Connect box brak możliwości połączenia vpn |
Autor |
Wiadomość |
mat89
light master
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 59 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2017, 20:51 Connect box brak możliwości połączenia vpn
|
|
|
Mam dziś problem z połączeniem do serwera vpn pptp. Porostu nie chce się połączyć. Przez internet z komórki działa. Była jakaś aktualizacja routera bo parę dni temu działało. Czy ktoś ma podobny problem? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2017, 20:54
|
|
|
To jest serwer który sam stworzyłeś czy jakiś zewnętrzny? Używasz swojego routera czy tylko connectboxa? Podaj więcej danych. |
|
|
|
|
mat89
light master
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 59 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2017, 20:59
|
|
|
Zewnętrzny pptp. Profile już mam dawno ustawione i działało. Zauważyłem że router ma teraz adresacje ipv6 po aktualizacji. Może przez to. Używam tylko connect boxa narazie nie mam swojego. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2017, 21:00
|
|
|
mat89 napisał/a: | Zauważyłem że router ma teraz adresacje ipv6 po aktualizacji. |
Nie mogłeś od razu napisać? Napisz do ich chatu w Moje UPC żeby ci zmienili na ipv4. |
|
|
|
|
mat89
light master
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 59 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2017, 21:23
|
|
|
Dopiero teraz zauważyłem. No nic napisze zobaczymy co dalej zrobią. Wydaje mi się że przez to jest problem bo parę dni temu działało. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-08-2017, 21:26
|
|
|
mat89 napisał/a: | Wydaje mi się że przez to jest problem bo parę dni temu działało. | Dokładnie przez to, nie masz już przekierowania portów. Zadzwoń do UPC, jak będzie chętny konsultant, to zrobi od ręki IPv4. |
_________________
|
|
|
|
|
mat89
light master
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 59 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-08-2017, 21:36
|
|
|
Czy mi się wydaję czy tez znikła opcja pracy modemu jako bridge. Fakt nie korzystałem z tego ale fajnie że taka opcja była .
Edit :
Znalazłem temat Compal CH7465LG i piszą że trzeba pisać do UPC i wróci tryb bridge |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-08-2017, 21:43
|
|
|
Brak trybu Bridge, to też efekt włączenia IPv6.
Zadzwoń do UPC, może jak się uda to wyłączą od ręki IPv6.
mat89 napisał/a: | Znalazłem temat Compal CH7465LG | Nooooo, na temat IPv6 to już dużo napisano. |
_________________
|
|
|
|
|
biorek
light master
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 139
|
Wysłany: 30-08-2017, 06:43
|
|
|
U mnie również wczoraj pojawiło się IPv6. Rozmowa na czacie z konsultantem, wgrał konfig z IPv4 od ręki.
Jedyny minus, że Compal długo nie wstawał po restarcie. Odczekałem 15-20 min, modem nie mógł się zalogować. Zrestartowałem go prądowo i załapał. |
|
|
|
|
bezimienny
Klikacz
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 7
|
Wysłany: 17-09-2017, 04:00
|
|
|
Wczoraj podpisalem umowe (uslugi w tym samym miejscu co wczesniej, inny abonent i pakiet uslug) i internet siadl praktycznie, z tego co zauwazylem, google i jej uslugi dzialaj, youtube tez, a reszta lezala. Podpinam kabel prosto do modemu, robie twardy reset, flushdns/release/renew, reczne dns, ipy i inne pierdoly i patrze na status polaczenia - ipv4 bez internetu, ipv6 ma internet. Czyli padlem ofiara 'dobrej zmiany' upc. Co zabawnie, prosilem konsultanta o ipv4, widze ze jej przelecialo przez drugie ucho. Nie sadzilem, ze ipv6 jest takie tragiczne. Czy support pracuje w weekendy? |
|
|
|
|
kipo88
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lip 2016 Posty: 163
|
Wysłany: 25-10-2017, 12:37
|
|
|
Zgodność ze standardami : DOCSIS 3.0
Wersja sprzętu : 4.01
Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
To jest ta najnowsza aktualizacja ? tez wszedzie mam iPv6 i dość często ostatnimi czasy mam zrywania połączeń, duze lagi w grach pingi, ładowanie youtuba... czy to przez te zmiany ? |
_________________
|
|
|
|
|
|