Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
witam - pomocy dekoder gubi sygnał
Autor Wiadomość
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2017, 20:01   

Pitrek napisał/a:
kable już też były z UPC

A czy nie było mowy o tym, że kable hdmi od UPC to badziewie?
PanT@lon, Kub kabel hdmi w jakimś sklepie i wtedy sprawdź.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-05-2017, 20:31   

Toż przecież pisałem:
Pitrek napisał/a:
Ewidentnie problem w komunikacji po HDMI, ja bym spróbował jakiegoś dobrego kabla.
Pitrek napisał/a:
z kablami jest różnie, są lepsze i gorsze, można też pożyczyć.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2017, 20:43   

Cytat:
kable hdmi od UPC to badziewie

Od zawsze używam kabli z pudełek UPC lub z marketu za 9 zł i nigdy nie miałem problemu
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 29-05-2017, 20:28   Re: witam - pomocy dekoder gubi sygnał

@PanT@lon
PanT@lon napisał/a:
Od paru dni mam dziwna sytuację: dekoder traci sygnał(mam ten model przed Horizonem). (...) Byłbym bardzo wdzięczny za każdą sugestie
A co jest na wyświetlaczu w momencie wystąpienia problemu?
Może któryś z "czarów" opisanych tutaj: Wsparcie techniczne dla dekoderów Mediabox i Kaon by pomógł?

BTW: czy ktoś z doświadczonych użytkowników mógłby wyjaśnić na czym polega "odświeżenie sygnału" dostępne w "Moje UPC" - "Usługi" - "Telewizja" - "Szczegóły usługi"? Wiem, że jest to antidotum na dolegliwości opisane pod ww. linkiem w punkcie: 6. Komunikat "Odmowa dostępu" lub "Kanał zakodowany", ale co to fizycznie daje?
Pytam bo może to by pomogło PanT@lon... Taka burza mózgów...
Ostatnio zmieniony przez Yapio 29-05-2017, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2017, 20:34   

Yapio napisał/a:
czy ktoś z doświadczonych użytkowników mógłby wyjaśnić na czym polega "odświeżenie sygnału" dostępne w "Moje UPC" - "Usługi" - "Telewizja" - "Szczegóły usługi"?

Ponawianie uprawnień tak jak w nc+ czy cyfrowym polsacie.

[ Dodano: 29-05-2017, 21:41 ]
Yapio napisał/a:
Wiem, że jest to antidotum na dolegliwości opisane pod ww. linkiem w punkcie: 6. Komunikat "Odmowa dostępu" lub "Kanał zakodowany", ale co to fizycznie daje?

To, że znika komunikat o odmowie dostępu. Jest to zwykłe odświeżanie uprawnień, nie pomoże na opisany tu problem. U pantalona problem wygląda na brak komunikacji pomiędzy dekoderem, a telewizorem przez HDMI (może pomoże podłączenie przez SCART).
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 30-05-2017, 03:28   

PanT@lon,
Spróbuj zaktualizować oprogramowanie TELEWIZORA.
_________________
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 911
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 30-05-2017, 03:43   

Jak wyżej. Aktualizacja softu w TV. Jak to nie pomoże to na 100% wina dekodera. Niech wymienią na nowy.
_________________
  ralf
 
JANUARY 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 303
Skąd: IIImiasto
Wysłany: 30-05-2017, 12:54   

Spotkałem się z podobną sytuacją ale dekodowanie przez CI+. Prawidłowy odbiór był przez kilka dni, czasami przez pól godziny.Po tym czasie tylko niektóre kanały odbierał prawidłowo, po większości zostawało tylko info w grafice ekranowej. Były próby z innym egzemplarzem modułu, ale bez rezultatu. Soft - najnowsza wersja. Powtórne wyszukanie i zapamiętanie kanałów - efekt ten sam, odbiór po czasie przepadał. Wyjęcie i włożenie modułu przy pracującym telewizorze - to samo, krótkotrwały efekt.Cały czas poziom i jakość sygnału była super.
Wymieniono moduł na mediabox. No i problemy zniknęły, ale niezupełnie. Okazało się, że brak usługi "na żądanie", komunikat że coś tam z kablem nie tak. Po sprawdzeniu całego kabla okazało się, że piętro niżej była wpięta zwrotnica.Po jej usunięciu wszystko wróciło do normy.Pewnie nigdy nie dowiem się, czy zwrotnica była też powodem znikania programów z CI+.
_________________
  Yar13
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-06-2017, 19:26   

PanT@lon, 26-05-2017, 13:50 napisał/a:
... przez łykend powalczę
Czy coś udało Ci się zrobić :?:
_________________
 
 
PanT@lon 
Klikacz

Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 7
Wysłany: 08-06-2017, 12:12   

Pitrek napisał/a:
PanT@lon, 26-05-2017, 13:50 napisał/a:
... przez łykend powalczę
Czy coś udało Ci się zrobić :?:


Witam,

przepraszam za ciszę. W tzw. międzyczasie zaliczyłem 2 wizyty techników. Efektem jest to że zabrali mi dekoder i od wczoraj odbieram przez moduł CI+. to inicjatywa panów techników, którzy już chyba mnie mieli dość. Tak przy okazji to moja sprawa była cały czas monitorowana przez dział techniczny. Po każdej wizycie był telefon z pytaniem o efekty no i umówienie następnej wizyty :mrgreen:
No jest fajnie ale ja mam pakiet My Prime - teraz mi na grzyba no i Horizon Go z którego nie korzystam. Piszę o tym bo chciałbym renegocjować umowę. Czy można liczyć na jakieś ulgi? W końcu to z inicjatywy UPC nie mam My Prime - można to jakoś wykorzystać?
Sorki za takie pytania ale ja jestem absolutnie niekumaty jeśli chodzi o te tematy.
No i jeszcze raz serdeczne dzięki za wszystkie sugestie

pzdr
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-06-2017, 12:34   

PanT@lon napisał/a:
Efektem jest to że zabrali mi dekoder i od wczoraj odbieram przez moduł CI+....No jest fajnie ale ja mam pakiet My Prime - teraz mi na grzyba no i Horizon Go z którego nie korzystam
Nie wiem czy miałeś Mediaboxa z nagrywarką czy bez, ale może wzięcie Horizona bez nagrywarki nie byłoby złym pomysłem. Bez nagrywarki nie ma problemów z Horizonem, co pewno potwierdzi GDA.

Nic nie piszesz jaką w ogóle masz promocję i jakie zobowiązanie, ale jak najbardziej, jak się to wszystko wyjaśni, renegocjuj umowę lub poproś o rekompensatę.
_________________
 
 
fizyczny 
Klikacz

Dołączył: 14 Cze 2017
Posty: 13
Wysłany: 14-06-2017, 20:01   

Witam;

Problem, który tutaj opisujecie ma związek z tzw. HDCP.

Rozwiązaniem często jest zakup kabla iHDMI, twardy restart telewizora (odłączenie od zasilania w trakcie pracy- rozwiązanie doraźne), wymuszenie autodiagnostyki w dekoderze Pace Mediabox od UPC (w trakcie uruchamiania naciskamy jednocześnie plus i minus do momentu pojawienia się auto na wyświetlaczu).

Problem występuje często przy telewizorach LG, Toshiba, rózne wynalazki typu Technika w połączeniu z Mediaboxem Pace bez nagrywarki od UPC. Występuje również przy dekoderze Horizon, który produkuje ta sama firma.
Reklamacje tego problemu to odbijanie piłeczki pomiędzy producentem telewizora, a operatorem.
Jeśli autor posta nie chce problemów w przyszłości to radziłbym pozostać przy CI+ (jeśli jest pewny, że znajduje się na liście certyfikowanych odbiorników- jeśli jest inaczej będą problemy z aktualizacjami listy kanałów, softu Mediamodułu i w ogóle wymianą CI+ w przypadku awarii) i reklamować brak usługi MyPrime.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: