Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Licznik pobranych danych - Licznik UPC - dziwny komunikat po naprawie lącza Turbo

Peterek - 09-04-2009, 16:24
Temat postu: Licznik UPC - dziwny komunikat po naprawie lącza Turbo
"W tej chwili nie można zweryfikować adresu IP Twojego komputera. Spróbuj ponownie za parę minut (kod komunikatu: 8000022)."

Nie niepokoiło by mnie to, gdyby nie inne fakty:
- nie mam dostępu do tv online (przed awarią był)
- nie wszystkie portale akceptują mój IP, niektóre wyświetlają "Your IP is banned"
- błędnie podaje moją lokalizację np. na speedtest.pl jako okolice Włocławka (jestem w innym województwie)

Czy reklamować to jako usterkę?

PS. Dane ze speedtest.pl:
Serwer: http://www.speedtest.pl
Twój adres IP: 89.75.148.xxx

Download: 10229 kbps (1278.6 KB/s)
Upload: 804 kbps (100.5 KB/s)
Data: 9.4.2009, 16:14:15

Wcześniej był gorszy download.

Pozdrawiam

Marek - 09-04-2009, 17:58

Cytat:
"W tej chwili nie można zweryfikować adresu IP Twojego komputera. Spróbuj ponownie za parę minut (kod komunikatu: 8000022)."

To nic niezwykłego, licznik często się tak psuje od czasu gdy znieśli limity (a nawet i wcześniej się podobnie wykładał).

Cytat:
- błędnie podaje moją lokalizację np. na speedtest.pl jako okolice Włocławka (jestem w innym województwie)

Czy reklamować to jako usterkę?
Wątpię aby speedtest cokolwiek z tym zrobił, często pokazują dużo większe bzdury. Zresztą i tak pewnie nie masz z nimi żadnej umowy, strona działa to korzystasz, oglądasz reklamy i oni zarabiają, strona nie działa to nie korzystasz.

Cytat:
- nie wszystkie portale akceptują mój IP, niektóre wyświetlają "Your IP is banned"

Najwidocznej poprzedni użytkownik tego ip narozrabiał, musisz im zgłosić że to dynamiczne ip aby odblokowali bo ten kogo chcieli się pozbyć i tak ma już inne.
Cytat:
- nie mam dostępu do tv online (przed awarią był)

A możesz konkretniej, są setki różnych telewizji internetowych.

Peterek - 09-04-2009, 18:14

Pisząc o reklamacji nie miałem na myśli speedtesta, ale UPC.
Chodzi mi o telewizję on-line UPC.

Dokładniej - od lutego UPC usuwało zgłoszoną przeze mnie usterkę - za niski download przez całą dobę. Ostatecznie zawiadomienie o sukcesie naprawy otrzymalem w pierwszych dniach kwietnia e-mailem. Od tego dnia - wcześniej miałem przez wiele miesięcy ten sam IP i byłem identyfikowany jako Warszawa (mieszkam na Mazowszu) - mam problemy z nowym IP.
Komunikat "banned IP" pojawia mi się nawet na witrynach które odwiedzam po raz pierwszy w życiu, gdy chcę skorzystać z ich jakichkolwiek bardziej zaawanswanych opcji.

Dlatego pytam się: czy zawracać tym głowy technikom UPC, którzy męczyli się ze mną cierpliwie dwa miesiące, czy pogodzić się z niedogodnościami?
Transfer wzrósł mi realnie, wcześniej rzadko kiedy mialem 1.0-1.1Mb z ftp.atman.pl. Teraz jest "sztywno" 1.2Mb.

Pozdrawiam

Marek - 09-04-2009, 20:11

Cytat:
Pisząc o reklamacji nie miałem na myśli speedtesta, ale UPC.

No to wyjaśniam - to nie ma nic wspólnego z UPC
Cytat:
Chodzi mi o telewizję on-line UPC.

Ale to już ma, w pierwszej kolejności powinieneś zadzwonić, zgłosić że nie działa i zapytać kiedy naprawią. (reklamacji tak od razu się nie pisze).

Cytat:
Komunikat "banned IP" pojawia mi się nawet na witrynach które odwiedzam po raz pierwszy w życiu,
To nie ma znaczenia liczy się co robił twój poprzednik.

Sam mam automat który blokuje ip osób które próbują zgadywać hasła na serwerze (najczęściej to komputery zombie jakiś botnetów a nie ludzie robiący to świadomie)

Tyle że ja to ustawiłem sobie tak aby po 2 tygodniach spokoju automatycznie odblokowywało takie adresy (a jak widać nie każdy administrator o czymś takim pomyślał)

Peterek - 10-04-2009, 12:01

Już wszystko działa, dziękuję Ci za pomoc.
A przy okazji - gdyby wszyscy dostawcy internetu w Polsce mieli taki support jak UPC, żylibyśmy w internetowym Raju.
Zarchiwizowałem swą internetową korespondencję - tym ludziom było autentycznie przykro że pomoc mi musiała trwać tak długo, jest tam obszerne najeżone niezrozumiałą dla mnie terminologią wyjaśnienie - prosto, któraś z kart u nich byla nadmiernie obciążona.

Pozdrawiam

Astral699 - 17-04-2009, 16:36

Peterek napisał/a:
Już wszystko działa, dziękuję Ci za pomoc.
A przy okazji - gdyby wszyscy dostawcy internetu w Polsce mieli taki support jak UPC, żylibyśmy w internetowym Raju.
Zarchiwizowałem swą internetową korespondencję - tym ludziom było autentycznie przykro że pomoc mi musiała trwać tak długo, jest tam obszerne najeżone niezrozumiałą dla mnie terminologią wyjaśnienie - prosto, któraś z kart u nich byla nadmiernie obciążona.

Pozdrawiam

LOL...chyba źle widze hahaha

Peterek - 20-04-2009, 17:06

Dlaczego?

W tepsie (SDI) na moje uwagi że trzeci dzień już nie mogę odebrać maili technik burknął przez telefon:
"- ISDNa se pan kup."
Na moją uwagę że zachowuje się niekulturalnie momentalnie odrzekł:
"- A w mordę chcesz?"
Nie jest to moja fantazja, tak wyglądał "suport" Telekomunikacji Polskiej.

Po ucieczce z TP przez kilka lat byłem u dostawcy prywatnego (osiedlowa sieć kablowa) gdzie szybki telefon wystarczył - admin wraz z rodziną pomagali "od ręki" bo tylko z tego mieli pieniądze.

Od niedawna jestem klientem UPC. Niestety, miałem na początku problem - moje "Turbo" nijak nie mogło przekroczyć granicy 8-8.5Mbps downloadu. Najpierw usiłowałem zadzwonić na partyline UPC, pomny przejść z tepsą uodporniłem się zawczasu. Niestety, połączenia się nie doczekałem. Oddzwoniła miła pani z Biura UPC i poradziła kontakt e-mail.
O dziwo bardzo konkretną odpowiedź dostałem po kilkunastu godzinach. Niestety, korespondencja trwała ponad miesiąc bowiem problem nie ustępował pomimo "kolejnych prób usunięcia stwierdzonej usterki" a e-mail urósł (kazano mi nie usuwać wcześniejszej treści) do potężnej wielkości.
Nikt w UPC mi kupna ISDN nie radził, ani po buzi bić nie chciał :)
Obecnie ponad trzy tygodnie już cieszę się Turbo o parametrach idealnie zgodnych z umową przez całą dobę.

Czegóż więcej oczekiwać w Polsce?

Astral699 - 20-04-2009, 17:57

Ano dlatego gdyż ja uwazam ze support UPC jest o kant dupy potłuc. Nie spotkałem sie jeszcze nigdy w zyciu z tak nieprofesjoanlnym "zalatwianiem" spraw. To jest po prostu jedna wielka pomyłka cały helpdesk UPC. Wstyd wogule nazywac to cos pomoca techcniczną.
Kto to slyszał zeby pozostawiac klienta z niesprawnym łączem przez 8 miesiecy ?

Ty Peterek jak pisałes zajęło ci 2 misiace nim sie uporali z twoim problemem.
Ciekaw jestem kto z klientów upc wypowiadajacych sie na tym forum moze pochwalić sie wiekszym niz ja stażem z nieusuniętą usterką :P

Peterek - 20-04-2009, 18:11

Może źle się do sprawy zabierasz?..
U mnie "na wsi" mawiają że trzeba operować konkretami, a ja płacę konkretne, nie wirtualne pieniądze, mam konkretną nie wirtualną Umowę, gdzie ktoś konkretnie zdefiniował parametry obiektu wymiany (handlu) pomiędzy UPC a mną.
Nie trzeba się bać uwagi "rozważam rezygnację" - ona powinna stale "wisieć w powietrzu", bo to mobilizuje techników do prób naprawy.
Ostatecznie w wyniku działania jako tako wolnego rynku zawsze mamy coś do wyboru, nawet w małych miasteczkach.
A że wybieramy oferty najatrakcyjniejsze i cenowo i parametrami - powinniśmy dbać, aby te oferty byly rzetelnie wykonywane. Za wszelką cenę.

Już nas nie straszą pobiciem :)

KeFaS - 20-04-2009, 18:41

Astral699, w TPSA jest jednak z tym gorzej, uwierz mi. Co do helpdesku UPC to też uważam, że to porażka, ale jest przynajmniej lepszy od tego w TPSA. :lol:
Rumianek - 08-07-2009, 16:57

KeFaS napisał/a:
Astral699, w TPSA jest jednak z tym gorzej, uwierz mi. Co do helpdesku UPC to też uważam, że to porażka, ale jest przynajmniej lepszy od tego w TPSA. :lol:

Nie jest lepszy od TPSA , są takie same. :P

Conroe91 - 10-07-2009, 21:08

A mi w ogóle ten licznik nie działa...
http://licznik.upc.pl/
Kumplowi z UPC również...
Co jest?

KeFaS - 10-07-2009, 23:13

To jest, że już nie ma limitów od dawien dawna, więc o liczniku z UPC można zapomnieć. :)
Marek - 10-07-2009, 23:26

Conroe91, już raz się o to pytałeś - odpowiedziałem w tedy, że został zlikwidowany

o tutaj

girl_tank - 25-09-2009, 20:26
Temat postu: Licznik UPC - dziwny komunikat po naprawie
KeFaS napisał/a:
Astral699, w TPSA jest jednak z tym gorzej, uwierz mi. Co do helpdesku UPC to też uważam, że to porażka, ale jest przynajmniej lepszy od tego w TPSA. :lol:


Hmm... chyba dla kolegi to nie jest jakieś duże pocieszenie, że w TPSA jest jeszcze gorzej...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group