Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedłużenie umowy, czy dobrze postąpiłem ?
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-10-2017, 19:25   

qwertymqwerty napisał/a:
że horizon bez nagrywarki i jakieś 110 zł

Nie ma co popadać w "paranoję". :D
:mrgreen: Bez PVRa, Select+Max Upgrade (=85+19,02+5-10,02+13) 112 zł. :mrgreen:
Nie ma co się przejmować, jeżeli jesteś zdecydowany na PVR, to wiesz czego chcesz i wiesz za co będziesz płacił.
_________________
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 16-10-2017, 19:26   

500 mbps neta i tv select, bez fona i innych pierdół, chociaż teraz to ja już zgłupiałem z tymi ofertami, te replay tv czy tv w smartfonie dzięki horizonowi też nieźle wygląda (pewnie tylko na papierze, a w działaniu tragedia będzie :| )
Ale i tak, na stronce z upc oferowali mi za prawie 150 zł 250 mbps, fon i tv max chyba bez horizona jeszcze, uważam że i tak dość sporo wynegocjowałem, zwłaszcza że wypowiedzenia ani nic nie było, a że sam się gubię już w tych wszystkich ofertach to ciężko by mi było nawet dalej negocjować.

Na początku rozmowy to nawet 500 mbps nie było dostępne pod moim adresem, dopiero "po rozmowie z kierownikiem" nagle pojawiłem się w zasięgu szybszego internetu
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 16-10-2017, 19:30   

Horizon Select i 500Mbs kosztuje najmniej 99 zł.

Nie wiem czy możesz skorzystać z zamówienia bezpośredniego, Pitrek co myślisz?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-10-2017, 19:34   

qwertymqwerty napisał/a:
PS Mam 14 dni na odstąpienie od umowy w razie czego

Znasz teraz warunki cenowe i ofertowe. Decyzja należy do Ciebie. Dostałeś najwyższą promocję, tylko "troszkę" drożej, bo z telefonem. To i tak taniej niż płacą "zwykli" abonenci UPC. Musisz ocenić sam, czy chcesz składać odstąpienie od nowej umowy w 14 dniach, potem składać wypowiedzenie obecnej umowy i wynegocjować to taniej.
_________________
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 16-10-2017, 19:35   

Kasia, Pitrek, Bardzo Wam dziękuje za pomoc
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-10-2017, 19:36   

Cytat:
Nie wiem czy możesz skorzystać z zamówienia bezpośredniego, Pitrek co myślisz?

Myślę, że to już "spalone".
To i tak, ewentualnie dopiero po rezygnacji i powrocie do starej umowy.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-10-2017, 19:42   

Takie "numery" to tylko dla twardzieli, jak pójdzie coś nie tak to będzie kicha. Osobiście swoim znajomych nie proponuję takich "hardcore'ów". Co innego "wyjadacze" z forum, ale oni dokładnie wiedzą, na co się decydują i robią to na swoją własną odpowiedzialność, nie mając później do nikogo pretensji.
_________________
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 16-10-2017, 19:45   

Już nie przesadzajmy z tymi kombinacjami juz i tak w porównaniu do tego co miałem to za 5 zł miesięcznie więcej zyskuje 4x szybszy internet (ściąganie) 2,5 krotnie większa wysyłka, zyskuje connectboxa który ma jednoczesny dualband itd (mam nadzieje że problemy z puma 6 jakoś nie dadzą o sobie znać :X), dostaje horizon i wszystkie związane z nim usługi, nagrywarkę, my prime itd


A jeszcze do niedawna to chcieli 10 zł miesięcznie więcej czy jakoś tak za neta 120 i za samą wymianę dekodera na horizon :|

Szkoda tylko że poza horizonem i compalem w upc nie ma lepszego sprzętu, tu problemy z pumą, tu o horizonie słyszałem że lubi się zwiesić itd :(
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 16-10-2017, 19:49   

Właściwie to dzisiaj napisałem do nich w sprawie rezygnacji z telefonu, nie myślałem że coś innego będę dzisiaj zmieniać :mrgreen:
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-10-2017, 19:49   

qwertymqwerty napisał/a:
Już nie przesadzajmy z tymi kombinacjami
Najważniejsze, żebyś był zadowolony.

Po aktywacji/instalacji nowych usług napisz reklamację, zawsze może się udać parę złotych zaoszczędzić.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 16-10-2017, 19:53   

Tak z uwagi na telefon, przynajmniej to może uda się ugrać :D jak ten telefon zostaje.

"Bezkosztowa instalacja (2016-1)" 

Z regulaminu: 
II TWOJE OPŁATY 
1. 100% upustu w przypadku instalacji wybranej w Promocji usługi:Pakietu Pełnego, Usługi Telewizji Cyfrowej: Pakiet Select Extra HD, Pakiet Select 
Extra HD z nagrywarką, Pakiet Max Extra HD, Pakiet Max Extra HD z nagrywarką, Usługi Internetowej: 
Fiber Power 10 Mb/s, FiberPower 30 Mb/s, Fiber Power 60 Mb/s, Fiber Power 120 Mb/s lub Fiber Power 250 Mb/s, Usługi Telefonicznej: Minuty do wszystkich Max, Minuty do wszystkich 
60, Minuty do wszystkich 240, oferowanych przez Organizatora Promocji.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-10-2017, 20:09   

Pitrek napisał/a:
...napisz reklamację.

W reklamacji oprócz standardowych formułek, że jesteś długoletnim klientem itd, powołaj się dokładnie na regulamin podany przez Kasię z podaniem jego nazwy i przytoczeniem podanych punktów. W tym wypadku podanie nazwy regulaminu może ich "zaskoczyć", moim zdaniem to nie jest to samo, jak konsultantowi w czasie negocjacji na żywo wyskoczymy z nazwą regulaminu.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 16-10-2017, 20:15   

Jak dobrze napiszesz (dokładnie zaznacz to co wyszczególniłam czerwonym kolorem) to otrzymasz taką odpowiedź :mrgreen:
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=185393#185393

No nic, powodzenia i jak najmniej problemów z Horizonem PVR.
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 16-10-2017, 20:34   

Pitrek, Kasia, a mam jeszcze pytanie z innej beczki. Horizona mogę podpiąc rj45 pod conectboxa i będzie rozsiewać mi wifi ? Oraz czy dało by radę aby do horizona podpiąć TV rj45 ?

Chodzi mi żeby horizon pracował i jako switch i jako acces point, ale internet oczywiście z compala, bo wiem że nie da rady z 2 urządzeń jednocześnie
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16-10-2017, 20:44   

Dokładnie tak jak napisałeś. Będzie robił za APeka i switcha. Horizon ma akurat 2xLAN. 1-szy do LANu Compala, 2-gi do TV.
:arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=181495#181495

UPC także to podaje:
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007469
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: