Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC

ogromny - 27-07-2020, 12:19

No cóż w konkurencyjnym forum w jednym wątku większy ruch niż w całej rodzinnej społeczności, jakoś trzeba było wyjść z twarzą.
hsurim - 27-07-2020, 12:36

O wyjściu 'z twarzą' będzie można powiedzieć, jeśli tutaj pojawią się ogólne przeprosiny 'potraktowanych' Forumowiczów (z zaznaczeniem za co), wraz z imiennymi (chociażby na skrzynkę mailową).
Do chwili powyższej, można mówić jedynie o ... zaszczanym stylu.

ogromny - 27-07-2020, 12:41

hsurim, chyba nie liczysz na jakieś przeprosiny, były podziękowania i pewnie zlot tytanów na pożegnanie i na tym koniec
hsurim - 27-07-2020, 14:15

A to już zależy, czy mają jeszcze jakąkolwiek 'twarz', czy też już tylko "cuś", zamiast niej ...
Mają możliwość wyjścia 'z jakąś tam twarzą' - mają.
A co z nią zrobią, ich sprawa. ;)

jerzu - 29-07-2020, 13:27

Najgorsze jest to, że baza wiedzy poszła się kochać razem z zamknięciem społeczności UPC. Szukam właśnie rozwiązania pewnego problemu i linki z googla prowadzą w krzaki. Brawo UPC, bardzo dobre posunięcie.
hsurim - 29-07-2020, 16:54

Ta baza wiedzy w miażdżącej większości pochodzi(-ła) od naszych Forumowiczów, którym to w "nagrodę" cichaczem pousuwali konta.

Załóż wątek i ktoś Ci pomoże.

hsurim - 10-08-2020, 08:34

08 sierpnia minął maksymalny, 30-dniowy okres oczekiwania na odpowiedź na moją wiadomość zarejestrowaną pod numerem KOR/200708/1850.
Właśnie skończyłem rozmowę z przemiłą konsultantką, która poinformowała mnie, iż sprawa jest nadal weryfikowana i wyśle informację do działu obsługi, aby otrzymał odpowiedź jak najszybciej.
Cytat:
Sz. Panie Dyrektorze.

W dniu 13 maja 2020 r. wysłałem na pański służbowy adres mailowy - xxxxxx@upc.pl - skargę na St. Kier. d.s. Obsługi Klienta p. Kamila Lebieckiego, zamieszczając wraz z jej treścią, skan oryginału.
Zaś w dniu 21 maja 2020 r. za pośrednictwem PP, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru - odbiór nastąpił w dniu 25 maja - jej oryginalną wersję papierową.

Do dnia dzisiejszego nie miałem możliwości poznania pańskiego stanowiska w tej kwestii.
Kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi ?


ogromny - 10-08-2020, 18:12

hsurim, sama zadzwoniła, czy ty się kontaktowaleś? Po tamtym bajzlu nie wiele zostało. Nawet oficjalnie nie mają gdzie Ciebie przeprosić.
hsurim - 10-08-2020, 19:13

Ups ... ja zadzwoniłem ;)
Nie o mnie chodzi, gdyż ja sam się usunąłem z tamtego ... szamba.

taggan - 17-08-2020, 16:04

I co, przyszła jakaś odpowiedź?
ogromny - 17-08-2020, 16:26

Jakby miała przyjść jakaś odpowiedź to już by przyszła
hsurim - 17-08-2020, 21:43

Jestem skłonny jeszcze nieco poczekać - co nie oznacza, że tylko biernie przyglądam się 'zapewnieniom' BOK.
hsurim - 26-08-2020, 11:10

Otrzymałem dzisiaj coś, markującego odpowiedź ... (tylko na co ??)
Cytat:
26-08-2020
Dzień dobry,

przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Zapewniam, że dokładnie weryfikujemy wszystkie zgłoszenia naszych Abonentów. Przykro mi, że wyjaśnienia odnośnie funkcjonowania Społeczności UPC, przekazane Panu w odpowiedzi z dnia 20/02/2020 i 15/04/2020, nie zostały przez Pana przyjęte. Zgłaszane przez Pana zastrzeżenia zostały kilkukrotnie przeanalizowane i podtrzymujemy nasze stanowisko z dnia 20/02/2020 i 15/04/2020. Udzieliliśmy wszystkich informacji w tym temacie i uznajemy go za zakończony. Kolejne kontakty w tej sprawie pozostaną więc bez odpowiedzi.
Wiadomość tę wysłałem również pocztą tradycyjną.

Łączę wyrazy szacunku
Michał Sojka
Kierownik 2 Linii Wsparcia Obsługi Klientów


Pan Kierownik 2 Linii Wsparcia Obsługi Klientów powołuje się na odpowiedzi korespondencji z 20 lutego, oraz 15 kwietnia 2020, ale nie odnosi się na skargę z ... 13 maja 2020 - na ustosunkowanie się do której, oczekuję odpowiedzi.

Tym samym, albo nieudolnie rżną głupa, albo (mówiąc czystą polszczyzną) dają mi do zrozumienia, aby "Szanowny klient" pocałował nas teraz w doope.

Zastanawiam się, czy jeszcze pisać do nich, aby ktoś ustosunkował się do SKARGI z 13 maja, czy już tylko dokończyć i wysłać skargę do Liberty Global.

Doprawdy jestem ciekaw, jak ustosunkuje się do tego wszystkiego Mike Fries (??)

ogromny - 26-08-2020, 11:36

Wyraźnie pokazali Tobie gdzie Twoje miejsce, na odpowiedź bym nie liczył, kontakt z centrala? Idę o zakład że oni dobrze wiedzą jakie u nas panują zwyczaje i na bank jest przyzwolenie
hsurim - 26-08-2020, 14:19

Wiesz, ciągle mi 'brzęczy w uszach' treść niektórych zapisów Kodeksu (ponoć) obowiązującego w UPC.
A skoro podpisał się pod nim M. Fries, tom i ciekaw jego stanowiska. ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group