Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC Fiber 500 - Problem
Autor Wiadomość
kalciferus 
Klikacz

Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 1
Wysłany: 02-11-2017, 12:47   UPC Fiber 500 - Problem

Parę dni temu zadzwonił pracownik UPC do mojego Ojca i zaproponował przedłużenie kończącej się umowy na internet oraz podpisanie nowej na wychwalany przez Pana marketingowca UPC Fiber 500. Ojciec zgodził się na podane warunki i już następnego dnia pojawił się monter który wymienił modem na Connect Boxa. I tutaj zaczyna się problem, mianowicie Pan marketingowiec proponując tak szybkie łącze nie wspomniał nic na temat wymagań co do sprzętu który należy posiadać żeby osiągać tak zawrotne prędkości. Obecnie robiąc testy na oficjalnej stronie UPC download nie przekracza 280Mb/s i upload: 22Mb/s. Komputer stacjonarny: WIN10 Pro 32bit, Intel Dual-Core E5300, 4GB RAM DDR2, HDD 7200rpm, połączenie kablowe (RJ45) sieciówka 1,0Gb/s - myślę sobie ok może faktycznie komputer jet już leciwy i nie nadaje się na tak nowoczesne łącze. Zrobiłem wiec test na laptopie: WIN7 Pro 64Bit, I3-4030U, 8GB RAM DDR3, SSD, połączenie kablowe (RJ45) sieciówka 1,0Gb/s i tutaj wyniki były tylko troszkę lepsze od komputera stacjonarnego. Pisałem z konsultantem na chacie żeby sprawdził czy wszystko ok z modemem, sierdził ze sygnał jest bardzo dobry tylko mój sprzęt jest niezgodny z usługą!. Napiszcie proszę czy w tej sytuacji mam możliwość rezygnacji z tej umowy i podpisania np nowej z opcją 250Mb/s? czy jak to sie mówi: "musztarda po obiedzie?"
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-11-2017, 12:53   

kalciferus napisał/a:
Napiszcie proszę czy w tej sytuacji mam możliwość rezygnacji z tej umowy i podpisania np nowej z opcją 250Mb/s? czy jak to sie mówi: "musztarda po obiedzie?"

Jeśli umowa była zawierana na odległość (W przypadku Twojego taty przez telefon) to masz 14 dni na odstąpienie od Umowy.
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006863

No i negocjuj 250Mbs :) za 49 zł z promocji "Twój Happy Home z Internetem lV"
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 02-11-2017, 18:49   

kalciferus napisał/a:
pojawił się monter który wymienił modem na Connect Boxa.

Jaki jest wsad konfiguracyjny w Compalu dla tej usługi 500 Mb, ile kanałów DS (DownStream) Compal zestawił?

MariuszHL,
Kogo w ogóle interesuje Twój wpis? - masz UPC, nie to siedź cicho w temacie o UPC.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: