Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon Go - brak odtwarzania
Autor Wiadomość
DonAndress 
Klikacz

Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 2
Wysłany: 19-08-2017, 09:11   Horizon Go - brak odtwarzania

Cześć.

Dzisiaj próbowałem, jak co dzień, włączyć Horizon Go na Firefoxie i dostaję takie oto info:
Kod:
Brak możliwości odtwarzania wideo w trybie anonimowym

Wideo nie może być odtworzone, ponieważ tryb anonimowy nie jest wspierany.

Nic nie zmieniałem w ustawieniach, nie próbowałem nawet włączać trybu anonimowego.

Czy ktoś może się z tym spotkał i wie jak rozwiązać problem?
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 183 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3854
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-08-2017, 14:41   Re: Horizon Go - brak odtwarzania

W Windows 7 masz jeszcze Internet Explorer 11, może w nim działa.

Poczytaj o :arrow: trybie prywatnym, może w normalnym trybie coś wyłączyłeś/włączyłeś, co ma wpływ na Horizon Go.

Przede wszystkim sprawdź, czy masz włączone "Akceptowanie ciasteczek".

Poczytaj :arrow: także to.
I :arrow: to też.

Już kiedyś o tym pisano na FB.
_________________
 
 
Kasia 
ultra master


Pomogła: 30 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 1219
Skąd: W-wa
Wysłany: 19-08-2017, 18:20   

Nawet dwa razy, ale odpowiedzi nie znalazłam ;)
https://m.facebook.com/UPCpolska/posts/10154435177741316
 
 
DonAndress 
Klikacz

Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 2
Wysłany: 19-08-2017, 19:18   

Bardzo dziwne, nic nie zmieniałem w ustawieniach, tylko odpaliłem kompa i przestało działać

Sprawdziłem wersje 53 i 54.0.1, a po zaktualizowaniu do najnowszej, czyli 55.0.2 (wszystkie x64, przed tym błędem od miesięcy działało na wcześniejszej niż 55.0.2) zaczęło znowu działać, tyle, że tym razem nie odtwarza automatycznie, tylko trzeba dodatkowo kliknąć przycisk play (który ma wygląd przycisku stop tak btw) w załadowanym oknie playera. Dobre i to.

W ramach informacji - w IE oraz Vivaldi działa ok. Chrome nie posiadam.

Dzięki serdeczne za podanie tych linków, poczytałem, sprawdziłem i wyszło, że u mnie jest wszystko dobrze.


Przy okazji - ostatnia wiadomość na fb o tym problemie była 4 dni temu...
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 183 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3854
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-08-2017, 19:57   

DonAndress napisał/a:
... po zaktualizowaniu do najnowszej, czyli 55.0.2
Ja ze względu na wtyczki: Java, Flash, Silverlight, Adobe Acrobat jadę cały czas na :arrow: Firefoxie w wersji ESR (Extended Support Release). W tej chwili aktualna wersja to :arrow: 52.3.0.
_________________
 
 
Rasoir 
light master

Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 51
Wysłany: 20-08-2017, 00:11   

Na stacjonarnym, Horizon Go działa mi tylko na Chrome(IE, Firefox, Opera - nie). Na laptopie działa mi tylko na firefox :D . Brawa dla twórców :) .

P.S - Wszystkie wtyczki aktualne.
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 1980
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 20-08-2017, 14:35   

Mi też na firefoxie nie działa.
_________________
 
 
scooby99 
Klikacz

Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 13-09-2017, 20:26   

Panowie a jak z jakością horizon go na pc ?? U mnie w domu czy w pracy tragedia!!! tak słaba jakość, że nie da się oglądać nawet wyścigu bo nie widać czasów przejazdu :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 1980
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 13-09-2017, 20:28   

To zależy od łącza z którego korzystasz do horizon go.
_________________
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4194
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 13-09-2017, 20:29   

Ustawienia wybierz na automatyczne bo znając życie masz ustawione na najslabsza

HorizonGO nadaje w HD
_________________
 
 
scooby99 
Klikacz

Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 13-09-2017, 20:32   

MrPepka napisał/a:
To zależy od łącza z którego korzystasz do horizon go.


Łącze zarówno w jednym jak i drugim przypadku odpada 120 mb/s. Jak jest u Ciebie z jakością obrazu ?
_________________
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 1980
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 13-09-2017, 20:35   

scooby99 napisał/a:
Jak jest u Ciebie z jakością obrazu ?

Korzystam z tego będąc poza domem i w zależności od sieci wifi jakość jest najlepsza lub najsłabsza. Dodam też, że korzystam z VPN żeby obejrzeć wszystkie kanały z horizon go będąc poza domem.
_________________
 
 
scooby99 
Klikacz

Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 13-09-2017, 20:42   

GDA napisał/a:
Ustawienia wybierz na automatyczne bo znając życie masz ustawione na najslabsza

HorizonGO nadaje w HD



Hmm nigdzie tej opcji nie mogę znaleźć.

Na początku jakość jest ok, potem z automatu obniża rozdzielczość stopniowo aż do tej najniższej... :sad: :sad:
_________________
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4194
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 13-09-2017, 20:46   

_________________
 
 
scooby99 
Klikacz

Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 13-09-2017, 20:52   

Dzięki. Akurat w apce na telefonie mam wszystko na auto i o dziwo tam obraz nie zmienia jakości na słabszą.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: