|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet UPC - Connect Box - awaria
public - 14-12-2018, 09:22 Temat postu: Connect Box - awaria Witam użytkowników,
Czy ktoś z użytkowników forum miał problem z ciągłymi restartami connect box-a (próba aktualizacji->restart), przypomina to pętlę. Hard reset nie pomaga. To już drugi modem w moim domu z tym samym problemem (okres 3 miesięcy). Czy te urządzenia są aż tak bardzo awaryjne? Wcześniej miałem technicolora, działał bez problemu. Czyli prawdopodobnie dziś otrzymam nowy modem, zastanawiam się, jak długo będzie działał prawidłowo.
ogromny - 14-12-2018, 09:32
Prawdopodobnie tak samo jak poprzednie
MrPepka - 14-12-2018, 09:36
public, Być może masz problem z sygnałem DS/US? Sprawdź w panelu Compala jaki masz sygnał
public - 14-12-2018, 09:41
MrPepka napisał/a: | public, Być może masz problem z sygnałem DS/US? Sprawdź w panelu Compala jaki masz sygnał |
Oczywiście, sprawdzę gdy będę w domu, choć podejrzewam, że to zły kierunek. Poprzednim razem serwisant sprawdził poziom sygnału, wszystko było ok. (Nowa instalacja, 2017) Zmiana modemu -> rozwiązanie problemu. Problemem nie jest awaria (zdarza się najlepszym), ale trzeci modem w ciągu trzech miesięcy to przesada.
Rafal - 14-12-2018, 20:21
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=9310&start=1605
|
|