W przeciwnym wypadku zostanie Pan obciążony opłatą w wysokości 50 zł.

z poważaniem,
---------------------------------------
XXXXX XXXXX
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych

Słuchajcie, już nie wiem ... czy to czasem nie ja jestem pozbawiony w znacznym stopniu władz umysłowych (??)

Marek - 17-12-2009, 23:25

Odpisz im, że jeśli potrzebują pracownika do pilnowania modemu na miejscu to zgoda, ale ostrzegasz, że jeden pracownik może nie wystarczyć ponieważ z uwagi na charakter usterki, konieczne do jej zdiagnozowania monitorowanie modemu najprawdopodobniej będzie musiało potrwać dłużej niż 160godzin (to jest 1 etat)
Zastrzeż też, że nie prowadzisz hotelu więc spać będą musieli gdzie indziej oraz, że jedzenie muszą sobie zapewnić we własnym zakresie.

hsurim - 18-12-2009, 17:45

Od południa minęła już trzecia doba i ... modem się (jeszcze) nie wylogował. :o

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group