Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC

hsurim - 25-05-2019, 06:04

Najwyraźniej ich mottem też jest:
Cytat:
"Naprawdę lepiej żebyśmy nie rozmawiali przy kamerach, bo chodzi o to, żeby to wykorzystać przeciwko nam. Zapewniam panią, (...) Pani chce, żeby się zmieniło i ja chcę, żeby się zmieniło, i z całą pewnością się zmieni. Tylko jest taka prośba o to, żeby nas popierać, a nie przeszkadzać."

;)

KOCUREK1970 - 25-05-2019, 19:26

Nieznajomy napisał/a:
Chociażby z tym wifi, rozumiem, że może dużo zgłoszeń z tym nie ma, ale to nie oznacza, że problemu nie ma. Problem z wifi na connectbox nie został naprawiony od czasu jego wprowadzenia ( i ta sama przypadłość dotyczy gigaconnectbox) - przykładowo zanikanie sieci 2.4 / 5 Ghz, przykładowo u mnie dzisiaj już chyba ze 4 raz zanikła sieć 2.4 Ghz.

Ty w ogóle wiesz jak funkcjonuje corpo i jakie co ma tam priorytety?
Po poście Twoim wnioskuję, że nie bardzo.
Ale żalcie się dalej po forach zamiast dzwonić na partyline i operatorowi to zgłaszać.
hsurim napisał/a:
teraz tylko patrzeć, jak na naszym forum, zaczną się pojawiać ponownie, ale pod innymi nikami - o ile już nie zaczęli, bo od 17 maja jest kilka dziwnych (??)

Mówisz o Szeptaczu vel @Slash?
Taki obrażony, takie gówno i fanboje na społeczności, ale jak mu tylko bana zdjęli to już w tym szambie ponownie siedział.
A to co Szeptacz zamieścił w stopce to normalnie hit:
"Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym.Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny."
To coś w rodzaju: "skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą"?

ogromny - 25-05-2019, 19:33

KOCUREK1970 napisał/a:
[quote=
Ty w ogóle wiesz jak funkcjonuje corpo i jakie co ma tam priorytety?
Po poście Twoim wnioskuję, że nie bardzo.
Ale żalcie się dalej po forach zamiast dzwonić na partyline i operatorowi to zgłaszać.


Kolega siebie czyta? Jak by nie patrzył dużo userów problem zgłasza i efektu brak, właśnie tak działa corpo zostawić klienta samemu sobie i później zdziwko, że ludzie wylewają na nich wiadro pomyj, tak działają nie zadowoleni klienci. Tak było i będzie i banowanie ich na spoleczności nic nie da

KOCUREK1970 - 25-05-2019, 19:44

ogromny napisał/a:
Kolega siebie czyta? Jak by nie patrzył dużo userów problem zgłasza i efektu brak, właśnie tak działa corpo zostawić klienta samemu sobie i później zdziwko, że ludzie wylewają na nich wiadro pomyj, tak działają nie zadowoleni klienci. Tak było i będzie i banowanie ich na spoleczności nic nie da

A tak zapytam, jakim kanałem kontaktu firmy z klientem jest społeczność?
Możesz tam jedynie sygnalizować ewentualny problem i nic więcej. Reszta tam działań UPC to tylko ich dobra wola.
Ale skąd Ty wiesz jaki jest tego efekt. Wyczytałeś to gdzieś, wiesz jaki % i ile było zgłoszeń do UPC i co UPC z tym robi/nie robi? Nie, nie wiesz. A banują nie opisanie problemu a twierdzenie, że to wina sprzętu UPC i mają do tego prawo czy to się Tobie podoba czy nie bo mają jak widać do tego podstawy. Ilu ludzi odpisało Matiemu na to o co prosił: J E D N A osoba J E D N A, reszta dostała softa i sobie poszła w pi... - to do kogo masz pretensje, że jak twierdzisz firma nic nie robi?
Jak firma ma to najlepiej sprawdzić jak nie w warunkach realnych a nie w labie, ale jak każdy patrzy tylko na swoje 4 litery i ma resztę w nosie to masz co jest.
Ilu nowych marudzących softa dostało i co z tym dobrego dla reszty zrobili - nic kompletnie, dostali i się wypieli znikając z forum do czasu kolejnych problemów. I teraz mi powiedz, jak to ma samo UPC zachęcić do testowania czegokolwiek, do robienia poprawek i słuchania co LUDZIE mają IM do powiedzenia?
Mnie wcale nie zdziwi utwardzenie wręcz postawy UPC - żadnych testów czegokolwiek (z moich powodów podanych wyżej), wprowadzamy co uważamy, nie podoba się droga wolna.
Ale oczywiście znowu będzie jęczenie i znowu marudzenia jakie to UPC jest do niczego.
A to, że sprawę zawalili sami zainteresowani, ale kto tam będzie o tym pamiętał.

ogromny - 26-05-2019, 00:39

KOCUREK1970, normalne podejście jest takie że firma soft testuje na chętnych a dopiero po testach wrzuca reszcie i takich rzeczy nie robi się przed świętami zostawiając klientów z ręką w nocniku. Czy Modowie mają rację? Sam sobie odpowiedz klienci zobaczyli jak ta cała społeczność funkcjonuje i jakie tam bagno, i już ich nie ma.

Zresztą jaki byłby problem cofnąć aktualizację softu od razu nie zadowolonym użytkownika i wyjść z twarzą?

KOCUREK1970 - 26-05-2019, 02:12

Szeptacz napisał/a:
I ja się zdobędę na szczerość.Tak mocno ekscytujesz się we własnych " mądrościach" a nie zauważyłeś, że w podpisie sparodiowałem twoją sygnaturę i twoją "krecią" aktywność na forum.
EOT.

I pomyśleć kto tu pod innym nickiem rył pod społecznością.
A reszta mojej sygnatury jest jak najbardziej ok - nie mam zamiaru brać odpowiedzialności za kogoś, kto nie potrafi czegoś zrobić ale się za to zabiera.
Serdecznie pozdrawiam.

ogromny napisał/a:
normalne podejście jest takie że firma soft testuje na chętnych a dopiero po testach wrzuca reszcie

No i tak zrobili, ludzie dostali softa na chybił trafił, zgłosili tylko problem, dostali kolejny soft i sobie poszli bo co się innymi będą przejmować, skoro forum i resztę mają gdzieś (popatrz sobie na ich aktywność).
ogromny napisał/a:
takich rzeczy nie robi się przed świętami zostawiając klientów z ręką w nocniku.

Wielu rzeczy się nie robi a jednak mają miejsce.
A takie sprawy zgłasza się na infolinii a nie jęczy na forum!
GMateusz napisał tak:
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/problem-z-polaczeniem-5-ghz/m-p/29727#M5507
"Pisałem już tutaj i napiszę raz jeszcze. Proszę NA SWOIM INDYWIDUALNYM PRZYPADKU nie wyciągać wniosków co do ogółu abonentów UPC Polska. Wszystkie zgłaszane tutaj dotychczas na forum problemy z transferem na sieci 5 GHz bez względu na wersję softu należy traktować jako jednostkowe problemy z działaniem sieci Wi-Fi u danego użytkownika. Nie zdiagnozowaliśmy, aby którakolwiek z wersji softu obecnie dostępnych dla Connect Boxa miały problemy z transferem na Wi-Fi przy połączeniu z siecią 5GHz.
Prosiłem w tym temacie osoby (wystarczy cofnąć się parę stron), które sugerują, że tak jest aby przesłały do mnie dane do weryfikacji. Wiecie ile takich zgłoszeń otrzymałem? Jedno. Infolinia milczy, Czat milczy, Facebook i inne kanały kontaktu także. Gdzie zatem te wszystkie zgłoszenia, o których wspominacie? (...)."
ogromny napisał/a:
Czy Modowie mają rację? Sam sobie odpowiedz klienci zobaczyli jak ta cała społeczność funkcjonuje i jakie tam bagno, i już ich nie ma.

Nie - dostali co chcieli i sobie poszli dalej bo ich społeczność w ogóle nie interesuje.
Przypomnij sobie co było z PLC - zgłosiło się z +/-25 osób a aktywny udział w testowaniu PLC ilu wzięło udział, ilu się podzieliło opinią, testem, danymi itd. Było tego z ile 10 osób? To pytam gdzie reszta.
Reszta od PLC jest tam, gdzie ci co dostali soft poprawiony - pierwsi zgarnęli zestawy i się pośmiali jacy w UPC są frajerzy, że po jednym poście ich zakwalifikowali do testów. Z softem podobnie, dostali co było im potrzebne i się wypięli na resztę.
ogromny napisał/a:
Zresztą jaki byłby problem cofnąć aktualizację softu od razu nie zadowolonym użytkownika i wyjść z twarzą?

Nie zawsze roolback jest możliwy!
W moim Synology DS713+/DX513 np po wgraniu nowszej wersji DSM nie da się bez grzebania po SSH wgrać wersji poprzedniej. Asus również wielokrotnie z softem ostrzega, że jak wgrasz nowy soft to już nie możesz wrócić do wersji niższej bo uwalisz router itd

ogromny - 26-05-2019, 03:07

KOCUREK1970, compal ponoć jest najlepszy, i downgroad softu jak najbardziej przyjmuje i nie raz przyjął. Spora część tych userow zgłosiła na infolinię i ich olali stąd jęczenie na forach.
Przeplyw informacji w UPC leży, a GMateusz napisał tak jak napisał że by firmy nie "oczerniać" Ja już na społecznośći napisałem jakoś na początku tego tematu o 5 GHz jedyny sposób na wi fi to swój router, no ale jak kto woli.

KOCUREK1970 - 26-05-2019, 21:30

Wcześniejsze posty poleciały...
ogromny napisał/a:
downgroad softu jak najbardziej przyjmuje i nie raz przyjął.

Gdyby to było takie proste już by się stało.
Nie zawsze da się "zejść niżej".
ogromny napisał/a:
Spora część tych userow zgłosiła na infolinię i ich olali stąd jęczenie na forach.

Można na społeczności odszukać jak wyglądały te zgłoszenia.
Jak sam Mod napisał: zero info na chacie, zero na FB, zero zgłoszeń na infolinii.
Skoro nie wierzysz w słowa Moda to dlaczego wierzysz w słowa innych skoro ani jednego ani drugiego nie zweryfikujesz?
Skoroś taki nieufny jednym to i nie ufaj drugim - zamiast być obiektywnym stajesz się subiektywny bo już coś założyłeś.
ogromny napisał/a:
Przeplyw informacji w UPC leży, a GMateusz napisał tak jak napisał że by firmy nie "oczerniać"

By kichnąć w UPC Polska, ta musi się najpierw spytać o zgodę za Oceanem.
ogromny napisał/a:
Ja już na społecznośći napisałem jakoś na początku tego tematu o 5 GHz jedyny sposób na wi fi to swój router, no ale jak kto woli.

Ale po co mnie to tłumaczysz jak ja takie rozwiązanie stosuję od samego początku jak w UPC jestem i też o tym często wspominam
Ktoś chce się męczyć, jego sprawa.
A, że ludzie tematów całych nie czytają tylko walą swój post i oczekują, że im się pół świata na pomoc zleci to potem zamiast pomocnego tematu to sam ściek bo się 30 pyta o to samo.
Masz przykład mojego tematu z PUMA na społeczności. Na początku coś konstruktywnego jako zgłoszenie TEGO i tylko TEGO problemu się tam działo a potem się pojawili inni co ze swoim problemem tam się władowali by im pomóc go rozwiązać personalnie a nie globalnie - a ten temat nie do tego celu powstał i się zaczęło.

Rafal - 27-05-2019, 21:19

Przypominam tylko aby pisać na temat.
projupisi - 28-05-2019, 11:34

Zwroccie uwage z jakim zaangazowaniem Kocurek broni watpliwych moralnie metod modow, z ktorymi jest wyraznie spoufalony i nie odnosi sie merytorycznie do faktow, ze kasuja i banuja po uwazaniu, blokuja niewygodne tematy (Puma6, 4K, 1Gb/s i nie tylko) aprobuja istnienie paczki wzajemnej adoracji, ktora ma fory i notorycznie, praktycznie bezkarnie pacyfikuje klientow, ktorzy maja jakies uwagi do uslug.
Wypowiada sie za administracje "spolecznosci" mimo, ze ci ludzie umieja pisac i maja tu konta. Pytam sie, jaka jest prawdziwa rola Kocurka, ze tak dominuje za wszelka cene strajac sie usprawiedliwic niecne poczynania kolegow modow i w ogole polityke jupisi?

Jaka tam panuje wolnosc slowa dobrze obrazuje taki temat, pospiesznie usuniety: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:rBojQj2XJmgJ:https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/podlaczenie-niestandardowe/td-p/27838+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

Nie jest kompletny, a dalej bylo o tym jak autor wyjasnia, ze wykonano instalacje niezgodnie z ustaleniami, lopata i bez koparki, ktora byla w kosztorysie, upomina sie o swoje pieniadze itd. Dwaj "aktywisci" naskoczyli na niego, ze narobil smrodu monterom, ktorzy z dobrego serca zalatwili temat lopata i moga stracic robote za wyjscie przed szereg. Oczywiscie klient robiony w bambuko, zwodzony miesiacami, ktory grubo przeplacil zwisal im kompletnie. To ma byc forum proklienckie? Nie wydaje mi sie.

zylx - 28-05-2019, 13:08

Oj, nieładnie, że takie tematy lecą!
przewaks - 28-05-2019, 18:33

Cytat:
Nie zawsze roolback jest możliwy!
W moim Synology DS713+/DX513 np po wgraniu nowszej wersji DSM nie da się bez grzebania po SSH wgrać wersji poprzedniej. Asus również wielokrotnie z softem ostrzega, że jak wgrasz nowy soft to już nie możesz wrócić do wersji niższej bo uwalisz router itd

Rollback prawie ZAWSZE jest możliwy, tylko producenci sprzętu celowo go uniemożliwiają. Ma to na. Elu tylko i wyłącznie celowe postarzanie produktów, bo na każdym nowszym sofcie sprzęt wolniej działa. Takie praktyki to nie tylko domena Apple, ale Synology i wielu innych firm. Kiedyś mój stary poczciwy NAS DS411 śmigał jak złoto, teraz ledwo zipie. Co ciekawe, kiedy wgram starszy soft, od razu przyspiesza.

Owszem, bywają sytuacje, że rollback rzeczywiście jest niemożliwy z powodu aktualizacji np. jakiś układów flash, która to aktualizacja sprawi, że poprzednie oprogramowanie nie będzie mogło się z nimi komunikować. Ale i to jest zazwyczaj celowe działanie.

Tak woęc do CB da się wgrać starszy soft, tylko UPC ma klientów tam, gdzie światło nie dochodzi. Nowy soft miał być dostępny dla wszystkich po majówce, tymczasem mamy koniec maja, a nowego softu brak. Fakt - nie powiedzieli, po której majówce :D

brtk - 28-05-2019, 19:24

Mateusz napisał kiedy ma być soft u prawie wszystkich.

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/problem-z-polaczeniem-5-ghz/m-p/29879#M5539

Szeptacz - 28-05-2019, 19:36

Wracając do tego co napisał @antyjupisi.
Nie wiadomo dlaczego temat został usunięty i tu można podciągnąć różne teorie łącznie z tym ..że na " prośbę" autora tematu.
Z resztą np. temat dot.nieaktualnych ulotek ( oferta programowa sprzed kilku lat) też szybko wyparował, plus ostrzezenie za łamanie Zasad.
Ok, zrobiła się beka z tematu co trochę tłumaczy decyzję moda.

projupisi - 28-05-2019, 21:00

Kiedy kasuja wasze wyglupy albo przepychanki z trollami trudno ich winic. Nowi userzy maja zonk, bo oczekuja czegos innego niz spalowania przez towarzystwo wzajemnej adoracji, ktore zawsze gotowe, zeby przysrac i przekierowac wine na klienta.
Temat nagle zniknal po koncowym podsumowaniu, mogli tylko ukryc do wyjasnienia (udobruchania), chodzi o cos innego, mianowicie zamiatanie brudow pod dywan, indolencji, tumiwisizmu, ogolnie totalnego olewania klienta placacego ciezkie pieniadze. Autor byl spokojny tylko zdumial sie, ze mu nie wspolczuja, ze wiele miesiecy byl zwodzony, a na koniec solidnie przeplacil, martwia sie jedynie, ze pracownicy jupisi moga stracic robote. Podalem jeden przyklad, bo nie siedze tam non stop, a jedynie sporadycznie zagladam i skoro natrafilem na cos takiego pewnie podobnych sytuacji jest wiecej. Czyscic moga dyskretnie tak jak z tematem o Horizonie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group