|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Inni dostawcy Internetu - Ursynów - Vectra nowy modem technicolor 2,4 i 5
marioking - 07-02-2019, 16:37 Temat postu: Ursynów - Vectra nowy modem technicolor 2,4 i 5 UPC mnie wkurzyło podwyżka na 42 za 120 i widzę w vectrze 300 za 45.... A przyznam się w ostatnim roku pare razy internet nawalał i to po kilka dni. A na dodatek jeszcze na infolinii foch przy zgłoszeniach z czym to ja mam problem... Więc jak z tą vectrą teraz jest? Wciaż dużo problemów? I jak z tym nowym modemem? radzi sobie? Ktoś korzysta?
Zuzia - 07-02-2019, 18:31
Z Vectrą jest dobrze, kiedy wszystko działa, wtedy miesiącami, czy nawet latami korzystasz z netu. Ale jak cokolwiek popsuje się (modem, sygnał, internet) niestety następuje przykre odkrycie - support nie istnieje. To znaczy teoretycznie coś takiego posiadają, ale mnie nie udało się tam nigdy dodzwonić, a próbowałam wiele razy. Skończyło się na słuchaniu muzyczki, a nawet wielokrotnie, bezczelnie przełączano mnie "w kosmos" zamiast do adekwatnego działu. Co ciekawe z działem sprzedażowym można się praktycznie zawsze połączyć. Dlatego nie polecam dłuższych umów z Vectrą, dobre są promocje studenckie albo umowa bezterminowa.
marioking - 08-02-2019, 12:20
Tylko z upc też zaczyna być nie wesoło, coraz cześciej są problemy, i nie działa to tak dobrze jak kiedyś, a swoje liczą i coraz więcej. Niestety poza vectra nie ma zbytnio alternatyw, orange też drogi i to w sumie wsztstkie opcje, aż dziw uwierzyć ze coraz ciężej o jakąś konkurencyjną oferte...
Zuzia - 28-02-2019, 17:34
Narzekałam na support Vectry, ale czat UPC ma podobnie - bez względu na porę dnia ciężko wbić się, wszyscy zajęci. Poza działem sprzedaży, tam połączenie praktycznie natychmiastowe
zylx - 28-02-2019, 19:00
Zuzia, Dzisiaj dzwoniłem na support bo nie wiedzieć czemu włączyło mi się ipv6. Z konsultantem DWT połączyło mnie od razu, nawet dwóch sekund nie czekałem.
Zuzia - 28-02-2019, 19:35
@zylx
Dobrze wiedzieć, że kanał telefoniczny działa jak należy. Jeszcze nie dzwoniłam, bo nic, aż tak pilnego nie było więc klikałam w czat co jakiś czas. Może wstrzeliłam się w zły okres, jest jeszcze parę drobnostek więc będzie okazja sprawdzić dokładniej.
TomekPL - 01-03-2019, 09:45
Zuzia napisał/a: | Narzekałam na support Vectry, ale czat UPC ma podobnie - bez względu na porę dnia ciężko wbić się, wszyscy zajęci. Poza działem sprzedaży, tam połączenie praktycznie natychmiastowe |
Też to zauważyłem. Przy połączeniu z działem sprzedaży łączy po kilku sekundach, potem jak poprosi się o przełączenie do DUKu czekałem już ponad 10 min.
Na infolinie technicznej zależy od szczęścią, czasami łączą po 30 sek, a są godziny gdzie też te kilkanaście minut trzeba odczekać. Jednak na samą jakoś supportu technicznego nie narzekam.
|
|