Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Możliwość rozwiązania umowy

AtoMan - 09-09-2009, 13:13

Znaczy, że zabrali ten kanał z analogu? Nawet nie zauważyłem, zawsze był. Zmylił mnie brak zaśmiecającego paska na dole...
grzesiek325 - 10-09-2009, 18:14

Mam szybkie pytanko.
Posiadam obecnie umowę promocyjną na tv analogową i net sprint.
Czy mam jakąś podstawę do wypowiedzenia umowy na tv bez okresu wypowiedzenia w związku z jakimiś wyłączeniami itp.
Ewentualnie do kiedy mam czas i jak to zrobić (telefon,pismo,email)?

Pozdrawiam

Marek - 10-09-2009, 20:16

Cytat:
Czy mam jakąś podstawę do wypowiedzenia umowy na tv bez okresu wypowiedzenia w związku z jakimiś wyłączeniami itp.

Tak, na przykład usunięcie radia z oferty
Cytat:
Ewentualnie do kiedy mam czas

Teoretycznie do najbliższego poniedziałku - ale jeśli nie zostałeś poinformowany na piśmie o zmianach i sam się później zorientowałeś że radio nie odbiera to masz więcej czasu.
Cytat:
i jak to zrobić (telefon,pismo,email)?
W tej chwili jest już trochę mało czasu na email (mogą udawać, że nie doszedł zwlekać z potwierdzeniem itp) bezpieczniej napisać pismo i zanieść osobiście albo wysłać poleconym z potwierdzeniem odbioru.
Susane - 11-09-2009, 00:29

Po wysłaniu pisma z wypowiedzeniem umowy, pracownik z UPC dzwoni i żąda potwierdzenia rezygnacji z pakietu TV. Lepiej mu powiedzieć, że nie akceptujemy zmian programowych oraz żadnych zmian w umowie. W żadnym razie nie potwierdzać, że rezygnuje się z pakietu TV, bo to jest podstawa do potraktowania według regulaminu (punkt o rezygnacji z usług). Nie zgadzamy się na usunięcie kanału (czyli zmianę umowy) albo sami rezygnujemy z pakietu TV (jeśli potwierdzimy to o co proszą). To są dwie różne sprawy. Ja wysłałam maila z oświadczeniem, że nie zgadzam się na wyłączenie Planete. Dzwoniono do mnie z UPC kilka razy z prośbą o potwierdzenie rezygnacji z pakietu TV. Przy ostatniej rozmowie powiedziałam, że nie potwierdzam tego co mi usiłują wmówić, po prostu nie zgadzam się na zmianę oferty programowej. I już nie dzwonią. Od siebie dołożę jeszcze wzór pisma do UPC, które powoduje skuteczne rozwiązanie umowy z winy UPC bez względu na to, czy mamy sam pakiet TV, czy mix usług. Pod warunkiem, że mamy tylko jedną umowę na świadczenie kilku usług. Należy je wysłać w ciągu 14 dni od chwili otrzymania informacji o wyłączeniu kanału, najlepiej listem poleconym z opcją potwierdzenia odbioru lub zanieść do BOK i zażądać poświadczenia wpłynięcia na kopii.
napisał/a:
Imię i Nazwisko / Data
Adres miejsca świadczenia usługi
ID Abonenta / PESEL

Oświadczenie o braku zgody na usunięcie kanału ...... przez UPC

W związku z dostarczoną w dniu ........... informacją o usunięciu kanału ........... oświadczam, że nie zgadzam się na zmianę umowy z dnia ........... zawartej pomiędzy ........... a Spółką UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27 >o świadczenie usług telekomunikacyjnych<. Zaprzestanie retransmisji kanału ........... traktuję jako zerwanie umowy przez UPC.

Czytelny podpis

Z prawnego punktu widzenia brak naszej zgody na ich ewentualne zmiany w umowie (przez np. usunięcie kanału TV) skutkuje rozwiązaniem umowy w całości z winy UPC. Nie ja wypowiadam umowę, ale oświadczam, że nie zgadzam się na jej zmianę. Konsultantów z UPC radzę nie słuchać, bo wprowadzają w błąd. Poradziłam się w tej kwestii znajomego radcy prawnego, może się komuś przydadzą te informacje. Pokrywają się w pełni z tym co pisze Marek.

[ Dodano: 11-09-2009, 10:06 ]
Pozostaje jeszcze kwestia okresu wypowiedzenia i terminu zwrotu modemu w przypadku rozwiązana umowy na kilka usług. Rozumiem, że kiedy wina leży po stronie UPC, umowa rozwiązuje się bez okresu wypowiedzenia, z dniem usunięcia kanału z oferty.

mic - 21-09-2009, 15:36

Panowie, troche przegapilem to usuniecie kanalu. W sumie juz sporo minelo, ale czy dalej istnieje mozliwosc zerwania umowy ? Domyslam sie ze juz za pozno, ale sprobowac zawsze mozna...
Marek - 21-09-2009, 16:37

mic, zostałeś poinformowany czy nie ?
Bo jeśli nie zostałeś poinformowany na piśmie, telewizji jakiś czas nie oglądałeś, dopiero dzisiaj włączyłeś tv i zobaczyłeś że nie ma to nadal możesz zrezygnować.

mic - 21-09-2009, 17:01

Marek napisał/a:
mic, zostałeś poinformowany czy nie ?
Bo jeśli nie zostałeś poinformowany na piśmie, telewizji jakiś czas nie oglądałeś, dopiero dzisiaj włączyłeś tv i zobaczyłeś że nie ma to nadal możesz zrezygnować.


Nie poinformowali mnie o niczym.

Czy jak mam caly pakiet (analog + net 15MB + telefon wieczory), moge zerwac wszystko i podpisac cos nowego na bardziej korzystnych warunkach (np promocja)?

ANIOŁ - 21-09-2009, 17:35

mic napisał/a:
Marek napisał/a:
mic, zostałeś poinformowany czy nie ?
Bo jeśli nie zostałeś poinformowany na piśmie, telewizji jakiś czas nie oglądałeś, dopiero dzisiaj włączyłeś tv i zobaczyłeś że nie ma to nadal możesz zrezygnować.


Nie poinformowali mnie o niczym.

Czy jak mam caly pakiet (analog + net 15MB + telefon wieczory), moge zerwac wszystko i podpisac cos nowego na bardziej korzystnych warunkach (np promocja)?

Chciałbyś:)) Możesz zerwać tylko TV

Kurohige - 21-09-2009, 17:45

ANIOŁ napisał/a:
Chciałbyś:)) Możesz zerwać tylko TV

Przecież nie ma oddzielnej umowy na internet...

mic - 21-09-2009, 17:50

ANIOŁ napisał/a:
mic napisał/a:
Marek napisał/a:
mic, zostałeś poinformowany czy nie ?
Bo jeśli nie zostałeś poinformowany na piśmie, telewizji jakiś czas nie oglądałeś, dopiero dzisiaj włączyłeś tv i zobaczyłeś że nie ma to nadal możesz zrezygnować.


Nie poinformowali mnie o niczym.

Czy jak mam caly pakiet (analog + net 15MB + telefon wieczory), moge zerwac wszystko i podpisac cos nowego na bardziej korzystnych warunkach (np promocja)?

Chciałbyś:)) Możesz zerwać tylko TV


Ale podpisujac umowe, bralem caly pakiet (w dodatku jakies znizki za 3 uslugi). Wiec jezeli bralem wszystko razem, to 'na chlopski rozum' zrywam tez wszystko razem.

Marek - 21-09-2009, 19:50

Masz jedną umowę to ta jedna umowa ulega rozwiązaniu (i to nie Ty zrywasz a oni), Ty tylko oświadczasz, że się nie zgadzasz na zmiany.
mic - 01-10-2009, 13:59

No i dupa, okazalo sie ze jednak mnie informowali, szkoda tylko ze malym druczkiem. Ot, standardowa zagrywka UPC.

Czy moze przejsc cos takiego, ze powiem im ze nie bylo mnie w domu, dopiero pare dni temu odebralem poczte (wakacje) i teraz sie zorientowalem ? Czy juz dac sobie spokoj ?

Ewentualnie czy mozna zamienic pakiet TV+15Mb+po18telefon na 25Mb+po18telefon ?

Lub czy sa szykowane jakies zmiany w analogu w najblizszej przyszlosci ?

Albo czy mozna zrobic cos takiego: umowa jest podpisana na osobe, ktora juz nie jest wlascicielem mieszkania, teraz wlascicielem jestem ja, czy daje to jakas mozliwosc rozwiazania umowy ?

Marek - 01-10-2009, 20:45

Cytat:
Czy moze przejsc cos takiego, ze powiem im ze nie bylo mnie w domu, dopiero pare dni temu odebralem poczte (wakacje) i teraz sie zorientowalem ? Czy juz dac sobie spokoj ?

Przyszło poleconym ? Mają potwierdzenie, że odebrałeś ?

Jeśli przyszło zwykłym listem to ani nie posiadają daty dotarcia listu (poczta nie ma żadnego określonego czasu na dostarczenie zwykłego listu - może sobie on iść miesiąc albo 2 i dla poczty nadal wszystko jest w porządku) Mógł nawet całkiem zaginąć (podobno tylko 85% zwykłych przesyłaek dociera do adresata)

kolec23 - 18-10-2009, 14:14
Temat postu: jak rozwiązać umowę na 24 miesiące z UPC???
witam wszystkich

mam poważną sprawę

niedawno mojej mamie kończyła się umowa z UPC . mama nie konsultując się ze mną podpisała umowę na 24 miesiące na internet i telewizje analogowa ((((
ja już dawno chciałem przejść na telewizje N gdyż oferują o wiele lepsza jakość
niż telewizja cyfrowa UPC na którą zamierzałem przejść((

teraz moje pytanie, czy dało by się rozwiązać w jaki kolwiek sposób umowę z UPC ???? chodzi mi konkretnie o zrezygnowanie z telewizji ,a pozostanie przy internecie.

proszę o jakaś szybka pomoc fachowców lub osób które miały podobny problem gdyż nie chce tkwić w tym gównie przez kolejne 2 lata((

pozdrawiam

Marek - 18-10-2009, 14:29

Zwyczajnie idziesz do nich i mówisz że od przyszłego miesiąca rezygnujesz.
Porównaj cenę którą płacisz i cenę w cenniku - będziesz musiał zwrócić różnicę, ale jeśli umowa zawarta niedawno to nie są to wielkie pieniądze (ile tej różnicy może być miesięcznie ? 20zł ?)

Albo poczekaj trochę, co kilka miesięcy z oferty ubywają jakieś kanały, brak waszej zgody na wyrzucenie kanałów z oferty oznacza automatyczne rozwiązanie umowy z ich winy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group