Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Telefonia komórkowa w UPC

ogromny - 09-04-2021, 23:54

grzegorz, Dokładnie jest 2388Mb. Mam tyle na dwóch numerach
daro33 - 10-05-2021, 12:09

Czy coś wiadomo na temat VoLTE i VoWiFi w UPC. W Vectrze to niedawno wprowadzono, a też ma usługi mobilne z Play
Józef - 15-05-2021, 08:35
Temat postu: zapytanie
Witam serdecznie wszystkich starszych ode mnie użytkowników, tj. wszystkich.
Uprzejmie proszę o odpowiedź na temat telefonii komórkowej UPC.
Jak się zorientowałem: UPC korzysta z usług wszystkich operatorów sieciowych , z wyjątkiem Plusa. Co to znaczy? Jaka jest jakość połączeń i jaki zasięg? Jako wieloletni użytkownik UPC za 94,95 zł miesięcznie dodają mi za 0 zł kartę sim, później mogę przenieść numer ( Plusa) na tę kartę ( za rachunki do Plusa mogę zapłacić raty za całkiem przyzwoity smartfon - mojego LG7 mam już 9 lat).
Proszę napisać więcej informacji o jakości telefonii UPC. Prawdę mówiąc, jako rencista starego portfela muszę ciąć koszty .
Dziękuję.
Józef

Zygfryt - 15-05-2021, 08:55

Byłem w podobnej sytuacji, co Ty. Także przeszedłem z Plusa do UPC. Z samym przejściem nie było problemu.
Jeśli chodzi o jakość usług, to nie mam zastrzeżeń poza tym, że roaming krajowy działa u mnie, jak chce, a bez niego mam trochę gorszy zasięg. Nie wiem, czego to wina.

Azar - 15-05-2021, 09:29

Józef, Od czerwca nie będzie już roamingu krajowego Orange w Playu także w UPC zostanie zasięg wyłącznie Play oraz T-mobile który zostanie wyłączony pod koniec 2021 r.
hsurim - 15-05-2021, 13:18
Temat postu: Re: zapytanie
Józef napisał/a:
(...)
dodają mi za 0 zł kartę sim, później mogę przenieść numer ( Plusa) na tę kartę ( za rachunki do Plusa mogę zapłacić raty za całkiem przyzwoity smartfon - mojego LG7 mam już 9 lat).
(...)

To "0 zł" to na okres całej umowy ?
Ciekawi mnie, ilu znasz operatorów (?)
A czy znasz takich jak np. Lyca Mobile, czy Premium Mobile - pytam, bo u takich (i podobnych) tnie się koszty ?

Józef - 15-05-2021, 18:40

Tak. 0 na okres promocji = 2 lata z możliwością wykorzystania nowej promocji albo jej przedłużenia. Sama umowa jest bezterminowa. Mogę jednak zmienić warunki, np. w zakresie szybkości Internetu czy pakietów TV. Pakiety wzwyż są chętnie zmieniane - trzeba dopłacić , w dół - są problemy w czasie obowiązywania promocji. Po 2 latach - jeżeli chcesz zmian w dół i zagrozisz odejściem do konkurencji- zazwyczaj idą na rękę.
Jestem za stary, by zawsze szukać paru złotych. Poza tym mam swoje przyzwyczajenia, co gorsza - żona ma więcej. :D :)
Dziękuję za odpowiedzi.

Józef - 15-05-2021, 18:53
Temat postu: zapytanie
Teraz szukam jakiegoś w miarę dobrego smartfonu. Najlepiej o przekątnej do 5,5" ( nigdy nie będę grał ani oglądał filmów), z dobrym procesorem, szkłem, pamięciami (bez przesady), z 5G . Inne standardowe bajery, ale bez wodotrysków. Cena 1000-1500 zł.+-200. Na raty.
grzegorz - 09-07-2021, 18:07

Od pewnego czasu mam problem z dostępu do inetrnetu w usłudze telefonii komórkowej. Aby móc korzystać z intenrtu musze co jakiś czas resetować "dane mobilne" (wyłączyć i włączyć) lub tez odczekać odpowiedni czas ok 1min.
Czy spotkaliście się z czymś takim?

ogromny - 09-07-2021, 23:42

grzegorz, u mnie na dwóch numerach chodzi jak najbardziej ok
brtk - 10-07-2021, 01:25

grzegorz napisał/a:
Od pewnego czasu mam problem z dostępu do inetrnetu w usłudze telefonii komórkowej. Aby móc korzystać z intenrtu musze co jakiś czas resetować "dane mobilne" (wyłączyć i włączyć) lub tez odczekać odpowiedni czas ok 1min.
Czy spotkaliście się z czymś takim?


Ja mam to samo co jakiś czas w MobileVikings, które też korzysta z infrastruktury Playa. Pojawia mi się wykrzyknik koło zasięgu i nie działa internet. Odczekanie jakiegoś czasu lub włączenie trybu samolotowego i wyłączenie przywraca internet.
Według pracowników jest tak przy przełączaniu na inny BTS, w co nie wierzę.

-Zuzia - 10-07-2021, 10:06

Może to dlatego, że Play nie ma Internetu w roamingu, jeśli zdarzy się zalogować do obcej sieci, bywa, że uporczywie się jej trzyma i nie przelogowuje automatycznie na niektórych urządzeniach.
grzegorz - 10-07-2021, 15:30

Tylko ze ja korzystam z zasięgu play, mam full zasięg LTE, wcześniej korzystałem z numeru play który przeniosłem do UPC i nie mialem zadnego problemu. Obecnie jest to strasznie upierdliwe, gdyż niemal za każdym razem musze włączać i wyłączać dane mobilne.
PS. Nie ma znaczenia lokalizacja, sprawdzane w kilku miejscach W-wa jak i np. KRK.

hsurim - 10-07-2021, 21:04

A próbowałeś na innym urządzeniu ?
Warto też włożyć (pożyczyć) inną kartę i zobaczyć, jak działa.

brtk - 11-07-2021, 20:41

Ja sprawdzałem na 3 urządzeniach i jest to samo.. ;) Coś jest nie tak w usługach na infrastrurze Playa, bo są też tematy w internecie, co ludzie mają podobne problemy, a w samym Playu tego nie było. Może są jakieś inne priorytety przy zapożyczonej infrastrukturze.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group