|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Inne firmy - NC+/Problem z usługą Multiroom
Shishak - 10-08-2018, 00:08 Temat postu: NC+/Problem z usługą Multiroom Cześć,
Mam problem taki, mianowicie często nie mam telewizji na dodatkowym dekoderze, ponieważ nie ma on połączenia z dekoderem głównym. Mam wtedy na nim taki komunikat:
Dekoder główny połączony jest do sieci za pomocą kabla który idzie do routera natomiast dekoder dodatkowy połączony jest do sieci po WIFI do Access Pointa, który po kablu jest podłączony z routerem (sygnał WIFI na poziomie 85%, nie ma ścian pod drodze, odległość 1 metr).
Pomaga zawsze konfiguracja automatyczna sieci na obu dekoderach, ale problem wraca.
Router: Synology AC1900
Access Point: Ubiquiti Long Range
Gdzie może leżeć problem?
Proszę o sugestie.
P.S Dzwoniłem do NC+ i oni cały czas zwalają na jakość mojej sieci. Inne urządzenia w sieci nie mają problemu nawet na ogrodzie.
Pozdrawiam.
KOCUREK1970 - 10-08-2018, 19:18
Shishak napisał/a: | dekoder dodatkowy połączony jest do sieci po WIFI do Access Pointa, który po kablu jest podłączony z routerem (sygnał WIFI na poziomie 85%, nie ma ścian pod drodze, odległość 1 metr). |
AP jest 1m od dekodera, czy AP jest 1m od routera?
Jaki poziom sygnału wifi jest przy dekoderze dodatkowym?
Na jakim kanale wifi to pracuje?
Shishak - 11-08-2018, 10:50
Dekoder znajduje się jeden metr od routera. Poziom sygnału WIFI to 85% dla 2,4 GHz, natomiast około 90% dla 5 GHz, ja podłączyłem go po 2,4 GHz. Kanał 9 dla 2,4 GHz, natomiast kanał 100 dla 100 GHz ustawione na AP.
EDIT. Wymieniłem dzisiaj dekoder w salonie NC+. Zobaczymy czy będzie ok.
|
|