Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Connect Box - awaria

public - 14-12-2018, 09:22
Temat postu: Connect Box - awaria
Witam użytkowników,
Czy ktoś z użytkowników forum miał problem z ciągłymi restartami connect box-a (próba aktualizacji->restart), przypomina to pętlę. Hard reset nie pomaga. To już drugi modem w moim domu z tym samym problemem (okres 3 miesięcy). Czy te urządzenia są aż tak bardzo awaryjne? Wcześniej miałem technicolora, działał bez problemu. Czyli prawdopodobnie dziś otrzymam nowy modem, zastanawiam się, jak długo będzie działał prawidłowo.

ogromny - 14-12-2018, 09:32

Prawdopodobnie tak samo jak poprzednie
MrPepka - 14-12-2018, 09:36

public, Być może masz problem z sygnałem DS/US? Sprawdź w panelu Compala jaki masz sygnał
public - 14-12-2018, 09:41

MrPepka napisał/a:
public, Być może masz problem z sygnałem DS/US? Sprawdź w panelu Compala jaki masz sygnał

Oczywiście, sprawdzę gdy będę w domu, choć podejrzewam, że to zły kierunek. Poprzednim razem serwisant sprawdził poziom sygnału, wszystko było ok. (Nowa instalacja, 2017) Zmiana modemu -> rozwiązanie problemu. Problemem nie jest awaria (zdarza się najlepszym), ale trzeci modem w ciągu trzech miesięcy to przesada.

Rafal - 14-12-2018, 20:21

https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=9310&start=1605

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group