|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
o UPC - Awarie wszystkich usług UPC
boobuck - 27-10-2008, 15:09 Temat postu: Awarie wszystkich usług UPC Witam,
jestem "szczesliwym" abonentem UPC z Krakowa i posiadam wszystkie trzy produkty UPC (TV, net, telefon).
Od jakiegoś tygodnia zauważyłem, że w okolicach późnowieczornych i wczesnoporannych wszystkie usługi nie działają. Nie wiem czy tak jest przez całą noc ale ewidentnie wszystko "wisi"
Wczoraj wieczorem zadzwoniłem na infolinie i po 15 minutach oczekiwań usłyszałem, że właśnie analizują awarię i że otrzymują zgłoszenia z terenu Krakowa i oczywiście nie wiemy ile te potrwa. Na moja informacje, że taka sytuacja ma miejsce co najmniej od tygodnia dowiedziałem się, że pan ma tylko podglad do biężących danych a nie historytcznych. Co jest oczywiście standardową odpowiedzia na call center.
Pytania:
czy u Was tez występują takie problemy?
czy wiadomo co jest ich przyczyną (konserwacja, itd.)?
czy jest w regulaminie opisany procentowy poziom dostępności usług UPC w miesiącu, poniżej którego muszą obniżaj rachunki?
Z góry dzieki za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Pit
Marek - 27-10-2008, 17:21
Cytat: | czy u Was tez występują takie problemy? | czasami, to co opisałeś ma zazwyczaj miejsce lokalnie (1 dzielnica, czasem kilka osiedli)
Cytat: | czy wiadomo co jest ich przyczyną (konserwacja, itd.)? | oficjalnie awaria - wszelkich pracach mają obowiązek informować z wyprzedzeniem, a tak naprawdę to nikt nie wie bo robią z takich rzeczy tajemnicę
Cytat: | czy jest w regulaminie opisany procentowy poziom dostępności usług UPC w miesiącu, poniżej którego muszą obniżaj rachunki? | Takie rzeczy reguluje prawo telekomunikacyjne.
Zwrot abonamentu (za dni kiedy nie działalo) należy się, gdy po zsumowaniu czas wszystkich awarii w danym miesiącu przekroczy 12 godzin, gdy czas ten przekroczy 36 godzin dodatkowo należy się jeszcze odszkodowanie.
Aby oddali pieniądze trzeba po zakończonym okresie rozliczeniowym, złożyć reklamację w której należy podać kiedy nie działało, kiedy było to zgłoszone, i jakiej kwoty się domagamy (na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni).
mario_kol - 28-10-2008, 11:54 Temat postu: U mnie to samo Ja również jestem z Krakowa i u mnie tak samo w nocy następuje zanik sygnału. Nie jest to zanik całkowity, ale internet przestaje działać na 10-15 minut poczym działa normalnie, żeby po chwili znowu zwisnąć. Przedwczoraj po północy z kolei niemiałem wogóle sygnału (TV, tel, net). W momencie kiedy piszę tego posta, net działa normalnie, ale brakuje ok 15 programów w TV (jest sam śnieg).
Wie ktoś dokładnie o co chodzi? I czemu takie informacje (o pracach modernizacyjnych - oczywiście jeśli to przez nie tak się dzieje) nie widnieją na stronce z komunikatami?
brovar - 28-10-2008, 19:59
U mnie to samo około 24 wyłączyli telefon - tv cyfrową - internet, co działało to tv analogowa.
To już któryś dzień z rzędu, kiedy wyłączają w nocy wszystkie usługi do godziny 4-ej.
Mizi - 28-10-2008, 22:33
Zauwazylem to , ale zrekompensowalo mi to wlaczenie przez UPC c+ i hbo teraz juz tylko hbo , pewnie jak ktos to przeczyta to zaraz i hbo zniknie
clarkkent - 28-10-2008, 22:34
brovar napisał/a: | To już któryś dzień z rzędu, kiedy wyłączają w nocy wszystkie usługi do godziny 4-ej. |
Może jest jakaś modernizacja, zobacz Twój rejon na stronie UPC.
brovar - 29-10-2008, 00:10
clarkkent napisał/a: | brovar napisał/a: | To już któryś dzień z rzędu, kiedy wyłączają w nocy wszystkie usługi do godziny 4-ej. |
Może jest jakaś modernizacja, zobacz Twój rejon na stronie UPC. |
Nic nie bylo napisane, dodam tyle, że teraz od czasu się tvn hd zacina na 2s. i po kilka minut znowu.
Chyba reklamację pisać będę bo te wyłączenia trwają po zsumowaniu około 15h a to podlega reklamacji.
kale - 29-10-2008, 00:11
znowu szumi w tv i to pod koniec filmu grrrrr
Pinhead - 30-10-2008, 21:44
Dzisiaj TV jest z mocnymi zakłuceniami tak że można słuchać ale oglądać niebardzo. Pare dni temu połowa nagranego programu w godzinach nocnych to był pusty ekran.
|
|