Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Inni dostawcy Internetu - T-Mobile i oferta światłowodowa!

brtk - 23-11-2021, 10:07

Nic.
RobZon - 23-11-2021, 11:10

gabrychu napisał/a:
a użytkownicy "domowi" co z nimi?
A indywidualni mają przechodzic do Netii :) , z drugiej strony niech tak robią dalej, sami kopią sobie "grób". Dziś nie ma próżni, jest wybór. Ogólnie ciekawe info. thx
Domin922 - 23-11-2021, 23:27

Jeszcze 2 tygodnie z tymi komunistami i adieu :D
RobZon - 24-11-2021, 00:49

Domin922 napisał/a:
Jeszcze 2 tygodnie z tymi komunistami i adieu
Mi jeszcze 7 dni zostalo w Vectrze.
RobZon - 24-11-2021, 23:45

taka ciekawostka ping 53ms miedzy Orange Gdańsk a TMobile Gdansk :) ...
Domin922 - 25-11-2021, 12:41

Bo leci przez Niemcy. Pamiętam jak miałem Orange VDSL 20Mb/s 5 lat temu przez pół roku, do swojego miasta (wtedy stał jeszcze serwer na speedteście) miałem 90 ms, bo leciało przez Francję i dodatkowo 25 ms przeplotu przez DSL :D
graczcsgo - 25-11-2021, 20:58

U mnie dzisiaj tak się bawią. W grach strzelam w przeciwnika i nic się nie dzieje. Szczerze mówiąc to widziałem tylko coś takiego gdy grałem na internecie z telefonu z 20% packet loss i 80 pingu. Swoją drogą to ciekawy ping do Białegostoku i Frankfurtu. Tylko w Polsce w 2021 roku operatorzy potrafią coś takiego serwować klientom.

9% packet lossów do serwera w PUBG. Problem nie istnieje, w umowie nic o pakietach nie ma.

RobZon - 25-11-2021, 22:53

graczcsgo napisał/a:
9% packet lossów do serwera w PUBG.
możesz podac pełen adres bo nie widać .... sprawdze jak u mnie w orange. Jak zmienili serwery w PUBG to od 18-22ms mam, w zaleznosci od mapy.
graczcsgo - 25-11-2021, 23:13

RobZon napisał/a:
graczcsgo napisał/a:
9% packet lossów do serwera w PUBG.
możesz podac pełen adres bo nie widać .... sprawdze jak u mnie w orange. Jak zmienili serwery w PUBG to od 18-22ms mam, w zaleznosci od mapy.


ec2-35-156-16-218.eu-central-1.compute.amazonaws.com

RobZon - 25-11-2021, 23:19

U mnie tak.
Domin922 - 25-11-2021, 23:38

Co do Hunt: Showdown to ostatnio również zauważyłem dziwne rzeczy. Kiedy nie trafiam to nie trafiam, ale wiele razy widzę że gość dostaje centralnie na klatę, jednak wiele pocisków nie dochodzi. Niemal non stop ikonka na pomarańczowo lub czerwono symbolizująca utratę pakietów, mimo niskiego pingu o dziwo (30-50).

Wcześniej aż tak źle nie było, teraz to tragedia. Nie zliczę ile razy gość dostał słodkiego headshota, ale pocisk zniknął z mapy, tak jakbym go nie wystrzelił. Gorzej jak w Orange...

Zobaczcie jaki cyrk, gość elegancko wyłapał 2 headshoty, ale jest duchem... pociski znikają z mapy. Na szczęście później T-mobile łaskawie dostarczył moje pakiety danych z informacją o strzale do serwera gry i udało mi się typa ukatrupić, niestety mój kumpel zdążył paść...

https://drive.google.com/file/d/1oK9JSgQXB8zxSnhFLL7q0vw9-T7lSIF7/view?usp=sharing

Ten internet powinni w Biedronce reklamować. ''Miesiąc internetu gratis po zakupie pluszków rybnych'' albo coś w tym stylu, bo sprzedawać to gówno nie nadające się do niczego za 70zł miesięcznie to wstyd i hańba.

graczcsgo - 26-11-2021, 00:29

Tak wygląda każdy mój dzień z T-Mobile. Strzelanie do duchów to jak najbardziej poprawne określenie.
RobZon - 26-11-2021, 01:03

Domin922 napisał/a:
Zobaczcie jaki cyrk, gość elegancko wyłapał 2 headshoty, ale jest duchem... pociski znikają z mapy.
Sorry Kolego ale chyba pudłowałles. Dałem tempo filmu 0,25 i widać ze minimalnie ale obok, krawędz budynku... sam popatrz 2 strzaly trafiles na końcu filmiku.
Na 5 strzałów trafiles 1. Klatke przed strzałem robiłem fotke.

Domin922 - 26-11-2021, 09:42

Pierwszy strzał trafiłem w bok głowy, co w tej grze zalicza headshota. Taki jest hitbox. Wiem, bo czasem oglądam streamy ludzi co w to grają i trafiając tak, zabijają. Tak samo z zombiakami, strzelam w krawędź łba i padają. Taki jest CryEngine. Drugi strzał, po oględzinach, faktycznie spudłowałem, ale pierwszy to był headshot. Reszty nie liczę bo pudło, ale fakt taki, że gość po pierwszym strzale powinien paść. To jednak przykład na szybko z wczoraj, nie zawsze używam szybkiej powtórki. Są mecze gdzie ewidentnie gość dostaje na klatę z 10 metrów, a pocisk nie trafia i nawet nie ma animacji na murze za nim, że wgl trafiłem w ścianę.

Postaram się coś lepszego pokazać jak będę grał i ewidentnie pocisk przez gościa przeleci.

RobZon - 26-11-2021, 10:59

Domin922 napisał/a:
ewidentnie pocisk przez gościa przeleci.
ja wczoraj w PUBGu tak miałem, pojedynczy strzal z AKM przelecial przez typa... dla mnie podejrzanym była opcja Tryb Niskiego Opoznienia miałem WŁĄCZ. Niższe opoznienie ale kosztem chyba wlasnie takich sytuacji.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group