Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC

Mroczne miejsce - 14-06-2020, 21:26

Zgadzam się.
Do takiego sposobu rozwiązywania problemu, mógłby wystarczyć czat techniczny.
Jako kanał komunikacji między klientem a operatorem w tego typu podobnych sprawach nie jest potrzebna społeczność.
Z nostalgią wspominam dzielenie się spostrzeżeniami i wspólne rozmowy między użytkownikami. Pod warunkiem , że udziału w nich nie brały jak zwykle za gownoburze odpowiedzialne wciąż te same osoby ( obecnie napiętnowane), które zostały uhonorowane w dodatku z odpowiednim błogoławieństwiem.

CiekawyJasio - 24-06-2020, 18:01

Witam,

Bez ściemy przyznam, że zarejestrowałem się (póki co) tylko i wyłącznie aby poczytać.
Z patologią na tzw. społeczności osobistego kontaktu nie miałem, bo widząc jak tam traktuje się ludzi szkoda mi było czasu.... wybrałem infolinie (tzw. Party Line), co też było strzałem poza tarczę, bo tam byli mistrzami w grożeniu odpłatną wizyta technika.

Odnoszę wiec niejakie wrażenie, że "przyzwolenie" na zbywanie klientów jest odgórne i wliczone w politykę firmy.

hsurim - 24-06-2020, 18:17

CiekawyJasio napisał/a:
(...)
Odnoszę wiec niejakie wrażenie, że "przyzwolenie" na zbywanie klientów jest odgórne i wliczone w politykę firmy.

Pozwolę sobie wykorzystać tak sformułowaną myśl (zapytanie) w skardze do M. Friesa na Dyr. d.s. Obsługi Klienta w UPC - o ile nie otrzymam od niego odpowiedzi, do 26-go czerwca ;)

CiekawyJasio - 24-06-2020, 18:28

Nie widzę przeciwwskazań, bo główna sprawa "odpłatnej wizyty" o której piszę jest sprzed paru lat (problemy z odbiorem jeszcze analogu), a później (raz) próbowałem zgłosić problemy z zamierającym dekoderem (obraz jest, brak reakcji na pilota i brak dźwięku).
Niestety takie objawy są okazyjne i mijają w przeciągu minuty, więc trzeba mieć farta aby technik na ten moment trafił.
Także wygląda jakby polityka firmy niezbyt się zmieniła od tamtego okresu.

Baaaa, nawet nie wiem czy tutaj (forum przeglądam do paru lat) nie było to nawet poruszane, że dziwnie w przypadku zgłaszania awarii zawsze na początku pada tekst o "płatnej wizycie technika". Tak mi coś chodzi po głowie, może "stara wiara" będzie coś więcej kojarzyć.

ogromny - 26-06-2020, 10:46

hsurim, czyżby poczta ma poślizg
hsurim - 26-06-2020, 12:46

Jak do dzisiaj - 25-go maja odebrali list polecony z poczty - nie otrzymam odpowiedzi, to zaczynam pisanie, aby w przyszłym tygodniu wysłać skargę do Liberty, mailowo. ;)
hsurim - 27-06-2020, 07:47

Czas minął ...

Zabieram się do pisania skargi, kierowanej tym razem już tylko do Liberty Global.
Mam pytania do osób (może jeszcze) odwiedzających tamto miejsce:
- czy coś uległo poprawie, czy też nadal jest to 'zaszczane' (niby)forum ?
- czy nastąpiły może jakieś zmiany kadrowe jego obsługi ?

zylx - 27-06-2020, 14:39

hsurim, Żaby to miało jakikolwiek sens musiał byś taką skargę stworzyć w konwencji listu otwartego i rozreklamować w internatach by było o tym głośno
brtk - 27-06-2020, 21:12

Wykopa od razu napisz, jak kierownicy czują się bezkarni i nie odpisują w czasie.
biorek - 07-07-2020, 14:13

hsurim, jak wygląda sprawa?
Chudy - 08-07-2020, 00:25

Chyba odniosło to skutek bo nie ma tam na Społeczności nowych postów i żadnych nowych postów nie można dodać ani nawet stworzyć nowych tematów. A szkoda bo założyłem tam konto i chciałem coś tam napisać
hsurim - 08-07-2020, 07:55

U mnie niestety/stety sprawa stoi w miejscu.
Przygotowania do urlopowego wyjazdu, wraz z innymi nadprogramowymi sprawami, zajęły mi na tyle czas, że nie zasiadłem jeszcze do pisania - jedynie w myślach kiełbasiły mi się przeróżne aspekty skargi.

Obecnie (od piątku) urlopuję się, ale myślałem któregoś wieczorku zasiąść do napisania ;)

Z tego co relacjonuje @Chudy - nie wiem kto to jest a ze stylu pisania, raczej nie wygląda na świeżaka w temacie (??) - wynikało by, że może i coś pozytywnie drgnęło w sprawie.
A jeśli tak, to chętnie odsunę (oby na zawsze) zasiądnięcie do tego pisania, bo poziom obrzydzenia tą tematyką, zaczyna coraz skuteczniej zniechęcać mnie do tego.

Zatem chętnie odczekam jeszcze jakiś czas ;)

Daniel84 - 08-07-2020, 08:41

Rozumiem Twoje i nie tylko Twoje obrzydzenie związane z działalnością niektórych osób na pseudo forum UPC jednak moim zdaniem jak odpuścisz to pewnie po czasie wszystko powróci do ,, normalności ,, . Skoro nie otrzymałeś oficjalnej odpowiedzi to znaczy że ... moim zdaniem warto ostatni raz przejść przez te bagno i w największym skrócie opisać przyczyny które spowodowały Twoje oraz wielu innych użytkowników tamtego niby Forum .
hsurim - 08-07-2020, 10:01

Czy 'odpuściłem' (?) - tego nie powiedziałem i żadnym razie NIE sugeruję.
Jeśli to, o czym wspomniał @Chudy byłoby jakimś tam pierwszym skutkiem skargi, skłonny jestem odczekać jeszcze trochę.
Moim nadrzędnym celem jest załatwienie sprawy - ale i odpowiedź byłaby mile widziana.

ogromny - 08-07-2020, 10:52

hsurim napisał/a:
Jeśli to, o czym wspomniał @Chudy byłoby jakimś tam pierwszym skutkiem skargi, skłonny jestem odczekać jeszcze trochę.

Podejrzewam, że to raczej "przejściowa usterka, która nie jest globalna tzn indywidualne przypadki". Już tak było nie raz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group