Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - czy walczyć o cisco? ...i tak zrobią z Wami co chcą!

mucha - 21-10-2018, 16:00
Temat postu: czy walczyć o cisco? ...i tak zrobią z Wami co chcą!
Postanowiłam założyć osobny temat gdyż nie chciałam pisać w kilkunastu innych chcąc trafić do oso na moim miejscu...

kiedyś czytając tutejsze fora postanowiłam walczyć o swoje i zgodzić się na internet w UPC pod warunkiem (o matko! ile to trwało-zgoda marketingu na modem cisco)udało się -monter blisko 4 lata temu stwierdził "albo nowy w pudełku 3212 albo odswieżany 3208) wziełam ten drugi jako nowszy, padł kiedyś zasilacz-zainwestowałam na allegro na nowy. pierwszy aneks -pierwsze schody-ALE małe powiedziałam,że chce zostać przy obecnym i tyle (bez zmiany speed) UDAŁO się! ostatni aneks internet speed ten sam ale MOŻE też wezmę tv? długa rozmowa z konsultantem mowiac,że chce ten sam modem cisco i ewentualnie tuner... EFEKT po 24 h od rozmowy brak internetu-modem choinka(infolinia,że u nich wszystko ok tylko widocznie modem), nic się nie synchronizuje. nie było mnie jakiś czas w domu, po 2 tyg wizyta technika który stwierdził usterkę modemu i obowiązkowa wymiana na compal(nawet nie podpisując aneksu) po moim stwierdzeniu,że zdalnie uceglają CISCO bo do dnia rozmowy z konsultantem wszystko było ok- nic nie powiedział tylko się uśmiechnął i powiedział "wie Pani-nam też wszystkigo nie mowią" -niby podejmował wiele prob reanimacji i naprawy po stronie skrzynki oraz na ich centrum sewrisowym ale modem nie wstawał zabrali mi cisco dali compala-miało to miejsce 2 tyg temu. przypadek? wątpię

Azar - 21-10-2018, 16:39

chyba nie myślałaś że w nieskończoność będziesz mieć starego cisco ? firma zrobi wszystko żeby klienci mieli w domach ten sam sprzęt dla nich jest to bardzo duże ułatwienie ;)
zylx - 21-10-2018, 16:42

Robi dużo, ale wątpię by celowo uceglili Cisco. Mogą kłamać że nie działa, mogą kłamać że został usunięty z bazy, ale wątpię by celowo psuli.

Znajdź działającego Cisco który ciągle jest w bazie danych o podmień sobie na instalacja.upc.pl.

Karol - 21-10-2018, 17:10

Mi konsultant powiedział, że nie może aktywować żadnej nowej promocji bez zmiany modemu - podobno w systemie było zablokowane. Powiedział też, że aby zachować Cisco to muszę pozostać przy obecnej ofercie i nie wzywać technika. Być może teraz UPC robi jeszcze większe naciski na bardziej opornych. W każdym razie doszli już do tego etapu, że wolę stracić jakąś niewielką część klientów niż pozwolić korzystać z czegoś innego niż Compal.
mucha - 21-10-2018, 17:26

zylx napisał/a:
Robi dużo, ale wątpię by celowo uceglili Cisco. Mogą kłamać że nie działa, mogą kłamać że został usunięty z bazy, ale wątpię by celowo psuli.

Znajdź działającego Cisco który ciągle jest w bazie danych o podmień sobie na instalacja.upc.pl.

chyba jesteś nie na czasie-już to zablokowali-niestety nie mogę wklejać linków-może ktoś inny pomoże

zylx - 21-10-2018, 17:31

mucha, "Zablokowali" możliwość dodania do bazy danych adresów usuniętych modemów Cisco. Ciągle jednak, jeśli adres posiadanego przez nas modemu jest w bazie danych, można go zamienić na stronie instalacja.upc.pl.
brtk - 21-10-2018, 17:39

Tak, tylko, że jak ktoś ma na sell modem cisco, to zapewne został mu on po wymianie na Compala, a taki modem od razu wywalają z bazy po podmianie.
zylx - 21-10-2018, 17:41

brtk, No właśnie tak nie jest :)
Breitner - 21-10-2018, 17:57

We wrześniu br. wziąłem promocję 'Twój Happy Home XI (2018-3)' z internetem 300 MB/S. zostawiając Cisco 3212. Modem działa b.dobrze.
Azar - 21-10-2018, 18:41

Właśnie we wrześniu a moderator na społeczności UPC napisał ze od października nie ma możliwości rejestracji cisco i może być tak że jak ktoś teraz chce go zostawic to konsultanci faktycznie mogą nie mieć możliwości zostawienia cisco na koncie klienta.
IreuN - 22-10-2018, 17:21

No mi konsultant też powiedział, że nie może mi zostawić Cisco, i że jedyna opcja to dogadać się z technikiem, żeby zostawił mi Cisco, technika odesłałem ostatecznie do domu... Widzę, że będzie ciężka to wyprawa. :neutral:
mati_zlota - 22-10-2018, 19:20

Ja również miałem przeprawę aby zachować cisco - i poległem... :oops:
Może faktycznie już się nie da.

IreuN - 22-10-2018, 20:09

mati_zlota napisał/a:
Ja również miałem przeprawę aby zachować cisco - i poległem... :oops:
Może faktycznie już się nie da.


A konkretnie? Napisz co i jak ;)

EDIT: Rozmowa z DUKiem, i zwykłym konsultantem. Pierwszy mówi, że nie mogą podpiąć promocyjnych warunków pod Cisco, drugi mówił, że DUK może ten komentarz zmienić.

Pytałem o samodzielną instalację Cisco, powiedziała, że nie może aktywować promocji dopóki nie podepnę Compala.. :/

Bardzo słabo to idzie..

mati188 - 24-10-2018, 09:25

no ja tez walcze z nimi aby mi pozostawic 3212 i podniesc internet do 300/25...

rozmowa wkroczyła na inny tory kiedy zlożyłem wypowiedzenie ... Pani z DUK zadzwoniła i powiedziała żebym jej pomógł napisac "uzasadnienie" dla działu technicznego czemu chce zostac przy Cisco... obecnie czekam na informacje zwrotną...

finalnie chce od nich tv select z nagrywarka horizon (wymiana z mediabox cisco) i pozostawienie epc3212 z 300/25mbit za 79,99 pln :)

bede dawał znać co się będzie działo...

pozdrawiam
Mateusz

pawelb - 24-10-2018, 10:59

powiem tak, modem epc3212 bez problemu przenosi ruch 300mbps ale....nie wiem na jakim sofcie w UPC bo na zaktualizowanym do wersji z końcówką 170925c z września 2017 pełne 300mbps ciągnie....oczywiście należy mieć świadomość, że obsługuje on tylko 8 kanałów DS

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group